30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
آموزش خرید و ساخت پنل اس ام اس

آموزش خرید و ساخت پنل اس ام اس

1

این روزا دنیا پر از خبرای خوبه، برای تمام کسایی است که صاحب بیزنس خودشون هستند، فرقی هم نمی‌کنه که تجارت شما یک تجارت آنلاین باشه یا یک تجارت سنتی؛ می‌خوام بهتون این مژده رو بدم که بخش بزرگی از پیشرفت دنیای امروز در جهت فروش و جذب مشتری داره حرکت میکنه و جلو میره. خب چرا شما از این قضیه سود نبرید؟!

شاید با خودتون بگید همه اینها چه ربطی به موضوع این مقاله داره؟! صبور باشید. قبل از شروع هر چیز اینقدر بدونید که پنل اس ام اس یکی از همون خبرهای خوبیه که به شما کمک میکنه، مشتری رو جذب و حتی اون رو تبدیل به یک مشتری وفادار کنید. اما چطوری؟!

الان یک مثال واضح براتون می‌زنم. دیدی فروشگاه‌هایی رو که وقتی حراج آخر فصل دارن، کل شهر رو تو ده دقیقه خبر می‌کنن و کل جنساشون رو تو دو روز به فروش میرسونن؟! بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی وقتی یک کار خیلی خاص تو سایتشون انجام میدن، کل ایران در عرض یک روز خبردار میشن و مشتری‌ها به سایتشون مراجعه میکنن.!

همه این کارها با یک پنل اس ام اس انجام میشه. به همین سادگی؟!!! فقط با سود خرید یکی از مشتریهاتون می‌تونید یک سامانه پیامکی بخرید و یک رنگ و رویی به بیزینستون بدید. در ادامه با ما همراه باشد تا با هم بررسی کنیم که اصلا پنل اس ام اس چی هست؟ و خرید پنل اس ام اس به کسب و کار ما چه کمکی میتونه بکنه؟ و پنل اس ام اس رو چطور باید بخریم ؟

پنل اس ام اس و کاربردهای آن

از نظر همه مردم دنیا از زمانی که Whats App و تلگرام و... وارد زندگیشون شده بعضی از کارها خیلی کم‌هزینه‌تر و بهتر انجام میشه. خصوصاً کسایی که هزارتا دوست و آشنا دارن که باید برای همه اونها به هر بهانه‌ای پیام بفرستن یا بابت انجام کاری صد نفر رو همزمان خبر کنن.

اکثر افراد، واتس اپ رو دوست دارن چون همزمان میتونن یک پیام رو برای افراد زیادی، ارسال کنن و یا پیامهای دیگران رو دریافت کنن. پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی هم دقیقا همین کار رو برای شما انجام میده.
پنل برای شما محیطی رو فراهم می‌کنه که همزمان بتونید برای هر چند نفر که دوست دارید بدون محدودیت پیامک ارسال کنید و یا از اونها پیام دریافت کنید.

البته پنل اس ام اس کاربردهای زیاد دیگه‌ای هم داره که حتما اونها رو بررسی می‌کنیم. ما شما رو راهنمایی می‌کنیم تا متوجه بشید که یک پنل اس ام اس چقدر برای بیزنس شما کاربردی و مفیده و کار کردن با اون بسیار راحت.

همه شما که کسب و کاری دارید حتما براتون خیل مهمه که با ارزش دادن به مشتری‌هاتون اونها رو حفظ و به مشتریان وفادار تبدیل کنید چراکه ارزش دادن به یک مشتری کلید جذب مشتری‌های بیشتر و دائمی است.

فرض کنیم که شما یک مغازه عطر فروشی دارید و یا یک فروشگاه آنلاین هستید که عطر هم می‌فروشید، از طریق امکانات موجود در پنل اس ام اس، سالگرد ازدواج، تولد و... رو به مشتریانتون تبریک می‌گید و همزمان با گفتن تبریک، عطر جدیدتون رو هم بهشون معرفی می‌کنید.

فکر می‌کنید بعد از خوندن پیام شما، مشتری چه فکری می‌کنه؟! بله، این‌کار صد در صد باعث می‌شه که اون شخص به نظرش برسه که یک عطر خوب میتونه، کادوی بسیار مناسبی برای همسرش یا هرکس دیگه‌ای باشه و برای خرید به فروشگاه شما مراجعه می‌کنه.

شما فقط با یک پیامک که تقریبا هزینه زیادی نداره تونستید، یک مشتری رو به سمت خودتون بکشید و یک فروش عالی داشته باشید. از نظر بعضی افراد، مشتریها فقط با تبلیغات پر هزینه، جذب یک فروشگاه برای خرید میشن ولی ما امروز با هم به این باور می‌رسیم که مشتری رو با کوچکترین تلنگر موثری هم میشه جذب کرد. یکی از این تلنگرها ارسال پیامک های خلاقانه و البته به موقع به مشتریانتون هست.

چرا باید پنل اس ام اس بخریم؟!

  1. شما دائما در حال یادآوری برند، نام فروشگاه، محصولات، خدمات، آدرس و یا لینک فروشگاه اینترنتی خود به مشتریانتون هستین؛
  2. به علت تعرفه کم پنل‌های اس ام اس، شما در هر شرایط مالی که باشید، می‌تونید پنل اس ام اس رو خریداری کنید؛
  3. کار کردن با پنل‌های اس ام اس بسیار ساده، بی دردسر  و بی نیاز از هرگونه تخصصی است؛
  4. در بسیاری موارد باعث جلب اعتماد مشتریان میشه (مخصوصا کسانیکه فروش آنلاین هم دارند)؛
  5. همه مشتریان به راحتی میتونن پیامها و تبلیغات شما رو ببینن، چون تلفن همراه همیشه در دسترس همه افراد قرار داره؛
  6. شما می‌تونید برای ارسال اس ام اس، قشر خاصی از افراد رو انتخاب کنید (مثلا همه ساکنین منطقه 12)؛
  7. با وجود این پنل و ارسال پیامک برای مشتریانتون، شما حرفه ایی‌تر به نظر می‌رسید؛
  8. مشتریان میتونن برای پیگیریهای خرید، ارسال نظرات و شکایات خودشون با شما مستقیما در ارتباط باشند؛

ویژگی‌های یک پنل اس ام اس ایده‌آل

برای خرید یک پنل اس ام اس با کارایی عالی شما نیاز به پیدا کردن یک شرکت مناسب که خدمات حرفه ایی در این زمینه ارائه میده دارید. اما قبل از هر چیز ببینیم یک پنل اس ام اس، باید دارای چه ویژگیهایی باشه:

  1. پیشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی : در صورت ایجاد اختلال شرکتی که از اون پنل رو خریداری میکنید باید شما رو راهنمایی کنه
  2. امکان ارسال پیامک بصورت انبوه
  3. کسر نشدن وجه در صورت اختلال خطوط : در بسیاری موارد پیامک شما ممکنه به دست مشتریان نرسه در این صورت نباید وجهی از شما کم بشه که متاسفانه خیلی از شرکتها وجه رو کم میکنن
  4. بانک شماره های قوی و به روز : زمانی که شماره تکراری باشه یک بار فقط پیامک برای شخص ارسال میشه پس به لیست دقت کنید
  5. تنظیم مناسب کارکترهای پیامک برای جلوگیری از اتلاف شارژ پنل اس ام اس: اگر به انتخاب کلمات دقت نشه یک پیام در قالب دو اس ام اس ارسال میشه و هزینه دو برابر میشه که در پیامک های تعداد بالا خودش رو نشون میده
  6. ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت: از بین تمام شرکتها تعداد بسیار کم یا بهتر هست بگم تنها شرکتی که این شرایط رو داره شرکت ملی پیامک هست (melipayamak.com) این شرکت وجه شما رو در صورت عدم رضایت بعد 30 روز برمیگردونه.
  7. داشتن محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای همه افراد با هر میزان توانمندی علمی
  8. کمترین اختلال در ارسال و دریافت پیامک
  9. به روز رسانی مداوم
  10. امکان گزارشگیری از پیامک ها و بررسی بازخورد

یک نکته بسیار مهم : شاید با خودتون فکر کنید که من میتونم برای ارسال اس ام اس و تبلیغات از گوشی موبایل خودم استفاده کنم. این روش ایراداتی داره که با هم بررسی می‌کنیم :

  1. امکان پیدا کردن مشتری جدید برای شما وجود نداره، چون شما فقط شماره مشتریانی که قبلا از فروشگاه شما خرید کردن در اختیارتون هست؛
  2. معمولا وقتی می‌خواهیم همزمان به چند نفر پیام بدیم با مشکل شبکه مواجه می‌شیم و پیامک‌ها ارسال نمیشه؛
  3. شما وقتی بدون استفاده از پنل، پیامک ارسال می‌کنید، هزینه خیلی زیادی بابت اس ام اس ها باید بپردازید؛
  4. پنل‌ها گاهی همزمان 100 هزار پیامک رو با هم ارسال میکنن در حالیکه شما تک تک باید این کار رو انجام بدید که کار زمان بر و خسته‌کننده‌ای هست؛
  5. وقتی با گوشی خودتون پیامک رو ارسال میکنید نمیتونین بازخورد پیامک‌هاتون رو بررسی و چک کنید؛
  6. شما وقتی از پنل استفاده می‌کنید، میتونید سن و جنسیت افراد رو به سادگی تفکیک کنید (مثلا به تمام خانم‌های بالای بیست سال منطقه 12 پیام ترسال کنید) در صورتیکه اگر با موبایل بخواهید، پیام ارسال کنید، این کار امکانپذیر نیست.
  7. شما با استفاده از پنل اس ام اس می‌تونید از مزایای بازاریابی پیامکی، استفاده کنید، درحالیکه با گوشی خودتون امکانپذیر نیست.

چطور پنل بخریم؟

برای خرید پنل‌های اس ام اس می‌تونید به شرکت‌هایی که خدمات فروش سامانه‌های پیامکی دارند مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما خرید از شرکت "ملی پیامک" هست.

صفر تا صد تبلیغات هدفمند در استان فارسحتما بخوانید: صفر تا صد تبلیغات هدفمند در استان فارس

چرا این شرکت؟! چون این شرکت ضمانت برگشت وجه داره و می‌تونید در صورت عدم رضایت از خدمات این شرکت حتی بعد از گذشت 30 روز از خرید، پولتون رو پس بگیرید.

با ورود به سایت "ملی پیامک" به آدرس www.melipayamak.com، و ثبت‌نام، شما انواع پنل‌ها رو می‌تونید ببینید پایه، اقتصادی، تجاری و شرکتی.

انتخاب هر کدوم از این پنل‌ها به بیزنس و حرفه شما بستگی داره. پنل‌ها رو با قیمت‌های متفاوتی می‌بینید، همچنین در هر بسته تعدادی پیامک‌های رایگانی بعنوان هدیه به شما داده میشه.

مثلا در "پنل تجاری" تعداد 2000 پیامک رایگان، در "پنل شرکتی" 1200 پیامک رایگان، در "پنل اقتصادی" 800 پیامک رایگان و در "پنل پایه" 300 پیامک رایگان، تعریف شده. امکانات بسته‌ها متفاوته ولی در همه این بسته‌ها، تعدادی امکانات مشترک وجود داره که در زیر اشاره شده:

  1. ارسال پیامک تکی
  2. ارسال پیامک انبوه
  3. ارسال پیامک صوتی تکی و انبوه
  4. گزارش پیامک‌های ارسالی
  5. بازگشت اعتبار پیام‌های ناموفق
  6. ارسال بر اساس محله، منطقه و شهر
  7. ارسال بر اساس مشاغل
  8. ارسال بر اساس سن و جنسیت
  9. ارسال زمانبندی شده
  10. بارگذاری فایل صوتی اختصاصی

و ده ها مزایا و امکانات دیگه که با مراجعه به سایت "ملی پیامک" در بخش امکانات، می‌تونید ببینید. اما بسته‌های تجاری و یا شرکتی مزایای حرفه‌ای‌تر دیگری هم دارند. مثل:

  1. ارسال پیامک به خارج از ایران
  2. ارسال تدریجی پیام‌ها
  3. ارسال هوشمند زماندار
  4. ارسال خودکار کد
  5. ارسال خودکار شماره
  6. انتقال پیامک به موبایل
  7. ارسال فکس و ایمیل با دریافت پیامک
  8. و ...

برای خرید بسته‌های پنل اس ام اس با مراجعه به سایت "ملی پیامک" به قسمت تعرفه‌ها برید که روی نوار بالای صفحه وب‌سایت قابل مشاهده است. قبل از انتخاب پنل، باید عضو سایت بشید، بنابراین اول کلید "ثبت نام" که کنار هر یک از پنل‎ها هست رو کلیک کنید. به همین راحتی شما صاحب یک سامانه پیامکی شدید.!!

با ملی پیامک؛ بازاریابی موثر داشته باشیم

بیایید اینجا یک سری اطلاعات مفید در مورد بازاریابی پیامکی رو با هم بررسی کنیم و اطلاعاتی در این مورد بدست بیاریم.

1. بازاریابی پیامکی کم هزینه و موثر؛

بازاریابی پیامکی یک نوع بازاریابی و تبلیغات کم هزینه و بسیار موثره که در تمام دنیا تست شده. تمامی غول های تجاری دنیا از این روش تبلیغات برای جذب مشتری و رضایت مشتریان بهره میبرند.

2. بازاریابی پیامکی و حس رضایت مشتری؛

همه ما تجربه این رو داریم که مثلا از فروشگاهی خرید کردیم و هنوز پامون رو از مغازه بیرون نگذاشتیم که پیام برامون میاد و بابت خرید از ما تشکر میکنند. در نظریه های روانشناسی خرید تمام مشتریان حتی زمانیکه خرید میکنن صد در صد بابت انتخابشون مطمئن نیستن.

برندهای معتبر به همین خاطر به محض خرید مشتری پیامک تشکر ارسال میکنند که به مشتری حس رضایت رو القاء کنند. این قضیه بعد از مدتی باعث میشه که مشتری دفعات بعد هم به اون فروشگاه مراجعه کنه.

3. بازاریابی پیامکی و جلب اعتماد مشتری؛

دیدین وقتی عضو یک وب سایت میشیم به محض عضویت در سایت برامون رمز عبور فرستاده میشه. و یا فروشگاه های اینترنتی که سریع رمز عبور براتون ارسا میکنن؟. اونها با فرستادن کد کاربری و رمز عبور در واقع راهی برای جلب اعتماد مشتری پیدا کردن. بیزنس های انلاین هنوز در کشور ما نوپاست و با داشتن پنل اس ام اس یا وب سایت پیامکی شما مشتریان زیادی میتونید جذب کنید.

اینکه وب سایت پیامکی چی هست خودش بحث بسیار مفصلی هست که میتونید با شماره 02163404 تماس بگیرید و با متخصصین این حوزه صحبت کنید. اگر خیلی کوتاه بخوام بگم شما با داشتن وب سایت پیامکی در واقع ارتباط بین سامانه پیامکی با سایت خودتون برقرار میکنید. همه مراحلی که بالا توضیح دادیم از طریق وب سایت شما اتوماتیک انجام میشه.

4. تبلیغات در بازار هدف؛

یکی از اصولی که باید در بازاریابی در نظر بگیرید بازاریابی هدفمند و هوشیارانه هست. به این معنا که خدمات شما ممکنه تعلق به قشر خاصی از جامعه داشته باشه مثلا : زنان خانه دار، کارمندان، مهندسین، افراد مناطق خاصی از شهر و ... . ممکنه که نیاز باشه بازار هدف خاصی رو در نظر داشته باشید. بازاریابی پیامکی و پنل اس ام اس خیلی میتونه به شما کمک کنه و کار شما رو راحت و موثر کنه.

یکی از راه های جذب مشتری دادن هدیه به اونهاست. شما با بازاریابی پیامکی میتونید قرعه کشی انجام بدید و یا مسابقه پیامکی بین اونها برگزار کنید. همه این موارد متن پیامک و ... به ابتکار شما برمیگرده. ما همه این مثالها رو برای شما آوردیم تا شما نسبت به کار خودتون از طریق سامانه پیامکی اقدام به جذب مشتری کنید. شما میتونید مقالاتی مثل "با بازاریابی پیامکی دقیقا به قلب هدف بزنید" رو در وب سایت melipayamak.com مطالعه کنید.

پیامک راهکاری برای ساده سازی تبلیغات تجارت هاحتما بخوانید: پیامک راهکاری برای ساده سازی تبلیغات تجارت ها

سخن آخر...

خرید یک "سامانه پیامکی" خوب میتونه کمک زیادی به بیزنس یا کسب و کار ما بکنه. چون شما از طریق این سرویس علاوه بر ارسال پیامک انبوه، بصورت همزمان میتونید بازاریابی پیامکی هم انجام بدید.

بازاریابی پیامکی، یک روش بین‌المللی تایید شده هست که تمام بیزنس‌های بزرگ، کوچیک، آنلاین و آفلاین دنیا ازش بهره می‌برند. بنابراین واقعا حیفه که شما از این روش استفاده نکنید و از گردونه رقابت خارج بشید.

اما نکاتی در مورد انتخاب شرکتی که از اون خدمات پیامکی و یا در واقع همون پنل اس ام اس رو قراره بگیرید وجود داره که همه موارد تیتروار در این مقاله عنوان شد. اما سرویس پیامکی شرکت "ملی پیامک"، مزایای بسیاری داره، من جمله:

  1. امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت؛
  2. تمامی قیمت‌ها با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، به شما ارائه میشه و نیاز نیست مالیات بصورت جداگانه پرداخت کنید؛
  3. برای استفاده از سامانه پیامکی اونها نیاز به نصب افزونه و یا برنامه و نرم افزار خاصی ندارید،
  4. در نظر گرفتن اس ام اس رایگان، که بصورت هدیه روی بسته‌های مختلف وجود داره؛
  5. پشتیبانی 24/7 و مشاوره رایگان

خب دوستان با وجود اینهمه مزایا تعلل نکنید و با تیم حرفه‌ای ملی پیامک همراه بشید، با آرزوی موفقیت برای شما لینک این شرکت رو براتون می‌گذارم به وب‌سایتشون حتما مراجعه کنید. مطمئن باشید از انتخاب "ملی پیامک" هرگز پشیمون نخواهید شد.

آدرس وبسایت "ملی پیامک" www.melipayamak.com 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید