30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای اجرای برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهر نور

راهنمای اجرای برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهر نور

1

 اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً کسب‌وکاری در شهرستان نور دارید. کالا و خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهید و نیازمند یک برنامه بازاریابی پروپیمان هستید تا به راحتی مشتریان واقعی را پیدا کنید، برندسازی داشته باشید و به فروش خوبی بسید. همۀ چیزی که به آن نیاز دارید، در پنل اس ام اس نور در اختیارتان قرار خواهد گرفت. پس تا اینجای کار کد تخفیف زیر را داشته باشید تا بیشتر درباره بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی در سطح شهرستان نور صحبت کنیم.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

سامانه ارسال اس ام اس نرم افزار ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای بانک شماره‌های مختلف است. یعنی کاربر علاوه‌بر شماره‌های خودش می‌تواند برای کاربران ایرانسل و همراه اول هم پیامک تبلیغاتی بفرستند. بر اساس ارسال پیامک بر اساس پترن به لیست سیاه مخابرات دسترسی داشته باشد و پیامک‌های مهم اطلاع‌رسانی را برای این گروه ارسال کند. با کاربرانش تعامل مستقیم و سازنده‌ای داشته باشد و در نهایت بر خلاف دیگر روش‌های تبلیغاتی، با یک هزینۀ مشخص و مقرون‌به صرفه به راحتی تبلیغات کند. اما نقطه شروع این برنامه تبلیغاتی کجاست؟

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید ؟

خدمات اس ام اس مارکتینگ شرکت ملی پیامک پیشنهاد من به کاربرانیست که در ابتدای مسیر بازاریابی پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس نور هستند. این شرکت علاوه‌بر ده سال سابقه کار و همکاری با شرکت‌های خوشنام، پشتیبانی کامل همه روزه از کاربران (حتی روزهای تعطیل)، ارائۀ تعرفۀ مناسب ارسال پیامک و .... مزایای زیر را نیز در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد:

  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن (الگو) برای پیامک‌های اطلاع‌رسانی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (ویژه بانک شماره ایرانسل)
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های مختلف برای اتصال پنل به سایت و اپلیکیشن
  • ارائۀ دو خط عمومی و اختصاصی به کاربران همراه با تعدادی پیامک روی هر پنل به عنوان هدیه
  • آموزش کامل ارسال پیامک و کارکردن با پنل از طریق ویدئوهای آپارات و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره‌های پنل ام اس نور

بانک شماره پنل ملی پیامکهمانطور که پیشتر هم گفتم پنل اس ام اس نور بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل را برای ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بانک شماره همراه اول که شامل شماره‌های دائمی و اعتباریست، اولین انتخاب کاربران برای ارسال انبوه است. دومین بانک شماره هم شامل شماره2های ایرانسل می‌شود که قابلیت ارسال به تفکیک جنسیت هم دارد. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده و شامل جدیدترین شماره‌های اپراتور ایرانسل است.

سومین بانک شماره، شامل تمامی اصناف و مشاغل سطح شهر است تا اگر به صورت اختصاصی میخواهید گروه شغلی خاصی را هدف قرار دهید، دیگر نگران ارسال پیام‌هایتان نباشید. به این ترتیب به همان هدف مهم پنل اس ام اس نور که پیشتر هم گفتم، یعنی اجرای تبلیغات هدفمند، می‌رسید.

بانک شماره‌ به تفکیک محل زندگی مشتری

برای ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی مشتریان، پنل اس ام اس نور ماژول کد پستی و دکل bts ایرانسل را به کاربرانش پیشنهاد می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل یا بر اساس رنج کد پستی هر محله و منطقه به راحتی پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شاید بپرسید که ارسال پیامک منطقه‌ای چه دلیلی دارد؟!

بسیاری از کسب‌وکارها در همان ابتدای مسیر بودجۀ محدودی دارند و نمی‌توانند تمام شهر را پوشش دهند، بعضی دیگر هم نمی‌توانند کد تخفیفشان را به صورت انبوه ارسال کنند یا حتی پیش از ارسال انبوه پیامک می‌خواهند آن را در مقایاس کوچک‌تری ارسال کنند. برای این دسته از کاربران ارسال پیامکم منطقه‌ای را تنوصیبه می‌کنم تا بر حسب محل زندگی مشتریان و مخاطبانشان تبلیغات داشته باشند و سپس به مرور ارسال‌هایشان را گسترده کنند.

نور، شهری سرسبز و دیدنی

نور یکی از شهرستان‌های بخش چمستان استان مازندران با ۱۲۱،۵۳۱ نفر جمعیت است. نور با موقعیت خاص، دسترسی به دریا و جنگل و طبیعت فوق‌العاده‌اش به عنوان یکی از سرسبزترین و زیباترین شهرهای شمال شناخته می‌شود که همیشه مملو از مسافران و گردشگران مختلف است.

در چنین شرایطی اگر می‌خواهید با هر کسب‌وکاری که دارید، از رقبایتان سبقت بگیرید و توجه مشتریان بیشتری را جلب کنید، نیازمند اجرای تبلیغات هدفمند هستند. برای تبلیغات هدفمند و پیدا کردن مشتریان واقعی بازار هدفتان، پنل اس ام اس نور پکیج کامل از تمام چیزهاییست که در بازاریابی و جذب مشتری به آن نیاز دارید.

حمع‌‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که با مزایا و قابلیت‌های پنل اس ام اس نور آشنا شدید، کافیست که در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست بدهید. بعد از ارائۀ مدارک جهت احراز هویت، تائید اپراتور، فعال شدن خطوط و پرداخت هزینه، طی یک روز کاری پنل شما فعال شده و از همان لحظه می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید. در این مدت هر زمان که نیاز به راهنمایی و پشتیبانی بیشتر داشتید، با خیال راحت روی کمک تیم ملی پیامک حساب ویژه باز کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • بهنام بردبار

    16 شهریور 1402، 14:25

    سلام
    به‌روزرسانی نمی‌کنید افزونه رو؟

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید