30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای اجرای تبلیغات پیامکی در قره‌ ضیاالدین

راهنمای اجرای تبلیغات پیامکی در قره‌ ضیاالدین

0

جدب مشتریان وفادار و تعامل با مشتریان قدیمی یکی از دغدغه‌های مهم برای مشاغل و کسب‌وکارهای مختلف است. در واقع صنعت تبلیغات هم بر همین پایه شکل گرفته تا مشتریان را به خرید یا استفاده از خدمات برند یا فروشگاه خاصی ترغیب کند. یکی از این روش‌های تبلیغاتی پنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین است که برای بازاریابی و جذب مشتری در این شهرستان امکانات و قابلیت‌های مختلفی را فراهم کرده است.

اما ماجرای پنل اس ام اس دقیقاً چیست؟ چقدر هزینه نیاز دارد و چطور می‌توان از این خدمات استفاده کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد بازاریابی پیامکی و انتخاب بهترین پنل پاسخ دهیم.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین اجرای تبلیغات پیامکی است. به این ترتیب کسب‌وکارها می‌توانند علاوه‌بر اطلاع‌رسانی برای بازاریابی و جذب مشتری هم پیامک بفرستند، با دسترسی به خطوط اختصاصی نظرسنجی یا آزمون پیامکی برگزار کنند. از طرف دیگر از طریق فایل گزارش‌گیری هم به راحتی اجرای تبلیغات پیامکی را تحلیل کنند تا دقیقاً بدانند چه تعداد از مشتریانشان در لیست سیاه مخابرات هستند و چه تعداد از لیست پیامکشان دریافت کردند.

در ضمن کاربران با دسترسی به خطوط 3000 و 50004 به راحتی می‌توانند اس ام اس لینکدار بفرستند. البته در این مورد توصیه می‌کنم که حتماً از کوتاه‌کننده‌های لینک استفاده کنند تا با توجه به محدودیت 70 کاراکتر پیامک فارسی، فضای بیشتری برای نوشتن داشته باشند.

انتخاب بهترین پنل پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکیست که با بیش از ده سال سابقه به عنوان یکی از پیشگامان عرصۀ تبلیغات اس ام اسی شناخته می‌شود. پیشنهاد من به کسب‌وکارهایی که در ابتدای راه تبلیغات هستند، استفاده از خدمات ملی پیامک است که در ادامه به مهم‌ترینشان اشاره کردم:

 

  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • ارائۀ بانک شماره جامع همراه اول و ایرانسل برای ارسال پیامک انبوه
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس بانک اصناف و مشاغل پنل اس ام اس
  • ارائۀ مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و آموزش ترفندهای فروش پیامکی
  • ارائۀ کتابچه بازاریابی پیامکی و آموزش نوشتن متن جذاب پیامک
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  •  قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت ( برای کسب‌وکارهایی مثل سالن زیبایی و ...)
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با تعرفه مناسب ارسال پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی چندین بانک شماره مهم در اختیار کاربران قرار داده که اولین بانک ویژه شماره‌های اعتباری و دائمی همراه اول سطح شهر است. بانک شماره بعدی که شامل شماره‌های ایرانسل می‎‌شود، بر اساس جنسیت تفکیک شده تا کسب‌وکارهایی مانند استخر، بوتیک لباس یا سالن‌های زیبایی که انحصاری به بانوان یا آقایان خدمات ارائه می‌دهند، بتوانند تبلیغات هدفمند و مشخصی اجرا کنند.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین برای ارسال پیامک هدفمندی است که این بار مشاغل و اصناف سطح شهر را هدف قرار داده است. به این ترتیب کاربران می‌توانند برای هر شغلی که دوست دارند، مثلاً فروشگاه‌های تجهیزات جانبی یا تعمیرگاه و ... پیامک تبلیغاتی بفرستند و مشاغلی را که بیشتر مرتبط با کارشان است، هدف قرار دهند.

پیامک پشت در خانه مشتری!

البته بعد از آشنایی با بانک شماره‌های سامانه نباید از دیگر قابلیت مهم پنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین یعنی امکان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان غافل شوید. اما ماجرا چیست و چگونه می‌توانیم تا پشت در خانه مخاطبمان تبلیغات کنیم؟!

قابلیت ارسال پیامک از روی دکل ایرانسل به کاربران این امکان را می‌دهد تا دقیقاً بر اساس محل زندگی شهروندان برای آن‌ها پیامک بفرستند. یعنی بر اساس آنتن‌دهی دکل به مناطق مختلفی ارسال داشته باشید. این قابلیت را از طریق ماژول کدپستی هم می‌توانید دنبال کنید، با این تفاوت که باید حتماً به رنج کدپستی هر منطقه که شامل 5 رقم اول است، دسترسی داشته باشید.

نگاهی به قره‌ ضیاالدین

قره ضیاالدین یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی با ۲۶٬۷۶۷ نفر جمعیّت است. در صورتی که قصد اجرای تبلیغات هدفمند و مطلوب در این ناحیه و شهرستان‌های اطرافش را دارید، پنل اس ام اس قره‌ ضیا الدین ابزاریست که بیشتر از هر روش تبلیغاتی دیگر به آن نیاز دارید.

هزینه مقرون‌به‌صرفۀ اجرای تبلیغات پیامکی شرایط مناسبی را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده تا تبلیغات خودشان را به راحتی بتوانند مدیریت کنند. از طرف دیگرا ارائۀ ماژول‌های مختلف و امکانات کاربردی که یکجا باهم جمع شدند، هر کسب‌وکاری را به نتیجۀ مطلوبی که دنبالش هستند، می‌رساند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اساگر به دنبال استفاده از خدمات پنل اس ام اس قره‌ ضیاالدین هستید و می‌خواهید علاوه‌بر قابلیت‌های معرفی شده از دیگر امکانات پنل استفاده کنید، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش ملی پیامک صحبت کنید. البته راه آسان دیگری هم دارید که ثبت‌نام در سایت است تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

به این ترتیب می‌توانید نهایتاً بین سه تا چهار ساعت مسیر بازاریابی پیامکی را شروع کنید و فقط با ارسال یک اس ام اس، مشتریان بیشتر و بیشتری داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر هم توصیه می‌کنم که حتماً نگاهی به  ویدئوهای آموزشی کانال یوتیوب و آپارات ملی پیامک داشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید