30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
آیا پنل اس ام اس رودسر قابلیت های خاصی برای شما دارد؟

آیا پنل اس ام اس رودسر قابلیت های خاصی برای شما دارد؟

0

همه ما رودسر را به‌عنوان یک شهر پرتردد و خوش آب‌وهوا می‌شناسیم که کسب‌وکارهای پر رونقی در آن حاضرند. روی سخن من با کسب‌وکارهای این شهر است. آیا تا به‌ حال برای تبلیغاتتان به استفاده از پنل اس ام اس رودسر فکر کرده‌اید؟
باتوجه‌به اقتصاد فعال این شهر و تعداد مسافرین بالایی که به آن سفر می‌کنند، می‌توان تغییرات مثبتی را با استفاده از پنل اس ام اس رودسر ایجاد کرد. مثلاً تصور کنید برای تمام مسافرینی که در یک منطقه از شهر حضور داشته‌اند، پیامک ارسال شود تا برای نهار به رستوران شما بیایند !

در ادامه این مقاله به معرفی تعدادی از روش‌های افزایش فروش با کمک سامانه پیامکی رودسر می‌پردازیم. با ما همراه شوید

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پیش از استفاده از پنل اس ام اس رودسر، بهتر است بدانیم که اصلاً سامانه پیامکی چیست؟ این سامانه یک نرم‌ افزار اینترنتی است که به شما امکان ارسال و دریافت انبوه پیامک را می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نیست. شما برای یک ارسال موفق نیاز به خط عمومی یا اختصاصی دارید و برای دریافت پیامک حتماً باید خط اختصاصی داشته باشید. این خط تقریباً شبیه به سیم‌کارت شما عمل می‌کند. یک موبایل بدون داشتن سیم‌کارت امکان تماس یا اس ام اس ندارد، سامانه اس ام اس هم درست همین‌طور است.

بخش دوم سامانه پیامکی، امکانات و خدمات است. ملی پیامک برای سهولت استفاده از پنل، قابلیت‌های زیادی را در آن قرار داده تا شما دیگر نگران ارتباط با مخاطب نباشید. امکاناتی نظیر بانک شماره‌های شهر رودسر، قابلیت‌های ارسال هوشمند، زمان‌دار، تولید محتوا و ده ها مورد دیگر که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

چرا ملی پیامک سامانه مناسب برای شماست؟

ملی پیامک شرکت قدیمی و باسابقۀ ارائه‌دهنده خدمات پیامکی در ایران است. ما با بیش از ده سال سابقه تقریباً از اوائل پیدایش تبلیغات پیامکی در کنار شما بوده‌ایم. ازاین‌رو، پنل اس ام اس رودسر با پشتیبانی کامل به شما ارائه می‌شود. مشتریان ما این روش را آزموده و به آن اطمینان دارند. هر روز تعداد زیادی از کسب‌وکارها برای گسترش درآمد خود به ما مراجعه می‌کنند.

سامانه ملی پیامک در طول این سال‌ها همراه مشاغل بوده است زیرا:

  • این روش تبلیغات مناسب تمام کسب‌وکارهاست
  • جامع‌ترین بانک شماره‌ها در این سامانه وجود دارد
  • با ملی پیامک، از صفر تا صد تبلیغات پیامکی را انجام می‌دهید
  • پس از ارسال، می‌توانید یک گزارش کامل از بازدهی آن دریافت نمایید
  • تعرفه های سامانه پیامکی این شرکت واقعا مناسب و مقرون به صرفه هستند
  • ما در طول این مدت حتی یک روز هم دست از پشتیبانی مشتریان خود برنداشتیم
  • انواع آموزش‌های ارسال پیامک و روش‌های تبلیغاتی در کانال آپارات، یوتیوب و صفحه اینستاگرام آماده است

بانک شماره در پنل اس ام اس رودسر

مشترکین خبرنامه پیامکیهمان‌طور که قبلاً گفتیم یکی از قابلیت‌هایی که در پنل اس ام اس رودسر وجود دارد، بانک شماره جامع شهر است. تعداد بالایی از شماره‌های شهروندان، به تفکیک اپراتور و جنسیت در پنل آماده استفاده کاربران است.

با داشتن این بانک شماره در پنل اس ام اس رودسر دیگر نیازی ندارید در ابتدای تبلیغات به دنبال شماره مخاطبان بگردید، زیرا این بانک شماره به اهالی شهر دسترسی دارد. در این پنل، تعداد 25791 شماره اعتباری همراه اول و 13993 شماره دائمی وجود دارد.

بانک شماره ایرانسل به تفکیک جنسیت

بانک شماره ایرانسل می‌تواند به بسیاری از کسب‌وکارها کمک کند. در پنل اس ام اس رودسر می‌توانید به مخاطبان ایرانسل به حسب جنسیت اس ام اس بفرستید.

باشگاه‌های ورزشی، مزون‌ها، تعمیرگاه‌ها و خیلی از مشاغل از این قابلیت استفاده می‌کنند. خوب است بدانید بیش از 17 هزار سیم‌کارت آقایان و 12 هزار سیم‌کارت خانم‌های اهل رودسر در سامانه ملی پیامک ثبت شده است.

با دکل مخابراتی پیامک بفرستید

آنچه در ابتدای مقاله گفتیم، ارسال برای ساکنان شهر بود. شاید شما بخواهید مسافرانی که به سمت رودسر می‌آیند را تحت تأثیر تبلیغات خود قرار دهید. مشخص است از این طریق می‌توانید به فروش خوبی برسید. به‌خصوص اگر مشاغلی مانند هتل یا رستوران دارید.

پنل اس ام اسپنل اس ام اس رودسر این قابلیت را دارد که از طریق دکل‌های محلی bts ایرانسل، افرادی که در نزدیکی آن هستند را شناسایی و برایشان پیامک ارسال کند. البته یادتان باشد که برای ارسال از طریق دکل حتماً سه روز زودتر با تیم پشتیبانی ملی پیامک تماس بگیرید تا فرم مربوطه را برایتان ارسال کنند. در ضمن حداقل ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل 50000 اس ام اس است.

نگاهی به رودسر

رودسر، شهری شمالی در استان گیلان است که با مردمان خونگرم، پذیرای مسافران زیادی است. جمعیت آن، 147399 نفر و مساحتش 1.310 کیلومتر است. پنل اس ام اس رودسر برای مشاغل این شهر تأثیر بالایی دارد. با توجه‌ به رقابت‌ جدی بین مشاغل، استفاده از این روش به شما کمک می‌کند تا زودتر از رقبا به نتایج مطلوبتان برسید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس رودسر

ملی پیامک با در اختیار قراردادن پنل اس ام اس رودسر سعی کرده که زمینه رشد کسب‌وکارها را فراهم کند. برای آغاز تبلیغات یک مینی دوره آموزش تبلیغات پیامکی را از وبسایت ما دریافت نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان و تهیه پنل پیامکی هم می‌توانید از طریق شماره تماس 02163404 با ما در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید