30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارتباط با مشتری به کمک پنل اس ام اس نورآباد

ارتباط با مشتری به کمک پنل اس ام اس نورآباد

0

نورآباد یکی از از توابع استان فارس است که عموماً با محصولات دامی و لبنی‌اش شناخته می‌شود. تبلیغات در این شهر مثل هر منطقۀ دیگری باید بر اساس قواعدی خاصی صورت گیرد، به همین خاطر پنل اس ام اس نورآباد را به‌عنوان ابزاری متفاوت و اثرگذارتر به شما معرفی می‌کنیم.

استراتژی اجرای تبلیغات در مناطق مختلف با توجه‌ به شرایط، متفاوت است. مثلاً بیلبوردهای بزرگ و مهیجی که در تهران جلب‌توجه می‌کند شاید مناسب شهرهای کوچک نباشد. در حالیکه پنل اس ام اس مناسب هر شهر و منطقه‌ای است و به نتیجۀ مطلوب می‌رسد.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

قبل از اینکه بخواهید تبلیغاتتان را با پنل اس ام اس نورآباد انجام دهید، باید بدانید که پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی چیست؟ اگر بخواهید برای معرفی کسب‌وکار و افزایش فروشتان پیامک انبوه ارسال کنید، باید پنل اس ام اس یا همان پنل پیامکی داشته باشید تا به تعداد نامحدودی پیامک بفرستید.

سامانه پیامک به شما بانک شماره‌های مختلفی می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر نیازی نیست به دنبال جمع‌آوری و واردکردن شماره همشهری‌هایتان باشید. یک‌نفس راحت بکشید و خیالتان راحت باشد که بانک شماره نورآباد و سایر شهرها داخل پنل در دسترستان است. علاوه‌بر بانک شماره‌های متعدد، قابلیت‌هایی مثل امکان اتصال به وب‌سایت (وبسرویس)، خدمات ارسال زمان‌دار، ارسال هوشمند، متناظر و... در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای استفاده از پنل اس ام اس علاوه بر اکانت اصلی، به شما شماره عمومی و اختصاصی هم داده می‌شود که ارسال و دریافت اس ام اس به کار می‌رود. در ویدئو زیر بیشتر در این باره صحبت کردیم.

ملی پیامک، ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی

حالا که می‌دانید سامانه پیامکی چیست و چقدر بر شغل شما تأثیر می‌گذارد احتمالاً از خود بپرسید که چگونه باید پنل اس ام اس نورآباد را تهیه کنید؟ ملی پیامک بیش از ده سال است که به مشتریان عزیزی مثل شما خدمت‌رسانی می‌کند. می‌توانید تمام خدمات یک پنل اس ام اس خوب را از ملی پیامک دریافت کرده و دیگر نیازی به هیچ خدماتی نداشته باشید.

  • ملی پیامک برای شما بانک شماره‌های مختلفی آماده کرده تا دیگر نیازی به جمع‌آوری شماره‌های جدید در ابتدای تبلیغات خود نداشته باشید.
  • تعرفه های قیمتی ملی پیامک به گونه ای درنظر گرفته شده که کمترین قیمت با بهترنی همخوانی با کسب‌وکار شما را داشته باشد.
  • آموزش های مختلفی را می‌توانید از طریق صفحات مجازی، وبلاگ، کانال آپارات و سایر صفحات ملی پیامک کسب کنید. این اموزش ها برای این است که شما بتوانید یک تبلیغات خوب و موثر داشته باشید.
  • ملی پیامک پنل های خود را ضمانت می‌کند. به فاصله یک ماه از موعد تهیه پنل می‌توانید مبلغ خود را بازدریافت نمایید.

بانک شماره در پنل اس ام اس نورآباد

پنل اس ام اس نورآبادبانک شماره ملی پیامک آماده شده تا بتوانید بدون دغدغه به‌دست‌آوردن مشتری برای همشهریان خود تبلیغات پیامکی بفرستید. پنل اس ام اس نورآباد دارای بانک جامع و به‌روزی بر اساس همراه اول و ایرانسل است.

شماره‌های همراه اول شامل 22306 شماره اعتباری و 13020 سیمکارت دائمی همراه اول است. این تعداد خط می‌تواند منبع خوبی برای شما باشد تا به خوبی تبلیغات کنید. اگر هم شماره‌ها را بر اساس خطوط ایرانسل بخواهید، این لیست در پنل اس ام اس نورآباد در دسترس شماست که بر اساس جنسیت هم تقسیم شده است. به عبارت دیگر مشاغلی که مخاطب خانم یا آقا دارند، می‌توانند از این شماره‌ها استفاده کنند.

بانک شماره اصناف و مشاغل هم سومین بانک شماره شهر است که برای تبلیغات هدفمند و دقیق به کاربران توصیه می‌شود تا بتوانند به راحتی بر اساس نوع کسب‌وکارشان برای هر گروه شغلی که دوست دارند، پیامک بفرستند.

نگاهی به شهر نورآباد

همان‌طور که می‌دانید نورآباد یکی از شهرهای استان فارس است که از لحاظ تاریخی دارای قدمت بالایی است. جمعیت این شهر 57058 نفر است و در فاصله 160 کیلومتری شیراز واقع شده است.

کسب‌وکارهایی که تصمیم گرفته‌اند رشد چشمگیر و مطمئنی را تجربه کنند، می‌توانند با تهیه پنل اس ام اس نورآباد هم به مخاطبان جدیدی پیام بدهند و هم مشتریان قبلی را حفظ کنند. در بازار رقابتی کسی پیروز است که بتواند بهتر و زودتر از منابع خود استفاده کند. تعداد مشتریان احتمالی هر کسب‌وکاری، به‌صورت کلی محدود هستند. کسی که بتواند توجه این تعداد محدود را زودتر جلب کند، احتمالاً سهم بیشتری از بازار را خواهد داشت.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسویژگی‌های بارز بازاریابی پیامکی باعث می‌شود که هیچ جایگزینی برای آن وجود نداشته باشد. در نتیجه کسب‌وکارها هرچقدر هم که بزرگ شوند بازهم این روش را ادامه می‌دهند. دسترسی به بانک شماره‌های کل کشور، هزینه مقرون‌به‌صرفه، سادگی استفاده و امکان ارتباط دوطرفه با مشتری از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل اس ام اس نورآباد است.

برای شروع کار با سامانه پیامکی نورآباد کافی است با ما از طریق شماره تماس 02163404 در ارتباط باشید. هدیه ما به شما یک دوره آموزش بازاریابی پیامکی رایگان و ویدئوهای آموزشی آپارات ملی پیامک است تا بتوانید تبلیغات خود را به‌خوبی مدیریت کنید. پس از مشاهده این دوره دیگر نگران مدیریت ارسال خود نخواهید بود و به نتیجل دلخواهتان می‌رسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید