30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات هدفمند و موثر در شهرستان نائین

راهنمای کامل تبلیغات هدفمند و موثر در شهرستان نائین

0

بدون شک نائین یکی از زیباترین و تاریخی‌ترین شهرهای مرکزی ایران در استان اصفهان است که هم میزبان قدیمی‌ترین صنایع این ناحیه است و هم در صنعت توریسم و گردشگری مرکز ایران نقش به سزایی دارد. اگر می‌خواهید از این فرصت برای جذب مشتریان بیشتر و بیشتر استفاده کنید و نرخ فروش بالایی داشته باشید، پنل اس ام اس نائین ابزار تبلیغاتی شماست که در این مقاله به طور کامل آن را معرفی کردیم و قابلیت‌هایش را یک به یک توضیح دادیم. پس در ادامه با ما همراه شوید و کد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام در سایت ملی پیامک همراه داشته باشید.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نائین نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه است. پنل به دو خط عمومی و اختصاصی دسترسی داشته و علاوه‌بر ارسال پیام امکان دریافت پاسخ مشتری را نیز دارد. اگر سایت یا اپلیکیشن هم دارید، برای اتصال سایت به پنل می‌توانند از خدمات وب‌سروئیس و افزونه‌های پیامکی نیز استفاده کنند. در ویدئو زیر به مهم‌ترین کاربردهای پنل اشاره کردیم.

مزایای استفاده از پنل‌های شرکت ملی پیامک

شرکت ملی پیامک یکی از مجموعه‌های فعال در حوزۀ تبلیغات پیامکی با بیش از ده سال سابقه است که با ارائۀ پنل اس ام اس نائین به مشاغل مختلف فعال در این شهر، فرصت تبلیغات هدفمند را ارائه کرده است. در ادامه به مزایا و امکاناتی اشاره خواهیم کرد که از طریق پنل‌های شرکت ملی پیامک در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • ارائه دو خط عمومی و اختصاصی و تعدادی پیامک هدیه به کاربران
  • خدمات کنسول ملی پیامک به عنوان قوی‌ترین API ارسال پیامک
  • دسترسی به بانک شماره‌های به روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از حطوط 3000 و 50004
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی با صدا، زبان و لحجۀ موردنظر کاربران

بانک شماره پنل اس ام اس نائین

در ابتدای مقاله گفتیم که مهم‌ترین مزیت پنل اس ام اس نائین امکان ارسال اس ام اس هدفمند به مشتریان بازار هدف است. احتمالاً برایتان این سوال پیش آمده که این مورد چگونه انجام می‌‎شود؟ پاسخ بسیار ساده است ! ملی پیامک بانک شماره‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که در قسمت منطقه هدفمند پنل در دسترس قرار می‌گیرد.

بانک شماره همراه اول پنل شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری است و شروع خوبی برای ارسال پیامک انبوه است. بانک شماره ایرانسل هم که به تازگی به‌روزرسانی شده، قابلیت ارسال به تفکیک جنسیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این حساب، اگر مزون لباس، سالن زیبایی با مشاغل مشابه را دارید یعنی فقط کالا و خدماتی مختص بانوان یا آقایان دارید، از این بانک شماره برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت می‌توانید استفاده کنید.

سومین بانک شماره هم شامل اصناف و مشاغل سطح شهر است. به این ترتیب اگر می‌خواهید فقط برای گروه‌های شغلی خاصی پیامک بفرستید، مثلاً مهندسان، وکلا، معلمان و .... به این بانک شماره نیاز دارید.

چگونه به تفکیک محله و منطقه پیامک بفرستم؟

پنل اس ام اس نائینپنل اس ام اس نائین برای مشاغلی که می‌خواهند به تفکیک محله تبلیغات پیامکی داشته باشند، دو ماژول کدپستی و دکل BTS ایرانسل را پیشنهاد می‌دهد.

برای ارسال پیامک از طریق ماژول کدپستی، بعد از مشخص کردن مناطق مورد نظرتان جهت ارسال پیامک، سری به سامانه ملی پست بزنید. رنج کدپستی این محله‌ها را پیدا کنید و برای همان مناطق پیامک بفرستید.

ارسال از طریق دکل BTS ایرانسل کمی فرق دارد. برای استفاده از این ماژول باید حداقل ارسال 50 هزار پیامک را رعایت کرده، از 72 ساعت قبل درخواست داده و فرم مربوطه را کامل کنید. در ضمن بعد از 8 شب هم نمی‌توانید اس ام اس بفرستید.

نائین، شهری تاریخی و دیدنی در مرکز ایران

نائین با ۳۹,۵۰۰ نفر جمعیت یکی از تاریخی‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای استان اصفهان در مرکز ایران است. این شهر که مملو از آثار تاریخی و دیدنی است، نقش مهمی در صنعت گردشگری مرکز ایران دارد و سوغات معروفش فرش، گلیم و زعفران است.

اگر فرصت‌های طلایی این شهر شما را به فکر راه‌اندازی یک بیزینس موفق انداخته، بهتر است که همین امروز به فکر مسیر تبلیغاتی‌اش هم باشید. پنل اس ام اس نائین فرصت طلایی تبلیغات هدفمند را برایتان فراهم کرده تا به راحتی ارسال یک اس ام اس هدفمند مشتریانی را در سراسر شهر، استان و حتی کشور به خرید ترغیب کنید.

جمع‌بندی

اگر آماده هستید تا برای تبلیغات و بازاریابی‌تان برنامه‌ریزی کنید، با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک برای دریافت پنل اس ام اس نائین ثبت‌نام کنید. بعد از ارائه مدرک جهت احراز هویت و تائید اپراتور، هزینۀ پنل و خطوط سفارشی برای شما محاسبه می‌شود. با پرداخت هزینه پنل، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال می‌شود. از همین لحظه می‌توانید با هر ماژولی که به کارتان می‌آید، پیامک بفرستید و اگر سوالی داشتید، با تیم پشتیبانی در تماس باشید. در صورتی هم که نیاز به آموزش بیشتر دارید، از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک غافل نشوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید