30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر

ارسال پیامک تبلیغاتی در مشگین شهر

0

مشگین شهر سومین شهر بزرگ، مهم و پرجمعیّت استان اردبیل است که نقش مهمی هم در اقتصاد استان دارد. با وجود تجارت‌های فعال و بازار رقابتی شهر، اگر کسب‌وکاری در اردبیل یا مشکین شهر دارید بهتر است همین امروز فکری به حال تبلیغاتتان کنید و از ابتدا با یک برنامه‌ریزی مشخص جذب مشتری را شروع کند. خب حالا پیشنهاد ما چیست؟ پیشنهاد ما پنل پیامک مشگین شهر و مزایای استفاده از آن است. یعنی روش تبلیغاتی سریع، نتیجه‌بخش و مقرون‌به‌صرفه‌ای که مشتری را دقیقاً به فروشگاه، سایت و برند شما می‌رساند.

طرح حمایت از کسب‌وکارهای اردبیلی

با تهیه پنل پیامکی می توانید از خدمات متعدد آن مثل ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس اصناف، مشاغل، دکل مخابراتی، محله و... استفاده کنید.
30% تخفیف
ARDB
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

در مقدمه گفتیم که پنل پیامک مشگین شهر ابزاریست که کاربران برای تبلیغات هدفمند در شهر، به آن نیاز دارند. حالا شاید بپرسید که پنل اس ام اس چیست؟!

پنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی انبوه (bulk sms) است. همانطوری که می‌دانید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با موبایل مجاز نیست. همچنین، اصلاً مدیریت پیامک یا دسترسی به بانک شماره‌های مختلف برای موبایل تعریف نشده است. برای همین کاربران برای تبلیغات پیامکی نیازمند سامانه ارسال اس ام اس هستند تا به راحتی پیام‌های ارسالی را مدیریت کنند، در صورت داشتن خط اختصاصی پاسخ مشتری را بگیرند و به دیگر ابزارهای اس ام اس مارکتینگ مانند ارسال پیامک به اصناف مشاغل یا مناطق مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

ملی پیامک، ابزار تبلیغات هدفمند

پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است تا علاوه بر پشتیبانی و راهنمایی دقیق بتوانید از خدماتی که در ادامه معرفی خواهم کرد نیز بهره ببرید:

  • تعرفه مناسب اولین مزیت است. ملی پیامک با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی را برای هر کسب‌وکار با هر میزان بودجه فراهم کرده است.
  • تیم آموزش زیر و بم ارسال پیامک و کار کردن با سامانه را از طریق ویدئوهای آپارات ملی پیامک و اینستاگرام به کاربران آموزش می‌دهد.
  • از کتابچه بازاریابی پیامکی و مینی دوره رایگان می‌توانید برای آموزش اصول اس ام اس مارکتینگ، بهترین زمان ارسال پیامک و نحوۀ نوشتن پیام جذاب، استفاده کنید.
  • در تمام روزهای هفته، آخر هفته و حتی روزهای تعطیل از طریق ارتباط تلفنی و سیستم تیکتینگ به تیم پشتیبانی دسترسی دارید.
  • تیم پشتیبانی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی به کاربران است.
  • از خدمات وب‌سرویس ملی پیامک می‌توانید برای اتصال سایت و پنل استفاده کنید و تعداد زیادی از اس ام اس‌ها را به صورت خودکار بفرستید.
  • از طریق پنل به بانک شماره‌های جامع دسترسی خواهید داشت و می‌توانید برای شماره‌های ایرانسل و همراه اول پیامک تبلیغاتی بفرستید و در انتهای فایل گزارش را برای تحلیل پیام‌های ارسالی‌ مطالعه کنید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس مشگین شهر

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟نکاتی که تا اینجا گفتیم تنها بخشی از مزایای استفاده از خدمات پنل پیامک مشگین شهر است. اولین بانک شماره‌ای که برای تبلیغات هدفمند می‌توانید از آن استفاده کنید، بانک شماره جامع است که 8898 سیمکارت اعتباری و 14404 سیمکارت دائمی همراه اول دارد.

همچین برای کسب‌وکارهایی که کالا و خدماتشان منحصر به زنان و مردان است، پنل اس ام اس مشکین شهر قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت را نیز آماده کرده است که شامل شماره های ایرانسل می‌شود. به این ترتیب مشاغلی مانند مزون یا بوتیک، سالن زیبایی یا آرایشگاه و ... که کالا و خدماتشان را فقط به زنان یا مردان ارائه می‌دهند، می‌توانند تبلیغات پیامکی‌شان را به دست مشتری واقعی برسانند.

پیامک منطقه‌ای بر اساس کدپستی

خب حالا یه سوال مهم! ما پیشتر گفتیم که در بازاریابی پیامکی کاربر می‌تواند بر اساس منطقه هم تبلیغات هدفمند داشته باشد.

پنل پیامکی مشکین شهر برای تبلیغات منطقه‌ای امکان ارسال اس ام اس بر اساس کدپستی را آماده کرده است. به این ترتیب در قسمت منطقه هدفمند می‌توانید به بانک کدپستی شهرستان‌های استان اردبیل دسترسی داشته باشید.

برای ارسال منطقه‌ای کاربر باید رنج کدپستی منطقۀ موردنظرش را بداند و سپس برای همان محله یا برای هر محله‌ای که می‌خواهد، تبلیغاتش را جداگانه بفرستد.

نگاهی به مشکین شهر

مشگین شهر سومین شهر مهم استان اردبیل با ۷۴٬۱۰۹ نفر جمعیّت است که در 90 کلیومتری مرکز استان، شهر اردبیل واقع شده است. این شهر علاوه‌بر موقعیت جغرافیایی خاص یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان است و بازار پر رونقی دارد.

برای تبلیغات هدفمند در این شهر می‌توانید از پنل اس ام اس مشکین شهر استفاده کنید و برای هر محله‌ای که دوست دارید، برای تمام شهر و حتی برای زنان یا مردان به صورت مجزا پیامک بفرستید و آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

جمع‎‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پنل پیامک مشگین شهر ابزار تبلیغاتی شما در شروع کار است که در کنار استفاده از پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و توییر، راه‌اندازی سایت و ارائه خدماتی مانند ارسال سریع و پاسخگویی مناسب به مشتری می‌تواند برند شما را یکی از کسب‌وکارهای پیشگام در بازار تبدیل کند.

به این ترتیب برای دریافت پنل معطل نکنید و با ثبت‌نام در سایت ملی پیامک برای دریافت پنل اس ام اس مشکین شهر درخواست دهید. همچنین برای اطلاع از مدارک درخواست سامانه، به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی، دریافت خط اختصاصی از سرشمارۀ مورد نظر و موارد دیگر، می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید