30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در مهران با ارسال پیامک

شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در مهران با ارسال پیامک

0

اگر قصد تبلیغات و بازاریابی  در شهرستان مرزی مهران در استان ایلام را دارید، برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی کامل و اصولی باید روش خاص خودتان را پیاده کنید ! احتمالاً می‌پرسید چطور؟ بیایید با پنل اس ام اس مهران و قابلیت‌های کاربردی‌اش بیشتر آشنا شوید، چون حدس می‌زنم به این فکر نکردید که به راحتی و فقط با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید مشتریانی که واقعا به کالا و خدماتتان نیاز دارند را پیدا  کنید.

30% تخفیف ویژه ایلامی‌ها

با ارسال پیامک هدفمند به شهرها، مناطق و محله‌های استان ایلام، مشتریان جدیدی را جذب کنید و به تمامی اصناف ایلام دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
ILAM
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

برای اینکه بتوانید از پنل اس ام اس مهران استفاده کنید، ابتدا لازم است با این ابزار و قابلیت‌هایش آشنا شوید. پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین اینترنتی است که امکان ارسال پیامک به سیم‌کارت‌های مختلف را تا بی‌نهایت تعداد فراهم کرده است، کاری که نه تنها گوشی موبایل بلکه هیچ روش تبلیغاتی دیگری از عهده‌اش بر نمی‌آید!

کافیست بخواهید که چند هزار پیامک را به‌ صورت یکجا برای جامعه هدف خود ارسال کنید، سامانه پیامکی این کار را برای شما طی 15 تا 20 دقیقه و با تائید اپراتور جهت عدم استفاده از کلمات فیلترشده انجام می‌دهد.

پنل پیامکی نرم افزار تحت‌ وب برای ارسال و دریافت پیامک‌های تبلیغاتی جهت معرفی و فروش کالا و خدمات است. پنل‌ از طریق افزونه‌های وب‌سرویس پیامکی به سایت یا اپلیکیشن هم وصل می‌شوند تا پیامک‌های اطلاع‌رسانی مانند رمز عبور یکبار مصرف یا پیگیری خرید، مشابه پیام‌هایی که بعد خرید از دیجی کالا دریافت می‌کنید، را به صورت خودکار برای کاربران بفرستند. در ویدئو زیر بیشتر دربارۀ پنل پیامکی صحبت کردیم:

چرا ملی پیامک بهترین سامانه تبلیغات پیامکی است؟

احتمالاً به استفاده از پنل اس ام اس مهران در کسب‌وکارتان ترغیب شدید و حالا وقتش رسیده که پنل خودتان را داشته باشید و از این ابزار تبلیغاتی برای افزایش فروش استفاده کنید. حالا یک سوال مهم، باید سراغ کدام شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی بروید؟

پیشنهاد ما شرکت ملی پیامک است. بگذارید خیلی ساده دلیل این انتخاب را برایتان توضیح دهم. داشتن تبلیغات پیامکی به تنهایی برای کسب‌وکارتان کافی نیست، بلکه شما باید پنل اس ام اس مهران را از سامانه تهیه کنید که در قدم اول بهترین پشتیبانی را جهت رفع مشکلات و سوالاتتان داشته باشد و در قدم دوم با ارائۀ بانک‌ شماره جامع فرصت ارسال پیامک به کلیه مناطق را برایتان فراهم کند.

شرکت ملی پیامک با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه‌ی تبلیغات پیامکی فرصت اجرای تبلیغات موثر را برایتان فراهم کرده، همچنین با پشتیبانی همه‌روزه در دو شیفت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

قطعاً در مرحلۀ بعد نگران کار کردن با محیط کاربری پنل هستید، با وجود کانال یوتیوب و  آپارات ملی پیامک به کلیه آموزش‌های ویدئویی صفر تا صد و پنل دسترسی دارید. همچنین با آموزش‌های مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی که هدیه از طرف تیم ملی پیامک است، به یک متخصص حرفه‌ای تبدیل شوید تا کسب‌وکار خود را در ۷۰ کاراکتر جذاب پیامک فارسی معرفی کنید.

قطعاً هزینه تبلیغات برای شما هم مهم است تا به راحتی بتوانید سرمایه‌تان را مدیریت کنید، پس همین حالا دست به کار شوید و با تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی کمترین هزینه را برای ارسال اس ام اس پرداخت کرده و بیشترین بازخورد را از تبلیغاتتان بگیرید.

بانک شماره پنل اس ام اس مهرانپنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس مهران به بانک شماره‌های مختلف و به‌روزی دسترسی دارید تا دقیقاً تبلیغات خود را به افرادی که مشتریان واقعی‌تان هستند، برسانید.

پنل اس ام اس مهران به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل برای ارسال پیامک انبوه دسترسی دارد، با این تفاوت که بانک شماره ایرانسل فرصت ارسال پیامک بر حسب جنسیت را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین اگر بخواهید بر اساس گروه شغلی برای کاربران اس ام اس بفرستید، می‌توانید از بانک شماره اصناف استان ایلام، شهر مهران و نواحی اطرافش نیز استفاده کنید تا پیامک تبلیغاتی شما به هر گروه شغلی که دوست دارید، ارسال شود.

نگاهی به شهر مرزی مهران

شهر مرزی مهران در استان ایلام با ۱۷٬۴۳۵ نفر جمعیت در نزدیکی مرز عراق واقع شده است و در روزهایی که زائران ایرانی قصد سفر زیارتی به عراق را دارند، بسیار شلوغ و پرازدحام می‌شود.

برای تبلیغات در این شهر مرزی با توجه به موقعیتی که دارد، می‌توانید با خیال راحت از پنل اس ام اس مهران استفاده کرده و با یک ارسال یک اس ام اس حتی از شهرهای اطراف هم مشتری داشته باشید.

جمع‌بندیپنل ارسال پیام کوتاه چیست؟

هدفمندی اجرای تبلیغات اصل اول پنل اس ام اس مهران اسنت، شما می‌توانید با سامانه ملی پیامک دقیق‌ترین تبلیغات کسب‌وکار خود را انجام دهید و اگر تصمیم به خرید پنل دارید در سایت ثبت‌نام کرده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید.

با پر کردن فرم درخواستی که شامل اطلاعات احراز هویت شماست، نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد تا در کوتاهترین زمان ممکن پنل فعال شود. حالا می‌توانید تبلیغات خود را انجام دهید به نتیجۀ دلخواهتان برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید