30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک، فرصتی برای شروع تبلیغات موثر و هدفمند در نمین

ارسال پیامک، فرصتی برای شروع تبلیغات موثر و هدفمند در نمین

0

به عنوان کسب‌وکاری در سطح شهر نمین چه روشی را برای بازاریابی، جذب مشتری، برای اجرای تبلیغات هدفمند و دسترسی به مشتریان بازار هدفتان پیشنهاد می‌کنید؟ در کنار همۀ روش‌هایی که تا به حال امتحان کردید، بهتر است که نگاهی هم به پنل اس ام اس نمین داشته باشید.

پنل اس ام اس برای مشاغل مختلف شهر نمین قابلیت‌ها و مزایای متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

طرح حمایت از کسب‌وکارهای اردبیلی

با تهیه پنل پیامکی می توانید از خدمات متعدد آن مثل ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس اصناف، مشاغل، دکل مخابراتی، محله و... استفاده کنید.
30% تخفیف
ARDB
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست ؟

پنل اس ام اس نمین نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های ارسالی است. یعنی اگر بخواهید برای کسب‌وکارتان پیامک تبلیغاتی بفرستید، پنل را به سایت یا اپلیکیشنتان وصل کنید یا حتی پاسخ مخاطب را دریافت کنید و باشگاه مشتریان اختصاصی خودتان را داشته باشید، به خدمات پنل اس ام اس نیاز دارید.

این پنل‌ها توسط شرکت‌های خدمات تبلیغات پیامکی به کاربران ارائه می‌شود و یکی از این شرکت‌ها ملی پیامک است که احتمالاً در مسیر جست‌وجویتان برای پیدا کردن بهترین روش تبلیغاتی، به نام شرکت ملی پیامک برخورد کردید.  در ویدئو زیر هم مفصلاً پنل اس ام اس نمین معرفی کردم:

ملی پیامک، ارائه‌‌دهندۀ خدمات تبلیغات پیامکی

خب حالا پنل اس ام اس نمین که توسط شرکت ملی پیامک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد چه مزایا و کاربردهایی دارد؟

  • ارائۀ تعرفه مناسب ارسال پیامک‌های تبلیغاتی
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک شماره اصناف و مشاغل شهر نمین
  • دسترسی به بانک شماره‌های ایرانسل برای ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • آموزش ترفندهای فروش پیامکی و جدب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازار پیامکی
  • پشتیبانی کاربران همه روزه، آخر هفته و روزهای تعطیل به صورت تلفنی و ارسال تیکت

بانک شماره پنل اس ام اس نمین

پنل اس ام اسپنل اس ام اس نمین با ارائۀ بانک شماره‌های به‌روز بهترین شرایط برای ارسال پیامک انبوه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. بانک شماره همراه اول نمین با 11637 شماره اعتباری و 2155 سیمکارت دائمی فرصت خوبی برای ارسال تبلیغات انبوه است. دومین بانک شماره، مخصوص کسب‌وکارهاییست که مثل فروشگاه لباس یا کفش و ...کالا و خدماتشان فقط برای بانوان یا آقایان است.  این بانک شماره برای کاربران ایرانسل  است و قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت هم دارد.

سومین بانک شماره پیامکی نمین هم قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل شهر را دارد. به این ترتیب کسب‌وکاری که دارید اگر مرتبط با بعضی اصناف و مشاغل است، از این بانک شماره می‌توانید به هر کدام از گروه‌های شغلی که می‌خواهید پیامک بفرستید. اما مهم‌ترین قابلیت این پنل بانک شماره محله‌ای برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای است.

ارسال اس ام اس منطقه‌ای با دو روش ساده

پنل اس ام اس نمین برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای یعنی ارسال پیامک بر اساس محل زندگی دو ماژول کاربردی در اختیار کاربرانش قرار داده است. اولین ماژول ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل bts است تا کاربران بتوانند بر اساس محل زندگی مشتری به کسانی که سیمکارت ایرانسل دارند و بر اساس حضورشان در آن منطقه اس ام اس بفرستند.

دومین ابزار هم کدپستی است. کاربران از طریق سامانه شرکت پست می‌توانند رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول کد مناطق موردنظرشان را پیدا کنند تا برای شماره‌های همراه اول و ایرانسل آن مناطق اس ام اس بفرستند و تبلیغات منطقه‌ای داشته باشند.

نمین، سرسبز و دیدنی

نمین شهری سرسبز و دیدنی در استان اردبیل با ۱۳٬۶۵۹ نفر جمعیّت است. نمین به عنوان شهر آبگرم‌های غرب کشور شناخته می‌شود و در فاصله 25 کیلومتری مرکز استان، شهر اردبیل واقع شده است.  برای تبلیغات هدفمند در سطح شهر نمین، جذب مشتری از سراسر استان، مشتری‌مداری و تعامل با مخاطب، راه‌انداز یباشگاه مشتریان و خلاصه هر ترفند دیگری که باعث شود گوی سبقت را از رقبایتان بگیرید به پنل اس ام اس نمین نیاز دارید.

جمع‌بندی

تا اینجا پنل اس ام اس نمین و قابلیت‌های کاربردی‌اش یعنی دقیقاً همان چیزی که برای تبلیغات هدفمند و موثر نیاز دارید را معرفی کردیم. برای شروع کار می‌توانید از ویدئوهای آموزشی یوتیوب و آپارات  ملی پیامک استفاده کنید و برای مشاوره بیشتر با 02163404 تماس بگیریذ.

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای فعالسازی پنل هم فقط کافیست که با همکاران ما تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. تیم پشتیبانی همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی به کاربران است. بعد از ارائۀ مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی و سفارش خط اختصاصی از طرف ملی پیامک هم تعدادی پیامک رایگان همراه با خط عمومی و اختصاصی جدا هدیه می‌گیرید. با ارسال نام کاربری و رمز عبور از طرف تیم پشتیبانی از همان لحظه می‌توانید شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی کنید و خیلی سریع‌تر از رقبایتان در بازار توجه مشتریان بیشتری را جلب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید