30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در لارستان ، پیدا کردن مشتریان در چند ثانیه !

تبلیغات هدفمند در لارستان ، پیدا کردن مشتریان در چند ثانیه !

0

اجرای تبلیغات هدفمند، بازاریابی و جذب مشتری بر خلاف آن چه بسیاری از کسب‌وکارها تصور می‌کنند، چندان هم مشکل نیست ولی نیاز به آموزش، برنامه‌ریزی و از همه مهم‌تر ابزار مناسب دارد. پنل اس ام اس لارستان پیشنهاد من برای اجرای تبلیغات موثر در این شهرستان است که در مقایسه با ابزارهای دیگری مانند تبلیغات محیطی، حضور در شبکه‌های اجتماعی، تهیه تیزر و ویدئو و حتی پخش تراکت می‌تواند موثر و البته مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

البته بسیاری از کاربران هنوز آشنایی چندانی با پنل اس ام اس و فرایند تبلیغات پیامکی ندارند و نیاز است که بیشتر با مزایا و قابلیت‌های این روش تبلیغاتی آشنا شوند. به همین بهانه دربارۀ پنل صحبت کرده و البته شرکت ملی پیامک را هم به عنوان یکی از بهترین شرکت ارائه‌‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی معرفی خواهیم کرد.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس لارستان نرم افزار آنلاین ارسال پیامک انبوه است که روی هر مرورگر و دستگاهی که به اینترنت وصل باشد، قابل استفاده است. پنل‌های ارائه شده توسط شرکت ملی پیامک با دسترسی‌ها و قیمت‌های متفاوت در 4 نوع پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی شدند که روی هر کدام تعدادی پیامک هدیه نیز به شما داده می‌شود. با این قابلیت هر کسب‌وکاری با هر میزان بودجه‌ای که داشته باشد، می‌تواند تبلیغاتش را شروع کند و به نتیجۀ مطلوبش برسد.

محیط کاربری پنل به زبان فارسی و بسیار آسان است، در نتیجه کاربران به راحتی می‌توانند شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنند، البته ملی پیامک هم از طریق ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک نحوه ارسال اس ام اس انبوه، استفاده از ماژول‌های مختلف را آموزش داده است.

چرا ملی پیامک ؟!

همانطور که گفتم برای پنل اس ام اس لارستان توصیه می‌کنم از خدمات شرکت ملی پیامک استفاده کنید که علاوه بر هزینه و تعرفه مناسب قابلیت‌های دیگری هم در اختیارتان قرار می‌دهد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت ارسال پیامک به بانک اصناف و مشاغل سراسر لارستان
  • قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت
  • دسترسی به بانک شماره‌های همراه اول و ایرانسل
  • ارائۀ مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی و قرعه‌کشی پیامکی ( در صورت داشتن خط اختصاصی و قابلیت دریافت پاسخ مخاطب)
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی و اتصال سایت به پنل
  • قابلیت ارسال خودکار اس ام اس در بازه‌های زمانی مشخص (ارسال زماندار هوشمند)

بانک شماره پنل اس ام اس لارستان

پنل اس ام اسبانک شماره جامع پنل اس ام اس لارستان با 19939 شماره اعتباری و 1200 سیمکارت دائمی اپراتور همراه اول، اولین پیشنهاد برای اجرای تبلیغات انبوه است. شاید خیلی از کاربران بگویند که ارسال پیامک انبوه خیلی نتیجۀ خوبی ندارد اما شما می‌توانید نیمی از این مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید اگر بتوانید:

  • متن جذابی بنویسید
  • بدون ایجاد مزاحمت در زمان مناسبی برای مخاطب اس ام اس بفرستید
  • به کمک بانک شماره‌های مختلف، مشتریان بازار هدف را پیدا کنید
  • مخاطب را با ارسال کد تخفیف یا لینک نظرسنجی به خرید دوباره ترغیب کرده و اعتمادش را جلب کنید

تبلیغات هدفمند بر اساس محل زندگی

پنل اس ام اس لارستان قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی هم دارد که با دو ابزار کدپستی و دکل ایرانسل انجام می‌شود.

اگر مشتریان شما فقط سیمکارت ایرانسل دارند، بهتر است که ارسال پیامک منطقه‌ای را بر اساس آنتن‌دهی دکل ایرانسل را امتحان کنید و به این ترتیب برای مناطق موردنظرتان پیامک بفرستید. البته برای ارسال از طریق دکل باید حتما 72 ساعت زودتر درخواست داده و فرم مربوطه را کامل کنید.

راه دوم هم ارسال پیامک بر اساس کدپستی است. در این روش ارسال باید از قبل محله‌های موردنظرتان را انتخاب کرده و بعد رنج کدپستی آن محله‌ها را پیدا کنید تا بتوانید به تفکیک منطقه و برای هر محله‌ای که دوست دارید، اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. البته مقاله ارسال پیامک بر اساس کدپستی به شما کمک می‌کند تا خیلی راحت کدپستی هر محله را که می‌خواهید، پیدا کنید.

نگاهی به لارستان

لارستان یکی از شهرهای جنوبی استان فارس با ۱۷۳٬۱۸۹ نفر جمعیّت است. اگر کسب‌وکاری در این شهرستان دارید، برای تبلیغات موثر، پیدا کردن مشتریان بازار هدف، دسترسی به بانک شماره‌های جامع و استفاده از تمام مزایایی که پنل اس ام اس در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید سراغ تبلیغات پیامکی بروید.

با توجه به موقعیت مهمی هم که لارستان در جنوب ایران و همسایگی با استان هرمزگان به عنوان یک منطقه تجاری دارد، بهتر است که خیلی زود فکر یک برنامۀ تبلیغاتی درست و حسابی باشید تا از رقبایتان عقب نمانید و مشتریان خودتان را داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیامکحالا که با پنل اس ام اس لارستان و مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، آشنا شدید توصیه می‌کنم که حتماً برای کسب‌وکار اختصاصی خودتان سراغ ارسال پیامک تبلیغاتی بروید. به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی بعد از ارائۀ مدارکتان می‌توانید شروع به ارسال پیامک کنید و در صورتی هم که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید در انتهای متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد صحبت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید