30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک، فرصتی برای جذب مشتری در میاندواب

ارسال پیامک، فرصتی برای جذب مشتری در میاندواب

0

داشتن تبلیغات جذاب یک هدف مهم برای بسیاری کسب‌وکارهاست تا بتوانند با کمک آن مشتریان بیشتری را جذب کنند. برای کسب‌وکارهای آذربایجان غربی، پنل اس‌ ام اس میاندواب همان روشی است که کمک می‌کند تا با ارسال هدفمند و منطقه‌ای علاوه‌بر فروش چندبرابری، تعامل خوبی هم با مشتریانشان داشته باشند.

در ادامه‌ این مقاله راهکار تبلیغات با بازاریابی پیامکی را بررسی می‌کنیم. در ضمن کد تخفیف سی درصدی پنل اس ام اس میاندوآب هم برای شروع کار هدیه ما به شماست.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس‌ ام اس میاندواب در واقع نرم‌ افزار آنلاینی است که بدون خرید هیچ سخت‌ افزار خاصی، تنها با اتصال اینترنت و روی هر مرورگروری در دسترس است. در واقع کاربر با رمز عبور و نام کاربری امکان مدیریت، ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت‌ پاسخ مشتری را دارد. در کنار این مزیت شما می‌توانید پس از ارسال تبلیغات، فایل گزارش ارسالی را به صورت فایل اکسل خروجی بگیرید و تحلیل کنید.

پنل اس‌ ام اس میاندواب فقط هم برای تبلیغات کاربرد ندارد، بلکه شما می‌توانید با اتصال پنل پیامک به وب سایت یا اپلیکیشن خود ازخدمات وب‌سرویس ملی پیامک استفاده کنید. پیامک‌های اطلاع‌رسانی مرتبط را برای کاربران ارسال نمایید. این دسته از اس ام اس‌ها که برای لیست سیاه مخابرات هم ارسال می‌شود، شامل پیامک‌هایی مثل ارسال کد مرسوله، فراموشی رمز عبور، خوشامدگویی، جشنواره تخفیفات و لینک نظرسنجی و ..... است. در ویدئو زیر هم مفصل در این باره توضیح دادیم.

چرا ملی پیامک بهترین سامانه ارسال پیامک است؟

پیشنهاد من برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس میاندواب شرکت ملی پیامک است. اما دلایل این انتخاب چیست؟

یک پنل پیامکی کاربلد به شما بزرگترین بانک شمارۀ طبقه‌بندی شده را ارائه می‌دهد تا در کنار تبلیغات انبوه خود بتوانید در شهر و منطقۀ مورد نظرتان هم تبلیغات هدفمند داشته باشید. در کنار این مورد داشتن پشتیبانی قوی و مسلط، به حل مشکلات و سوالات مشتریان و کاربران کمک خواهد کرد. این موارد گوشه‌ای از امتیازهای پنل اس‌ ام اس میاندوآب در ملی پیامک است تا شما بهترین تبلیغات را برای کسب‌وکار خود داشته باشید.

تعرفه‌ مناسب ملی پیامک تبلیغات را برای مشاغل مختلف ساده و هدفمند کرده است. علاوه‌بر این با طراحی 4 نوع پنل که قیمت و البته دسترسی‌های متفاوتی دارند، هر کسب‌وکاری می‌تواند با هر بودجه‌ای تبلیغات پیامکی خودش را داشته باشد.

اما مهم‌ترین نکته! شاید نحوه‌ تبلیغات پیامکی و استفاده از پنل را بلد نباشید. ملی پیامک با آموزش‌ صفر تا صد پنل و ماژول‌های ارسال اس ام اس کار تبلیغاتی شما را راحت کرده است. با استفاده از آموزش‌های ویدئویی در یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک بهترین آموزش‌ها را دریافت کنید. در کنار این مورد ملی پیامک نحوۀ نوشتن متن جذاب برای تبلیغات پیامکی را هم در مینی دوره‌ رایگان و کتابچه‌ بازاریابی پیامکی آموزش داده است.

بانک شماره‌ جامع پنل اس ام اس میاندواب

در پنل اس‌ ام اس میاندواب می‌توانید به منطقه، شهر و حتی استان به سادگی تبلیغات پیامکی هدفمند و انبوه ارسال کنید. اولین بانک شماره برای شماره‌های همراه اول است که ۳۴۷۲۸ سیمکارت بانک شماره‌ جامع پنلاعتباری و ۳۰۸۸۰ سیمکارت دائمی دارد.

دومین بانک شماره شامل کاربران ایرانسل است که قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت را فراهم کرده است. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده و فرصت تبلیغات هدفمند را برای مشاغلی مانند استخر، باشگاه ورزشی، بوتیک لباس و ....که فقط مشتری زن یا مرد دارند، فراهم کرده است.

سومین بانک شماره مهم پنل اس ام اس میاندواب قابلیت ارسال منطقه‌ای در سطح شهر را فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی به محله‌های مختلف شهر و بر حسب کدپستی پیامک هدفمند بفرستید و مخاطب را به راحتی از روی محل زندگی‌اش پیدا کنید.

نگاهی به میاندوآب

میاندوآب یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است که با جمعیت ۱۳۴٬۴۲۵  نفر پس از ارومیه بزرگترین تولیدکننده محصولات کشاورزی و یکی از قطب‌های اصلی استان تولید سطح استان می‌باشد.

اجرای تبلیغات هدفمند و موثر در این منطقه و استان آذربایجان غربی راه مناسبی برای شناساندن برند شما به مشتریان است. پس وقت را از دست ندهید و همین حالا پنل اس‌ ام اس میاندواب را از سایت ملی پیامک دریافت کنید تا تحول عظیمی در تبلیغات خود داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل دریافت اس ام اس رایگانحالا که با با پنل اس‌ ام اس میاندواب آشنا شده‌اید، نوبت آن رسیده که پنل اختصاصی و روش تبلیغاتی اختصاصی خودتان را داشته  باشید.

 به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در سایت ملی پیامک ثبت‌نام نمایید و مدارک خود را برای احراز هویت به تیم پشتیبانی بفرستید تا در مدت زمان کمتر از ۳ الی 4 ساعت پنل اس‌ ام اس میاندواب و خط درخواستی شما فعال گردد. بعد از انتخاب پنل باید هزینه‌ آن را پرداخت نمایید. پس تکمیل مراحل ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برای شما اس ام اس شود. حالا زمان شروع است.

در صورتی که نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید در قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کنند. یادتان باشد تاثیر تبلیغات و بازاریابی پیامکی را دست کم نگیرید و از همین لحظه برای جذب مشتری بیشتر، افزایش فروش و  برندسازی از اس‌ ام اس مارکتینگ بهره‌مند شوید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید