30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
خدمات تخصصی کولر گازی و آبی در پین ورک

خدمات تخصصی کولر گازی و آبی در پین ورک

3

در حال حاضر همه با گوگل و موتور جستجوی قدرتمند آن آشنا هستند. جایی که شما می توانید به راحتی به دنبال سوالاتی باشید که در ذهنتان ایجاد می شود. ولی حتی کامل ترین پلتفرم ها و تکنولوژی ها، نقایص و کمبودهایی دارند. درست است که در گوگل شما می توانید به راحتی به پاسخ بسیاری از سوالات خود برسید ولی آیا به راحتی می توانید نیازهای فیزیکی و روزمره خود را پاسخ دهید؟!

C:\Users\mohammad rasool\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\SEM2.jpg

این نیاز سبب شد تا گوگل بر روی استارت آپ هایی مانند تام تک ( thumbtack ) سرمایه گذاری کند. تام تک شرکتی است که شما می توانید تعمیرکار، نظافتچی، کارواش، مدرس کلاس های خصوصی و... را به راحتی پیدا کنید. در حقیقت گوگلی است که از طریق آن نیروی خدماتی مورد نیاز خود را جستجو و پیدا می کنید.

در سال های اخیر که شاهد ایجاد فرهنگ استفاده از اپلیکیشن ها بوده ایم، استارت آپ های زیادی در ایران شروع به فعالیت کردند و سرمایه های هنگفتی را به خود جذب کردند. امروز شرکتی را به شما معرفی می کنیم که مانند یک موتور جستجو برای شما عمل می کند و از طریق آن می توانید نیازهای خدماتی خود را با بالاترین سرعت و کیفیت برآورده کنید.

پین ورک معتبرترین سامانه خدمات انلاین منزل، با فراهم آوردن یک زیرساخت مناسب همراه با یک تیم فنی و بازاریابی و مدیریت قوی، برای پاسخگویی به نیازهایی همچون درخواست نظافتچی، کارواش سیار، تعمیرکار و متخصص کولر گازی و ابی و لوازم خانگی، قالیشویی، مبل شویی و... نزدیک به یک سال و نیم در حال فعالیت است.

این مجموعه در مقایسه با نمونه های سنتی خود و بر خلاف رویه ی شرکت های سنتی که طی سالیان گذشته اقدام به خدمت رسانی به مردم کرده اند، سیستم و فیلترهای جدیدتر و دقیق تری راه اندازی کرده است. مجموعه های سنتی بدون رعایت اموزش اصول اخلاقی، آموزش عملکردی به نیروها، تضمین کیفیت عملکرد نیروها، استفاده از افراد غیر ایمن و نامطمئن و... تجربیات تلخی را برای مشتریان رقم زده اند. تصویری که خیلی از ما به عنوان مشتری از شرکت های خدماتی و فنی داریم، یک فرد نامرتب با موهای ژولیده که در اکثر مواقع سیگار می کشند، دارای برخورد نامناسب اجتماعی، افراد تند اخلاق که حتی در بسیاری از مواقع نسبت به کیفیت عملکرد آنها نیز تردید داریم.

پین ورک به عنوان یک سیستم مطمئن و آسان، انتخاب بهترین نظافتچی، کارواش سیار، لوله کش، برق کار، مهماندار، پرستار و... را برای شما تضمین می نماید:

https://pinwork.ir/services/home-cleaning/tehran

در بازاری که تجربه های تلخ بسیاری وجود دارد، این مجموعه با ارائه استانداردهای بالا، فضای جدیدی را در این بازار ایجاد کرده است. اینکه شما می توانید از متخصصین مختلف درخواست قیمت کنید و سوابق گذشته آنها را ببینید و نظرات مشتریان قبلی را درباره ی آن فرد مطالعه کنید، حس خوشایندی را به شما منتقل می کند.

پین ورک از جهت تضمین عملکرد نیروها، کلاس های هتلداری وتشریفات برای همه نیروها برگزار می شود تا کیفیت اخلاقی اجتماعی نیروها از سمت پین ورک تضمین گردد. همچنین پین ورک دارای یک مکانیزیم دقیق نظرسنجی است. شرکتی که مستمرا نظرسنجی می کند، به طور کامل از وضعیت نیروها آگاه است و می تواند بهترین نیروهای خود را شناسائی و نیروهای نامناسب را از سیستم خود حذف کند. در صورتی که از نیروی یک شرکت رضایت نداشتید، تمامی موارد نارضایتی را انتقال دهید تا به بهبود خدمت رسانی کمک کنید.

حتما از پین ورک استفاده کنید و نظر خود را در رابطه با این مجموعه برای ما کامنت بگذارید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید