30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
ارتباط با مشتری از طریق پنل اس ام اس مهاباد !

ارتباط با مشتری از طریق پنل اس ام اس مهاباد !

0

آیا می‌توان در دنیای تجارت امروزی که با موج عظیم تبلیغات شرکت‌های بزرگ مواجهیم، باز هم سهمی از بازار بگیریم؟ در نگاه اقتصادی هر کسب‌وکار باید باتوجه‌به میزان بودجه خود سهمی را برای تبلیغات در نظر بگیرد که این هزینه باتوجه‌به بازدهی آن تعیین می‌شود. به همین خاطر برای مشاغل، فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای شهرستان مهاباد در ادامه ابزار پنل اس ام اس مهاباد را همراه مزایای آن توضیح خواهیم داد تا شما را با یکی از بهترین روش‌های مشتری‌یابی در این شهر آشنا کنیم.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست ؟

برای استفاده از پنل اس ام اس مهاباد به هیچ سخت افزار خاص دیگری نیاز ندارید، فقط کافیست وارد محیط کاربری خود شده، به تعداد دلخواه و در ساعات موردنظر، به مشتریان بازار هدف موردنظرتان پیامک ارسال کرده و کسب‌وکار خود را معرفی کنید.

در این شیوه شما می‌توانید بیش از هزاران پیام در روز ارسال کنید. پنل پیامکی خدمات دیگری نظیر مدیریت و تحلیل ارسال‌ها، نظرسنجی، دریافت پاسخ مخاطبان، پیامک زمان‌دار و اتصال به وب‌سایت فروشگاهی را ارائه می‌دهد. پس از ارسال پیامک هم می‌توانید گزارش دقیق از پیامک‌های رسیده و نرسیده دریافت کنید. برای اطلاعات دقیق‌تر حتماً ویدئو زیر را ببینید.

مزایای پنل‌های ارائه‌شده توسط ملی پیامک

ملی پیامک یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین ارائه‌دهندگان پنل اس ام اس مهاباد و سایر شهرهای کشور است. قیمت مناسب پنل در مقایسه با خدمات و پکیج بسیار کاملی که در پنل ارائه می‌شود، هر صاحب کسب‌وکاری را ترغیب می‌کند تا از آن استفاده کند. برای تبلیغات و بازاریابی می‌توانید آدرس پیج اینستاگرام یا سایت خود را برای افراد بیشتری بفرستید و کار خود را گسترش دهید.

سامانه ملی پیامک به‌ عنوان یک پنل اس ام اسی کامل، پیشرفته‌ترین پنل را به شما ارائه می‌دهد. علاوه‌بر آن‌، صفر تا صد کار با پنل اس ام اس مهاباد را می‌توانید با استفاده از خدمات آموزشی ملی پیامک مانند کانال آپارات، یوتیوب و صفحه اینستاگرامی دریافت کنید تا بتوانید به‌ راحتی پنل اختصاصی خود را مدیریت کنید.

از مزایای استفاده از سامانه‌ ملی پیامک، ارائه گزارش‌های دقیق ارسال در فایل اکسل است. در این سامانه، هزینه پیامک‌های ارسالی به لیست سیاه پس داده می‌شود، یعنی در حقیقت شما هزینه‌ای بابت پیامک‌های بلک‌ لیست نمی‌پردازید. نکته مثبت دیگر هم تیم مجرب پشتیبانی با کارشناسان حرفه‌ای است. برای ارتباط با ملی پیامک راه‌های زیادی وجود دارد، می‌توانید با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید یا در فضای مجازی با ادمین های ما ارتباط برقرار کنید. در ضمن از داخل پنل هم می‌توانید برای تیم پشتیبانی تیکت ارسال کنید.

خدمات وب‌سرویس پیامکی

پنل اس ام اساگر به‌ تازگی وب‌سایت راه‌اندازی کردید یا کسب‌وکارتان آنلاین است، با خدمات کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌ها می‌توانید پنل و سایت را بهم وصل کنید. به این ترتیب، هم می‌توانید تبلیغات پیج خود را برای افراد بیشتری بفرستید و هم اینکه با استفاده ازارسال پیامک از طریق پترن، پیام‌های اطلاع‌رسانی را برای لیست سیاه مخابرات هم بفرستید. مثلاً وقتی مشتری در سایت یا اپلیکیشنتان ثبت‌نام می‌کند،‌ کد احراز هویت از طریق پنل اس ام اس مهاباد برایش ارسال می‌شود. علاوه‎‌بر کد ثبت‌نام، تمامی پیام‌های زیر قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات را دارد:

  • کد تأیید ورود به سایت و اپلیکیشن
  • لینک فراموشی رمز یا رمز عبور یکبار مصرف
  • کد رهگیری مرسوله بو وضعیت سفارش

بانک شماره پنل اس ام اس مهاباد

پنل اس ام اسپنل اس ام اس مهاباد شامل بانک شماره کامل و به‌روز است. اگر تازه شروع به کار کرده‌اید و لیست شماره‌تلفن مشتریان را ندارید، این بانک شماره برای شماست. می‌توانید همه یا بخشی از همشهریان را مخاطب قرار داده و برای آنها پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

چرا می‌گوییم می‌توانید بخشی از همشهریان را مخاطب قرار دهید؟ چون این بانک شماره امکان تفکیک شماره تلفن‌ها را به تفکیک اپراتور، دائمی یا اعتباری بودن، جنسیت و منطقه کد پستی را به شما خواهد داد. در بانک شماره مهاباد، تعداد 45177 شماره اعتباری و 28145 شماره دائمی از اپراتور همراه اول دسترسی دارید که می‌تواند به شما در مدیریت تبلیغات کمک کند. بانک شماره ایرانسل هم قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت را دارد.

نگاهی به مهاباد

مهاباد به‌ عنوان نگین استان آذربایجان غربی در شمال این استان واقع شده است و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری کشور 168393 نفر است. پنل اس ام اس مهاباد یاری شما در رسیدن به بازار پر رقابت این شهر است، پس از این فرصت طلایی برای حضور قدرتمند در بازار بیشتر استفاده کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسزمانی که صحبت از تلفن همراه و پس از آن همه‌گیری استفاده از آن در جهان به میان آمد، کسی فکر نمی‌کرد که پیامک این‌قدر مورد توجه قرار گیرد. پیام کوتاه امروزه در مسائل مختلف کارایی پیدا کرده است. حالا شما از طریق اس ام اس از حساب بانکی خود، اخبار مدرسه فرزند خود و یا میزان بدهی قبوض خود مطلع می‌شوید. پس عموم افراد جامعه ناگزیر از استفاده از پیامک هستند.

برای اینکه بتوانید از پنل اس ام اس مهاباد به بهترین نحو ممکن، در جهت پیشبرد اهداف مالی و کسب‌وکار خود بهره‌مند شوید، با شماره 02163404 تماس بگیرید و پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید