30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه در مراغه با هزینه مناسب، تبلیغ کنیم؟

چگونه در مراغه با هزینه مناسب، تبلیغ کنیم؟

1

اگر به دنبال افزایش فروش، جلب مشتری و معرفی محصول یا خدمت جدید خود هستید، حتماً می‌دانید که بدون داشتن تبلیغات این امر تقریباً امکان‌پذیر نیست. اگر می‌خواهید برای شهر مراغه تبلیغات انجام دهید، پیشنهاد می‌کنم در این مقاله با پنل اس ام اس مراغه آشنا شوید. اگر هم هنوز برای شروع بازاریابی پیامکی مطمئن نیستید، با توضیحات این مقاله به شما برای انتخاب بهترین کمک خواهیم کرد.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیام کوتاه چیست؟

مهم‌ترین و مشهورترین کارکرد پنل‌های اس ام اسی ارسال پیام‌های تبلیغاتی است که البته تنها کاربرد پنل نیست. اگر صاحب سایت یا اپلیکیشن هستید، با اتصال پنل پیامکی به آن می‌توانید اس ام اس‌های حاوی رمز ورود، تائید و ... را از این طریق برای کاربر ارسال کنید. در صورتی دسترسی به خط اختصاصی هم آماده اجرای نظرسنجی، دریافت نظرات و انتقادات هستید، یعنی می‌توانید بعد ارسال پیامک، پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنید. در ویدئو زیر بیشتر دربارۀ کاربردهای پنل اس ام اس مراغه صحبت کردیم.

انتخاب پنل اس ام اس از شرکت ملی پیامک

بسیاری از کاربران با مزایای استفاده از پنل اس ام اس مراغه آشنا هستند، ولی هنوز شرکتی را انتخاب نکردند که تمام این قابلیت‌ها را در اختیارشان قرار بدهد.  مجموعۀ باسابقه و کاملی است که برای شروع تبلیغات پیامکی، دریافت پنل، آموزش‌های اولیه و پشتیبانی همیشگی می‌توانید روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. قیمت ارسال پیامکی پنل اس ام اس مراغه مناسب است و این هزینه مقرون‌به‌صرفه امکانی را فراهم کرده تا به طور انبوه پیامک ارسال کنید و نگران بودجۀ محدودتان نباشید.

ملی پیامک با پشتیبانی همه‌روزه حتی روزهای تعطیل، خیال شما را راحت خواهد کرد تا هر زمان که با ایراد یا مشکلی مواجه شدید، از راهنمایی همکاران ما کمک بگیرید. در ضمن ملی پیامک برای افرادی که نمی‌دانند چطور پیام تبلیغاتی جذاب بنویسند تا مشتری را  به خریدترغیب کنند، یک مینی دوره رایگان و کتابچه بازاریابی پیامکی ارائه می‌دهد که به آن وسیله می‌توانید پیامک بهتری بنویسید.

برای اینکه نگران مدیریت پنل و استفاده از ماژول‌ها نباشید، ملی پیامک بهترین آموزش‌های به‌روزرسانی شده را در صفحه اینستاگرام، کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک منتشر کرده تا با دنبال‌کردن این صفحات، از بهترین آموزش‌ها بهرمند شوید. در ضمن ملی پیامک هم‌زمان با ارائه پنل، یک شماره خط اختصاصی به شما هدیه می‌دهد تا به‌سادگی بتوانید ارسال و دریافت‌هایتان را مدیریت کنید.

بانک شماره پنل اس ام اس مراغه

پنل اس ام اس مراغهملی پیامک همراه با پنل اس ام اس مراغه بانک شماره‌‌های کاملی از اپراتور همراه اول و ایرانسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا برای ارسال انبوه بتوانند از این شماره‌ها استفاده کنند. به زبان ساده با این لیست شماره که سالانه هم به‌روزرسانی می‌شود دیگر به دفترچه تلفن و شماره‌های خودتان محدود نیستید و می‌توانید به طور هم‌زمان به همه همشهریان مراغه‌ای پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

از قابلیت‌های پنل اس ام اس مراغه انتخاب گروه جنسی خاصی از مخاطبان در بانک شماره است، یعنی می‌توانید به زنان یا مردان که خط ایرانسل دارند، به صورت مجزا پیامک بفرستید. اگر مزون لباس، فروشگاه کیف و کفش، سالن زیبایی یا هر شغلی دارید که خدمات و کالای مختص زنان یا مردان ارائه می‌دهید، از طریق بانک شماره ایرانسل می‌توانید به مخاطبانی پیامک بفرستید که مشتریان واقعی کالا و خدماتتان هستند.

قابلیت ارسال پیامک برحسب محل زندگی

پنل اس ام اسدو ماژول کد پستی و دکل bts ایرانسل در پنل اس ام اس مراغه فرصت ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی را در اختیار کاربران قرار داه است. اگر می‌خواهید به صورت منطقه‌ای تبلیغات کنید یا مثلاً کد تخفیف را محله به محله بفرستید، دو مازول کدپستی و دکل bts ایرانسل این فرصت را برایتان فراهم کرده است.

در ارسال به کمک ماژول کدپستی باید رنج کدپستی محله یا محله‌های موردنظرتان را پیدا کنید سپس پیامک بفرستید. در ارسال از طریق دکل bts هم باید فرم مربوطه را از سه روز قبل کامل کنید و بر حسب آنتن‌دهی دکل به مشتریانی در مناطق مختلف شهر اس ام اس بفرستید.

نگاهی به شهر تاریخی مراغه

استان آذربایجان شرقی یکی از پرجمعیت‌ترین استان‌های شمال غرب ایران است که پس از تبریز دومین شهر بزرگ این استان و یکی از تاریخی‌ترین شهرهای ایران است. امروزه مراغه به عنوان یکی از سه ایالت مهم آذربایجان هم شناخته می‌شود. حتی اگر گردشگران را به‌حساب نیاوریم، جمعیت مراغه 175600 نفر است و همین باعث شده این شهر بازار مناسبی برای تبلیغات باشد.

با وجود این اهمیت تاریخی وقتش رسیده که شما هم سروسامانی به برنامه بازاریابی‌تان بدهید و با استفاده از بازاریابی پیامکی مطمئن‌تر از قبل در بازار رقابتی شهر حضور داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس مراغههمان‌طور که در این مقاله دیدید، استفاده از پنل اس ام اس مراغه روشی بسیار مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای مشاغل مختلف است. همه کاربران حتی اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشند، باز هم اس ام اس‌هایشان را دریافت می‌کنند و حدود 90% این پیام‌های ارسالی در لحظه اول خوانده خواهید شد. به این وسیله در مراغه می‌توانید گسترده‌ترین شیوه تبلیغ را با بهترین قیمت را از آن خود کنید. برای تهیه سامانه پیامکی مراغه کافیست، از طریق شماره تماس 02163404 با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید