30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
آیا پنل اس ام اس مرند می تواند کارتان را رونق دهد؟

آیا پنل اس ام اس مرند می تواند کارتان را رونق دهد؟

0

ارسال پیامک به تفکیک شهرهای مختلف یکی از روش های تبلیغات در دنیای امروز است که به شدت مورد استقبال کسب‌وکارهای شهرستان مرند قرار گرفته، چون امکان شناخت دقیق‌تر مخاطب محلی را فراهم می‌سازد. در این مقاله درباره پنل اس ام اس مرند توضیحاتی ارائه کردیم که شما را در انتخاب و تصمیم‌گیری پنل پیامکی و شروع بازاریابی پیامکی یاری خواهد کرد.

در انتهای مقاله و بعد از آشنایی با این روش اگر تصمیمتان برای استفاده از پنل قطعی شد، از کد تخفیف سی درصدی زیر می‌توانید برای شروع کار استفاده کنید.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست ؟

پنل اس ام اس مرند قابلیت ارسال پیام کوتاه به مشتریان بالقوه در شهر را برای شما فراهم می‌کند. با این ابزار می‌توانید به تمام خطوط مختلف اعم از همراه اول یا ایرانسل دسترسی داشته باشید، برایشان پیامک ارسال کنید و برندسازی داشته باشید. دسترسی به بانک شماره‌های مختلف شهر به تفکیک، در این پنل در دسترس کاربران قرار دارد.

سامانه پیام کوتاه یا پنل اس ام اس امکان ارسال انبوه پیامک به افراد مختلف را ایجاد می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید از نتایج ارسالی‌ها خروجی اکسل گرفته و ارسال‌ها را تحلیل و مدیریت کنید. حتی می‌توانید پیامک زمان دار و هوشمند ارسال کنید، مثلاً تعیین کنید در بیستم هر ماه برای مشتریانی که خرید اقساطی داشته اند پیام یادآوری سررسید قسط ارسال شود. در ویدئو زیر به کاربردهای مهم پنل پیامکی اشاره کردیم :

ملی پیامک شما را از رقبا متمایز می‌کند!

اگر از خدمات نرم افزاری جدیدی مثل پنل اس ام اس مرند استفاده می‌کنید، احتمالاً ترجیح می‌دهید پشتیبانی از زمان راه ‌ندازی در کنارتان باشد، زمانی که در حال یادگیری، آزمون و خطاهای اولیه هستید اشکالات شما را برطرف نماید و به سوالاتتان پاسخ دهد. ملی پیامک این امکان را برای شما فراهم کرده است و بابت فروش پنل اس ام اس به شما و تمام کاربرانش خدمات پشتیبانی در تمام روزهای کاری هفته از ساعت 8 تا 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 17 را ارائه می‌دهد.

ممکن است برای فرستادن یک متن جذاب که توجه شهروندان را حسابی جلب کند، دچار مشکل باشید و نتوانید یک متن خوب تنظیم کنید. در این زمینه هم پنل اس ام اس مرند ملی پیامک هدیه‌ای برای شما دارد. یک مینی دوره و کتابچه بازاریابی پیامکی هدیه پنل اس ام اس مرند است که این مشکل شما را مرتفع می‌کند. حالا می‌توانید با اصولی که از دوره فرا گرفتید، برای تبلیغاتتان برنامه‌ریزی کرده و یک متن جذاب پیامکی برای مخاطب بفرستید.

در آخر هم بانک شماره طبقه‌بندی شده از شماره تلفن‌‎های ایرانسل و همراه اول مرند که به‌روزرسانی شده، در اختیار شما قرار می‌‌گیرد تا بتوانید بازاریابی و تبلیغات هوشمندانه‌ای داشته باشید.

بانک شماره پنل اس ام اس مرند

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس مرند مجهز به یک بانک شماره از تمام اپراتورهای موبایل است که برای ارسال پیامک تبلیغاتی شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌شود:

  • شماره تلفن‌های دائمی همراه اول
  • شماره تلفن‌های اعتباری همراه اول
  • شماره تلفن‌های آقایان ایرانسل
  • شماره تلفن‌های بانوان ایرانسل
  • شماره تلفن بر اساس گروه شغلی

حالا این تقسیم بندی به چه دردی می‌خورد؟ فرض کنید شما می‌خواهید یک جشنواره فروش داشته باشید و برای مشتری‌هایتان کد تخفیف بفرستید اما تصمیم گرفتید که ارسالتان را به تفکیک و طی یک ماه انجام دهید تا با ازدحام جمعیّت روبه‌رو نشوید. برای اینکار در هر بار ارسال می‌توانید یکی از بانک شماره‌های بالا را انتخاب کنید.

اگر هم خواستید به تفکیک محل زندگی برای مشتری اس ام اس ارسال کنید، ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل این امکان را برایتان فراهم کرده است تا به راحتی بر اساس محل زندگی تبلیغات داشته باشید.

نگاهی به شهر زیبای مرند

مرند یکی از شهرستان های بزرگ استان آذربایجان شرقی با 130825 نفر است و به عنوان سومین شهر پرجمعیت استان شناخته می‌شود.

این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان از جاذبه‌های تجاری برخوردار است و بیشتر مردم به تجارت در مشاغل خرد روی آورده اند. مسیر تبلیغات این کسب‌وکارها توسط پنل اس ام اس مرند در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد تا به سرعت ارسال یک پیامک و با هزینه‌ای بسیار مناسب بتوانند مشتریان بیشتر و بیشتری جذب کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس مرندبا آنچه خواندید، دیگر می‌توانید مانند حرفه‌ای‌ها در بازار، بهترین، اثر گذارترین و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش را برای بهبود کسب‌وکار خود در بازار مرند انتخاب کنید. پنل اس ام اس مرند با قابلیت های بسیار زیاد، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند.

ملی پیامک آموزش‌های به‌روز پیامکی را در صفحه اینستاگرام، کانال آپارات و یوتیوب خود قرار می‌دهد تا با دنبال کردن آن‌ها نحوۀ اجرای تبلیغات پیامکی را به خوبی بیاموزید. پس همین حالا وارد سایت شوید. ثبت‌نام کرده و مدارک خود را آماده کنید. پس از احراز هویت و پرداخت هزینه پنل اس ام اس مرند، ‌اس ام اسی حاوی کد کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال خواهد شد. از همان لحظه می‌توانید کار خود را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید