30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
بازار لنگرود را با یک اشاره در دست بگیرید !

بازار لنگرود را با یک اشاره در دست بگیرید !

0

پنل اس ام اس لنگرود ابزار تبلیغات آنلاینی است که در این مقاله می‌خواهم به شما معرفی کنم تا اگر برنامه ای برای توسعه کسب‌وکارتان در این شهر دارید هم بتوانید خیلی سریع به نتیجه برسید و مشتری جذب کنید و هم با هر بودجه ای که دارید، به هدف مطلوبتان برسید و از رقبا عقب نباشید.

خب حالا این پنل اس ام اس چیست؟ چه کاربردها و مزایایی دارد و کدام برنامه‌های تبلیغاتی را با پنل می‌توان دنبال کرد؟! برای پاسخ به این سوالات، اول از همه بیایید ببینیم که اصلاً پنل اس ام اس چیست و چطور می‌توانید آن را تهیه کنید!

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزار مدیریت پیامک‌های انبوه است که به صورت آنلاین و با دسترسی به اینترنت کار می‌کند. در واقع کاربر روی هر مرورگری تنها با دسترسی به نام کاربری و رمز عبور اختصاصی می‌تواند از پنل پیامکی استفاده کند. به کاربران و بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشد، پیامک تبلیغاتی یا اطلاع‌رسانی بفرستد و جواب مخاطب را نیز روی خط اختصاصی‌اش دریافت کند. از سوی دیگر پنل بانک شماره‌های مختلف شهرستان لنگرود را برای تبلیغات هدفمند و موثر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پنل‌های اس ام اسی توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه ارائه می‌شوند و در میان تعداد زیادی از این شرکت‌ها، پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک است.

مزایایی که ملی پیامک در اختیار کاربرانش می‌گذارد!

اما یک سوال مهمی که نه فقط برای خواننده بلکه برای کاربران هم پیش می‌آید این است که چرا ملی پیامک را باید انتخاب کنند؟! به همین خاطر در این قسمت لیستی از مهم ترین مزایا و قابلیت‌هایی را آوردم که ملی پیامک در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران از طریق پاسخگویی تلفنی و ارسال تیکت
  • مشاوره رایگان به کسانی که نیاز به اطلاعاتی در مورد بازاریابی پیامکی دارند یا قصد تهیه پنل دارند
  • آموزش کامل نحوۀ ارسال پیامک و محیط کاربری پنل از طریق ویدئوهای یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • آموزش ترفندهای ارسال اس ام اس و فروش پیامکی از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های ارسال پیامک برای کاربرانی که سایت یا فروشگاه آنلاین دارند
  • بانک شماره اصناف و مشاغل لنگرود برای تبلیغات جزئی و هدفمند
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت برای کسب‌وکارهایی مانند سالن ورزشی که منحصراً مشتریان زن یا مرد دارند
  • تعرفه مناسب ارسال پیامک و طراحی 4 نوع پنل با دسترسی‌های متفاوت
  • پیامک‌های رایگان هدیه روی هر 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری

بانک شماره پنل اس ام اس لنگرود

پنل اس ام اسپنل اس ام اس لنگرود دسترسی کاملی به بانک شماره‌های همراه اول شهر دارد که برای تبلیغات انبوه پیامکی اولین انتخاب کاربران است. این بانک شماره شامل 26277 شماره اعتباری و 22723 سیمکارت دائمی است. علاوه‌بر این کاربران می‌توانند از بانک شماره‌های ایرانسل هم استفاده کنند که به تازگی به‌روزرسانی شده و همانطور که گفتم قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس تفکیت جنسیت را فراهم کرده است.

با یک متن جذاب و ارسال آن در زمان مناسب می‌توانید تعداد زیادی از مخاطبان این دو بانک شماره را به مشتریانی وفادار تبدیل کرده یا حداقل در یادشان بمانید تا در ارسال‌های بعدی از شما خرید کنند.

تبلیغات محله‌ای در لنگرود

پنل اس ام اس لنگرود از روی بانک کدپستی شهرستان، قابلیت تبلیغات محله‌ای را نیز برای کاربران فراهم کرده است. به این ترتیب اگر 5 رقم اول کدپستی هر محله را داشته باشید، می‌توانید از طریق پنل برای آن ها اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

این قابلیت ارسال پیامک برای کسب‌وکارهایی که بودجه کمتری دارند و ترجیح می‌دهند از محله‌های اطراف خودشان شروع کنند، پیشنهاد می‌شود. از طرف دیگر برای ارسال کد تخفیف با تبلیغات انبوه پیامکی هم می‌توانید محله‌ به‌ محله شروع کنید یا اول برای محله خودتان پیامک بفرستید و اگر بازخورد خوبی داشت، آن را به صورت انبوه ارسال کنید.

لنگرود، شهر برنج و ابریشم

لنگرود یکی از شهرستان‌های زیبای استان گیلان، مرکز برنج و ابریشم استان با ۷۹٬۴۴۵ نفر جمعیّت است.

برای تبلیغات هدفمند و برنامه‌ریزی شده در این شهر بهتر است که در کنار راه‌اندازی سایت و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی حتماً روی ارسال پیامک انبوه هم حساب ویژه باز کنید و با بهترین هزینه و ارسال یک پیامک دسترسی راحت به مشتریان زیادی داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس حالا که با پنل اس ام اس لنگرود و مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، آشنا شدید توصیه می‌کنم که همین امروز سروسامانی به تبلیغات کسب‌وکارتان بدهید و برای بازاریابی و جذب مشتری قدم جدی بردارید.

برای دریافت پنل هم می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی حساب کنید و علاوه برثبت‌نام در سایت با شماره 02163404 تماس بگیرید. بعد از تائید اپراتور و فعال شدن خطوط، رمز عبور و نام کاربری برای شما ارسال میشود و از همان لحظه مجاز به ارسال پیامک هستید. در ضمن همانطور که گفتم روی هر پنل تعدادی هم پیامک هدیه همراه با خط عمومی دریافت خواهید کرد، پس از همین حالا برای تبلیغات پیامکی مطمئن برنامه‌ریزی کنید تا خیلی سریع به نتایج مطلوبی که می‌خواهید، برسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید