30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در ماکو با ارسال پیامک ، چگونه مشتریان بیشتری داشته باشم ؟!

تبلیغات در ماکو با ارسال پیامک ، چگونه مشتریان بیشتری داشته باشم ؟!

0

پنل اس ام اس ماکو یکی از ابزارهای تبلیغاتیست که هر کسب‌وکاری در این شهرستان باید از آن استفاده کند. اما چرا؟!

تصور کنید که با بهترین بودجه بخواهید تبلیغات هدفمندی اجرا کنید و مشتریان واقعی داشته باشید. پنل پیامکی تمام چیزی که از یک تبلیغات هدفمند و مطمئن نیاز دارید، در اختیارتان قرار می‌دهد و خیلی راحت شما را به مشتریان هدفتان می‌رساند. اما چطور؟ در ادامه مقاله با من همراه باشید، تا مفصل در مورد بازاریابی پیامکی آن هم در شهر ماکو صحبت کنیم.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی است که خطوطی را با سرشماره‌های مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ارسال پیامک با خطوط عمومی و اختصاصی انجام می‌شود که خطوط عمومی بین چندین کاربر مشترک است و خطوط اختصاصی همانطور که از نامش پیداست فقط به یک کاربر اختصاص دارد، در نتیجه خطوط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مشتری را هم دارد.

ارسال پیامک در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی مثل چاپ و پخش تیکت، تهیه تیزر ویدئویی یا تبلیغات از طریق بلاگرها قیمت و تعرفه مناسبی دارد و در کنار قابلیت‌های دیگری مانند ارسال پیامک زماندار، دسترسی به بانک شماره جامع ماکو و .... بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات اس ام اسی است که در مقایسه با دیگر شرکت‌های تبلیغات پیامکی امکانات و قابلیت‌های بیشتری از طریق پنل اس ام اس ماکو در اختیار کاربران می‌گذارد. به همین خاطر در این پاراگراف به مهم‌ترین مزایای پنل پیامکی ماکو اشاره خواهیم کرد:

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • ارائۀ بسته پیامک‌ هدیه روی تمامی پنل‌ها
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • مشاوره رایگان در حوزه بازاریابی پیامکی
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار
  • قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی (همه روزه از 8 صبح تا 10 شب، جمعه و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر)

بانک شماره پنل اس ام اس ماکو

پنل اس ام اسبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس ماکو با 11495 شماره اعتباری و 1782 سیمکارت دائمی یکی از اولین انتخاب‌های کاربران برای ارسال پیامک انبوه است تا حداقل نیمی از این مخاطبان به مشتریان واقعی تبدیل شوند.

البته بسیاری از کاربران فکر می‌کنند که ارسال انبوه ممکن است نتیجه نداشته باشد یا به سختی مخاطب را به مشتری تبدیل کند. برای این دسته از کاربران باید بگویم که شاید ترغیب مشتری به خرید با ارسال اس ام اس کار راحتی نباشد اما برندسازی و جلب توجه مخاطب از همین طریق اتفاق می‌افتد. با اس ام اس می‌توانید برای مشتریان کد تخفیف بفرستید، اخبار جشنواره‌های فروش را به اطلاعشان برسانید و در نهایت به خرید ترغیبشان کنید.

مشتری را از درب خانه‌اش پیدا کنید !

خب حالا برای تبلیغات منطقه‌ای و بر حسب محل زندگی چه انتخاب‌هایی دارید؟ پنل اس ام اس ماکو ارسال پیامک بر اساس آنتن‌دهی دکل ایرانسل و بر حسب کدپستی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب، برای شماره‌های ایرانسل در مناطق مورد نظرتان باید از آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل کمک بگیرید و برای ارسال بر حسب کدپستی هم رنج کدپستی یعنی 5 رقم اول کد هر محله را پیدا کنید.

البته فراموش نکنید که برای ارسال بر حسب دکل ایرانسل باید حتماً فرم مربوطه را کامل کنید، بعد از 8 شب ارسال نداشته باشید و تبلیغاتتان را حداقل برای 50 هزار نفر بفرستید.

ماکو، شمالغربی‌ترین شهر ایران!

ماکو شهری در شمالغربی ایران و نزدیک به مرز بازرگان با 56560 نفر جمعیت است. موقعیت جغرافیایی و مرزی ماکو را به یکی از بهترین شهرهای تجاری ایران تبدیل کرده و قطعاً هر کسب‌وکاری می‌خواهد از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و مشتریان بیشتری داشته باشد.

پنل اس ام اس در ماکو به کسب‌وکارهای ساکن استان این امکان را می‌دهد تا تبلیغاتشان را به خوبی و البته هدفمند اجرا کنند، به مشتریان بیشتری دسترسی داشته باشند و هزینه هنگفتی را خرج تبلیغاتشان نکنند. در انتهای هر ارسال هم می‌توانند فایل گزارش قابل دانلود ارسالشان را به صورت اکسل از داخل محیط کاربری پنل ملی پیامک دریافت کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسبرای دریافت پنل اس ام اس ماکو کار چندان سختی نباید انجام دهید. اول از همه مدارکتان را جهت احراز هویت آماده کنید، در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کرده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. بعد از سفارش خط، احراز هویت و پرداخت هزینه پنل، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال شده و از همان لحظه می‌توانید پیامک تبلیغاتی برای کاربرانتان بفرستید.

در مسیر تبلیغات پیامکی می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی ملی پیامک حساب باز کنید و هر زمان که خواستید برای مشاوره رایگان با ملی پیامک تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید