30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات هدفمند در رودهن

برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات هدفمند در رودهن

0

تا به‌ حال به این مسئله مهم فکر کردید که برای تبلیغات کسب‌وکارتان باید بهترین روش را پیدا کنید؟ روشی که هزینه زیادی برای شما نداشته باشد و در عین حال به نتیجۀ مدنظرتان یعنی فروش بالا و جدب مشتری جدید برسد ! اگر در همین نزدیکی تهران یعنی شهرستان رودهن هستید، پنل اس ام اس رودهن همان چیزیست که برای اجرای تبلیغات اصولی نیاز دارید.

حالا این مورد مهم که پنل چیست و چگونه باید از مزایای مختلف آن استفاده کنید را در ادامه این مقاله می‌خوانید، پس با ما همراه شوید. در ضمن برای ثبت‌نام پنل ملی پیامک کد تخفیف سی درصدی زیر را برایتان در نظر گرفتیم.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

تبلیغات پیامکی چگونه انجام می‌شود؟

همانگونه که هر روش تبلیغاتی نیازمند بستری برای اجراست، پیامک هم نیازمند نرم‌ افزاری تحت وب و آنلاین است تا بتواند پیام‌های انبوه را سریعاً ارسال کند. به این ترتیب، تبلیغات شما به هر گروه شغلی یا منطقه و محله‌ای که انتخاب کنید، ارسال می‌شود.

برای استفاده از پنل اس ام اس رودهن تنها کافیست که از داشتن اینترنت مطمئن شوید، با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی‌تان وارد شده و از ماژول‌های ارسال پیامک استفاده کنید. اگر هم سایت یا اپلیکیشن دارید، برای ارسال پیامک‌هایی مانند تایید کاربری، فراموشی رمز، پیگیری خرید و غیره می‌توانید از وب‌سرویس پیامکی استفاده کنید.

ملی پیامک چه مزایایی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؟

به نظر شما برای استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی باید سراغ کدام شرکت بروید؟

قطعاً مجموعه‌های زیادی هستند که این خدمات پیامکی را ارائه می‌دهند ولی بر اساس هزینه ارسال پیامک و پشتیبانی از کاربران، پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. در همین قسمت خیلی سریع به مهم‌ترین ویژگی‌های پنل اس ام اس رودهن شرکت ملی پیامک اشاره خواهیم کرد.

  •  پشتیبانی و مشاوره رایگان تلفنی و تیکتینگ
  • قابلیت ارسال پیامک‌های زماندار و هوشمند زماندار
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس، کنسول ملی پیامک و افزونه‌های پیامکی
  • امکان ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای بر اساس نقشه، کد پستی و دکل bts ایرانسل
  • دسترسی به بانک شماره جامع و به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • امکان ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (مخصوص بانک شماره ایرانسل)
  • آموزش ترفندهای فروش پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره جامع پنل اس ام اس رودهن

مزایای پنل ملی پیامکاگر کسب‌وکارتان به تازگی راه‌اندازی شده، قطعاً مشتریان کمی برای تبلیغات دارید و هنوز باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی نکردید، اما نگران نباشید!

با بانک شماره پنل اس ام اس رودهن می‌تواند دقیقاً در این شهرستان و نواحی اطرافش  تبلیغات خود را به دست افرادی برسانید که به کالا یا خدمات شما نیاز دارند، یعنی مشتری بازار هدفتان هستند. اولین بانک شماره شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول است و دومین بانک شماره مختص اپراتور ایرانسل است.

اگر مزون لباس، سالن زیبایی، باشگاه ورزشی و مشاغل مشابه را دارید، یعنی مشتریان شما فقط آقایان یا بانوان هستند، برای ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان واقعی می‌توانید از فیلتر ارسال پیامک به تفکیک جنسیت پنل استفاده کنید.  بانک شماره ایرانسل ملی پیامک به تازگی به‌روزرسانی شده و منتظر رساندن تبلیغات انبوه و گسترده شما به مخاطبان است.

سومین بانک شماره کاربردی پنل اس ام اس رودهن مختص کاربرانییست که در ارتباط با گروه‌های شغلی خاصی فعالیت می‌کنند. به این ترتیب می‌توانید بعد از آماده کردن پیامکتان آن را برای املاک، وکلا، معلمان یا هر گروه صنفی دیگر که می‌خواهید، بفرستید.

نگاهی به رودهن

رودهن یکی از شهرهای شهرستان استان تهران در 30 کیلومتری شرق پایتخت است. جمعیت این شهر براساس آخرین سرشماری سال ۱۳۹۰ ایران ۲۸٬۵۳۳ نفر است.

گسترش آموزشگاه‌های خصوصی، افتتاح ساختمان دانشگاه، مجاورت با مناطق صنعتی، همسایگی با استان مازندران و قرار گرفتن در مسیر سفر به شمال کشور و نقش ترانزیتی رودهن به موقعیت مطلوب این شهر برای کار و زندگی منجر شده است. اگر در رودهن یا نواحی اطرافش زندگی می‌کنید، فرقی ندارد که کارتان حضوری یا آنلاین است، در هر صورت برای تبلیغات و جذب مشتری به ارسال پیامک، حضور در شبکه‌های اجتماعی و تعامل با مشتری نیاز دارید. پنل اس ام اس رودهن این مسیر را برای شما آسان و کم‌هزینه کرده تا به راحتی آب خوردن بتوانید مثل یک متخصص مارکتینگ برای خودتان تبلیغات کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسهمانطور که قطعاً تا اینجای مقاله متوجه شده‌اید، هدفمندی تبلیغات اولویت اصلی برای ملی پیامک و پنل اس‌ ام اس رودهن است. به این ترتیب شما می‌توانید برای جذب مشتری، معرفی کالا و خدمات و البته افزایش فروشتان از این روش مقرون‌به‌صرفه‌ استفاده کنید تا در کوتاهترین زمان نتیجۀ مطلوب تبلیغات خود را ببینید.

 بر اساس تمام قابلیت‌هایی که معرفی کردیم، اگر آماده شروع تبلیغات پیامکی و دریافت پنل از شرکت ملی پیامک هستید، با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴  تماس بگیرید تا پس از مشاوره با همکاران بخش پشتیبانی از زیر و بم کار مطلع شوید. فعالسازی پنل هم فقط یک روز کاری زمان می‌گیرد و بلافاصله پیامک شما به دست مخاطبانی در سطح شهر و نواحی اطراف خواهد رسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید