30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
بازاریابی پیامکی در نی ریز چه تاثیری در کسب‌وکارتان دارد؟

بازاریابی پیامکی در نی ریز چه تاثیری در کسب‌وکارتان دارد؟

2

نی ریز شهری با موقعیت ترانزیتی در استان فارس و محل تردد بسیاری از اهالی استان‌های مجاور است. به همین دلیل است که این شهر در اقتصاد استان، نقشی تأثیرگذار دارد. پنل اس ام اس نی ریز در حوزه تبلیغات کسب‌وکارها روشی موثر و مطلوب است که قرار است در این مقاله با مزایا و قابلیت‌هایش آشنا شویم.

در در پایان مقاله اگر خواستید سراغ ارسال پیامک تبلیغاتی بروید، برای دریافت پنل از شرکت ملی پیامک کد تخفیف سی درصدی زیر را همراه داشته باشید

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

برای اینکه بتوانید از پنل اس ام اس نی ریز استفاده کنید، ابتدا لازم است با این ابزار و قابلیت‌هایش آشنا شوید. پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی، یک نرم‌ افزار آنلاین اینترنتی است که به شما امکان ارسال پیامک در هر تعدادی را می‌دهد. کافی است بخواهید که چند هزار پیامک را به‌صورت یکجا برای جامعه هدف خود ارسال کنید؛ سامانه پیامکی این کار را برای شما انجام می‌دهد.

البته که ارسال پیامک از طریق سیم‌کارت، به دلیل نداشتن زیرساخت لازم، خیلی سخت است. قانون هم انجام این کار را غیرقانونی تلقی می‌کند و به احتمال زیاد سیمکارت شما بعد از ارسال تعدادی پیامک به مشکل بربخورد. پنل اس ام اس، یک ابزار کاملاً قانونی است که توسط اصلی‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مخابراتی، تهیه شده تا به توسعه کسب‌وکار شما کمک کند.

بهترین سامانه‌های پیامکی برای راحتی مسیر تبلیغات و بازاریابی، دارای قابلیت‌هایی مثل ارسال زمان‌دار، هوشمند، پاسخ خودکار، انواع و اقسام بانک‌ها، امکان اتصال به وب‌سایت یا وب‌سرویس، خطوط خدماتی و قابلیت‌های دیگر هستند. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی، برای اینکه مشتریان بتوانند یک تبلیغات کامل را تجربه کنند، قابلیت‌های خوبی را به آن اضافه می‌کنند که در ویدئو زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم:

ملی پیامک، ارائه‌دهنده خدمات پیامکی

برای اینکه بتوانید از پنل اس ام اس نی ریز به‌خوبی استفاده کنید، ملی پیامک قابلیت‌های خوبی را برای شما ارائه می‌کند. این شرکت انتخاب بسیاری از کسب‌وکارهاست زیرا:

  • بیش از ده سال سابقه کاری در این زمینه داردريال یعنی از ابتدای شروع تبلیغات پیامکی حضور داشته است.
  • پشتیبانی دائم مشتریان خط قرمز ملی پیامک است که  به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت است.
  • کارشناسان ملی پیامک در تمام روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل در کنار کاربرانشان هستند.
  • وجود تعرفه‌های رقابتی و مقرون‌به‌صرفه خدمات پیامکی در سامانه به شما در مدیریت هزینه کمک می‌کند.
  • خدمات ملی پیامک مناسب همه کسب‌وکارهاست و 4 نوع پنل با قیمت‌های متفاوت برای هر بودجه‌ای مناسب است
  • درصورتی‌که مشتریان از سامانه پیامکی و نتایج آن راضی نباشند، تا یک ماه می‌توانند از ضمانت عودت وجه ملی پیامک استفاده کنند.

بانک شماره پنل اس ام اس نی ریز

پنل اس ام اس نی ریزیکی از ابزارهای مهم شما در استفاده از پنل اس ام اس نی ریز، بانک شماره شهر است. برای اینکه پس از تهیه پنل، نیاز به جمع‌کردن شماره مخاطبان نباشد، می‌توانید از بانک شماره جامع ملی پیامک استفاده کنید. جمع‌آوری و دسته بنید شماره سیم‌کارت‌های نی ریز، کاری است که ملی پیامک قبلاً برای شما انجام داده است. با ورود به پنل کافی است تعداد پیام‌های ارسالی موردنظرتان را انتخاب کرده و برای آن‌ها پیامک بفرستید. در سامانه پیامکی نی ریز، تعداد 14403 شماره اعتباری و 13645 شماره دائمی همراه اول دسته‌بندی‌شده اند.

اگر بخواهید از قابلیت جزئی‌تری برای مدیریت ارسال خود استفاده کنیدريال می‌توانید فقط شماره‌های ایرانسل را انتخاب کنید. در تقسیم‌بندی دقیق‌ترش حتی می‌توانید جنسیت صاحبان خط‌ها را هم انتخاب کنید. این کار برای مشاغلی که فقط مشتریان خانم یا آقا دارند، مفیدتر است. به طور مثال کارگاه‌ها، باشگاه و مزون‌ها از این دسته هستند. در پنل اس ام اس نی ریز تعداد 16987 شماره آقا و 8316 شماره خانم‌ موجود است.

نگاهی به نی ریز

پنل اس ام اس ملی پیامکنی ریز شهر مشهور استان فارس، دارای حدود 50 هزار نفر جمعیت (بنا بر سرشماری سال 98 تعداد 49850 نفر) است. مساحت این شهر حدود 10950 کیلومتر مربع است. با توجه‌ به موقعیت نی ریز، این شهر می‌تواند مشاغل موفقی را پرورش دهد. راز داشتن یک کسب‌وکار موفق هم داشتن ارتباط مناسب با مشتریان است، پنل اس ام اس نی ریز در این مسیر به شما کمک می‌کند.

پنل اس ام اس به کسب‌وکارهایی که می‌خواهند پیشتاز بازار باشند، راه مناسبی را ارائه می‌کند. در گام اول می‌توانید از بانک شماره نی ریز استفاده کنید. پس از جذب مشتریان وفادار خود، بهتر است با تهیه دفترچه تلفن ویژه خود، با آن‌ها ارتباطی دائمی داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس نی ریزکسب‌وکارها هرقدر که بزرگ شوند، هنوز هم از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند. در ذهن خود بزرگ‌ترین کسب‌وکارهایی که می‌شناسید را مجسم کنید و از خود بپرسید که آیا از اس ام اس مارکتینگ استفاده می‌کنند یا خیر؟ با یک بررسی کلی متوجه می‌شوید که اغلب آنها این روش را در دستور کار خود دارند.
برای شروع استفاده از پنل اس ام اس نی ریز کافی است با شماره 02163404 تماس بگیرید. مشاوران ما در ملی پیامک، آماده ارائه توضیحات لازم به شما هستند. مینی دوره آموزش اس ام اس مارکتینگ هدیه‌ای است که از ما دریافت می‌کنید تا بتوانید بهترین تبلیغات را به اجرا در آورید. با ملی پیامک همراه باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید