30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در میبد، پیدا کردن مشتریان واقعی با یک جمله !

تبلیغات هدفمند در میبد، پیدا کردن مشتریان واقعی با یک جمله !

0

شروع تبلیغات خصوصاً به صورت هدفمند و موثر که دقیقاً پیام تبلیغات هر کسب‌وکاری را به دست مشتریان بازار هدفش برساند، نیاز به برنامه‌ریزی و صرف هزینه‌های زیادی دارد ولی ما امروز می‌خواهیم راه‌حل بهتر و ساده‌تری را معرفی کنیم. پنل اس ام اس میبد یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات دیجیتال برای کسب‌وکارهاییست که در این شهرستان فعال هستند و می‌خواهند خیلی سریع و راحت مشتریانشان را پیدا کنند.

خب حالا کاربران برای تبلیغات کالا و خدماتشان باید چقدر بودجه داشته باشند و هزینه بدهند؟! این پنل چه مزایایی در اختیارشان قرار خواهد داد؟! در ادامه با ما همراه باشید تا به سوال‌هایتان در حوزه بازاریابی پیامکی پاسخ دهیم! کد تخفیف زیر هم برای ثبت‌نام اولیه شما کاربران عزیز است.

صرفه‌جویی در هزینه + تبلیغات هدفمند در یزد

تبلیغات با هزینه مناسب در استان یزد، هر روز شما را به شکوفایی کسب‌وکارتان نزدیک‌تر میکند. پنل پیامکی با بیش از 80 امکان متنوع بهترین ابزار برای افزایش مشتری است.
30% تخفیف
YAZD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس، نرم افزار مدیریت پیامک‌های انبوه است که به صورت آنلاین و تحت وب کار می‌کند و روی هر مرورگری تنها با دسترسی به اینترنت فعال می‌شود.

تا پیش از این پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده می‌شد. امروزه با قابلیت اتصال پنل به سایت، استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی، افزونه‌ها و کنسول، از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار مهم استفاده می‌شود که با وجود دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز، به یکی از بهترین ابزارها و روش‌های جذب مشتری تبدیل شده است. در ویدئو زیر مفصلاً در این باره صحبت کردیم:

چرا ملی پیامک را انتخاب کنید؟

خب حالا کاربران برای خدمات پیامکی باید سراغ کدام شرکت بروند؟ پیشنهاد می‌کنم از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید و در همین قسمت با مهم‌ترین معیارهایی که ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌دهد، آشنا شوید:

  • ارائه بهترین هزینه و تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های پیامکی
  • آموزش کامل نحوه ارسال پیامک در ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • دسترسی به بانک شماره جامع ایرانسل و همراه اول
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مخاطب از طریق کدپستی و دکل ایرانسل BTS
  • قابلیت ارسال اس ام اس برای بانک شماره‌های زنان یا مردان به صورت مجزا
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک مشاغل سراسر استان یزد به تفکیک گروه و صنف شغلی

بانک شماره پنل اس ام اس میبد

پنل اس ام اسپنل اس ام اس میبد با 8661 سیمکارت اعتباری و 21184 سیمکارت دائمی اپراتور همراه اول یکی از مهم‌ترین بانک شماره‌هایی است که برای شروع تبلیغات هدفمند پیشنهاد می‌شود.

با نوشتن متن جذابی که همراه با کلمات تاثیرگذار و قدرتمند است، می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتریان همیشگی تبدیل کنید. یادتان باشد که این متن پیامک باید حتماً کوتاه (محدودیت 70 کاراکتری پیامک فارسی)، ساده و روان باشد، همراه با آدرس سایت یا پیج، شماره تلفن یا هر کانال ارتباطی دیگر نوشته شود. در ضمن پیامک نباید به صورت مداوم یا در ساعات نامناسب برای مخاطب ارسال شود و به زبان ساده مزاحمتی برای کاربر ایجاد نکند.

با رعایت کردن این موارد مهم و البته اصول دیگری که در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی با آن آشنا خواهید شد، می‌توانید پیامک موثر و جذابی را آماده کرده و برای بانک شماره‌ پنل اس ام اس میبد بفرستید. خب حالا ماجرای تبلیغات محلی چیست و چطور می‌توانید بر اساس محل زندگی افراد تبلیغات کنید؟

تبلیغات مبتنی بر محل زندگی در میبد !

تا به حال فکر کردید که پنل اس ام اس میبد برای تبلیغات مبتنی بر محل چه امکاناتی را در اختیارتان قرار خواهد داد؟

ارسال پیامک بر اساس دکل ایرانسل bts و ارسال پیام بر اساس کدپستی دو روش پنل پیامکی میبد برای تبلیغات مبتنی بر محل است. فرقی نمی‌کند که کدام یک را انتخاب کنید، در هر صورت هر دو روش قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مخاطبان را دارند. با این تفاوت که ارسال بر اساس دکل BTS فقط شامل شماره‌های ایرانسل شهرستان میبد می‌شود اما برای ارسال پیامک بر اساس کدپستی حتماً باید از قبل مناطق مشخصی را انتخاب کنید، سپس 5 رقم اول کدپستی آن مناطق را پیدا کنید و فقط برای همان رنج، که هر کدام برای یک منطقه است، پیامک بفرستید!

به این ترتیب پیامک تبلیغاتی به تفکیک محله برای مخاطبانتان ارسال می‌شود، نتیجه و بازخورد بهتری خواهد داشت !

جمع‌بندی

بازاریابی پیامکیحالا که با پنل اس ام اس میبد آشنا شدید و به خوبی بخشی از مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌های سامانه را می‌شناسید، وقتش رسیده که پنل اختصاصی کسب‌وکار خودتان را داشته باشید. برای فعالسازی فوری پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران تیم پشتیبانی فروش با شما تماس بگیرند یا با 02163404 تماس بگیرید.

به این ترتیب می‌توانید با خیال راحت وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید، برای مشتریان بازار هدف اس ام اس موثر بفرستید و آن‌ها را به مشتریان واقعی تبدیل کنید که مشتاق دریافت پیام‌هایتان هستند. در این مسیر در صورتی هم که نیاز به مشاوره رایگان دارید یا حتی سوالی برایتان پیش آمده در انتهای متن و قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با تیم پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا فوراً به آن پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید