30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک، فرصتی برای شروع تبلیغات در قوچان

ارسال پیامک، فرصتی برای شروع تبلیغات در قوچان

0

به عنوان کسب‌وکاری در شهر قوچان چه روشی را برای بازاریابی و جذب مشتری بیشتر پیشنهاد می‌کنید؟ در کنار همۀ روش‌هایی که تا به حال امتحان کردید، بهتر است که نگاهی هم به پنل اس ام اس قوچان داشته باشید و با قابلیت‌های کاربردی‌اش بیشتر آشنا شوید.

پنل اس ام اس امکانات متنوعی را برای تبلیغات در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل ارسال پیام کوتاه نوعی نرم افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی و البته اطلاع‌رسانی است. این نرم افزا با خدماتی به اسم وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی قابل اتصال به سایت است، در نتیجه اگر سایت دارید یا نوع کارتان آنلاین است، باز هم از پنل می‌توانی استفاده کنید.

البته تعریف پنل به همین موارد کوتاه ختم نمی‌شود، در ویدئو مفصل درباره کاربردهای تبلیغاتی پنل اس ام اس قوچان صحبت کردیم:

ملی پیامک، ارائۀ پنل‌های تبلیغات پیامکی

پیشنهاد و توصیه من به کاربرانی که می‌خواهند از خدمات پنل اس ام اس قوچان استفاده کنند، شرکت ملی پیامک است.

پشتیبانی ملی پیامک به صورت تلفنی و ارسال تیکت همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل رسمی از 9 صبح تا 5 عصر پاسخگویی کاربران است. از طرف دیگر هزینه و تعرفه مصوب ارسال پیامک در این مجموعه مقرون‌به‌صرفه و مناسب است و با ارائه 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری شرایط مناسبی را برای تمام مشاغل فراهم کرده تا با هر هزینه بتوانند تبلیغات هدفمندی داشته باشند.

در اینجا با مهم‌ترین مزایای پنل اس ام اس قوچان آشنا می‌شوید:

  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک و خدمات وب‌سرویس
  • فعالسازی فوری پنل ظرف سه الی چهار ساعت
  • قابلیت ذخیره شماره مشتریان در قسمت دفترچه تلفن
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران با دو روش تیکت و تماس تلفنی
  • ارائۀ فایل گزارش قابل دانلود برای هر ارسال جهت تحلیل و آنالیز پیام‌های ارسالی
  • دسترسی به گنجینه پیامکی و مشاوره تهیه بهترین متن اس ام اس بر اساس نوع کار و محصولی که ارائه می‌دهید
  • آموزش صفر تا صد ارسال پیامک، اجرای تبلیغات پیامکی و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره‌های پنل اس ام اس قوچان

همانطور که گفتم، پنل اس ام اس قوچان دسترسی کاملی به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل دارد تا به راحتی و بدون دغدغه به شماره‌های شهروندان برای ارسال پیامک انبوه دسترسی  داشته باشید.

اولین بانک شماره قوچان شامل شماره‌های دائمی و اعتباری همراه اول و دومین بانک شماره مخصوص کاربران ایرانسل است. اگر هم خواستید به تفکیک حنسیت فقط برای زنان یا مردان پیامک بفرستید، باید سراغ بانک شماره ایرانسل بروید.

بانک شماره اصناف و مشاغل پنل هم شامل مشاغل قوچان و نواحی اطرافش است تا اگر خواستید فقط برای کسب‌وکارهای مرتبط با کارتان پیامک تبلیغاتی بفرستید، نیازی به جمع‌آوری شماره نداشته باشید.

در نهایت با نوشتن پیامک ساده‌ای که جذاب و تاثیرگذار است، به راحتی مخاطب را به مشتری تبدیل خواهید کرد. برای ایده‌های بیشتر پیشنهاد می‌کنم حتماً از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

نگاهی به قوچان

قوچان از شهرهای شمالی استان خراسان رضوی است که در فاصله ۱۲۰ کیلومتری مشهد قرار دارد. این شهر یکی از قدیمی‌ترین نواحی مسکونی در شرق کشور و سطح خراسان است که با ۱۴۰ اثر تاریخی و ۳۲ اثر ثبت شده در فهرست آثار ملی به عنوان یکی از نقاط تاریخی شرق کشور نیز شناخته می‌شود.

از طرف دیگر قوچان تنها 118 کیلومتر تا باجگیران، مرز ایران و ترکمنستان فاصله دارید و از یک موقعیت استراتژیک و ترانزیتی برخوردار است. اگر با توجه به این موقعیت فوق‌العاده تجاری می‌خواهید تبلیغات مطمئن، هدفمند و اصولی را شروعی کنید، به مشتریانی از سراسر استان و کشور دسترسی داشته باشید، به راحتی برندسازی کنید و رقبایتان را کنار بزنید، همین امروز باید شروع به استفاده از مزایای بازاریابی پیامکی کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس قوچان با قابلیت‌ها و مزایای مختلفی که از طرف شرکت ملی پیامک در اختیار کاربرانس قرار می‌دهد، یکی از بهترین ابزارها و روش‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ برای اجرای تبلیغات هدفمند و اصولی است. ارسال پیامک تبلیغاتی بر خلاف روش‌هایی مانند پخش تراکت، تبلیغات کلیکی یا تهیه ویدو هزینه و تعرفه مناسب‌تری دارد، خیلی سریع انجام می‌شود، قابلیت تحیلیل و بررسی بازخورد مشتری را دارد و در کنار ارائۀ پشتیبانی از طرف ملی پیامک تقریباً دیگر جای هیچ نگرانی و استرسی را برای شما باقی نمی‌گذارد.

فعالسازی پنل بعد از دریافت مدارک به عنوان شحص حقیقی یا حقوقی از سوی کاربر نهایتاً در یک روز کاری انجام می‌شود. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور بلافاصله می‌توانید وارد پنل شوید و شروع به ارسال اس ام اس تبلیغاتی کنید. برای مشاوره یا هر نورد دیگر هم می‌توانید از داخل پنل برای ما تیکت بفرستید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید