30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
چگونه با بهترین هزینه در خرمدره تبلیغات کنیم ؟ راه‌حل فوری و ساده!

چگونه با بهترین هزینه در خرمدره تبلیغات کنیم ؟ راه‌حل فوری و ساده!

0

اجرای تبلیغات اصولی و هدفمند، مارکتینگ و جذب مشتریان وفادار از آن دسته تخصص‌هاییست که سرمایه، تخصص و زمان زیادی نیاز دارد. در این مسیر البته ابزاری به نام پنل اس ام اس خرمدره طراحی شده که همه آنچه برای تبلیغات نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر کسب‌وکاری که دارید و هر محصولی که تولید می‌کنید، حتی با سرمایه و بودحۀ محدود باز هم می‌توانید از پنل پیامکی استفاده کنید و فقط با یک اس ام اس تبلیغاتی ساده مشتریانتان را پیدا کنید.

برای آشنایی بیشتر با این روش در ادامه مقاله با من همراه باشید. برای ثبت‌نام هم از کد تخفیف زیر استفاده کنید تا فقط در یک روز کاری، پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

همشهری‌ها منتظر تو هستند!

با ارسال پیامک به محله، منطقه وشهرهای استان زنجان، فروش خود را افزایش دهید و با جمع آوری شماره ها و ارسال پیامک‌های خاص، تبریک تولد و... مشتریان خود را حفظ کنید.
30% تخفیف
ZANJ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی در واقع یک نرم افزار است که به صورت آنلاین و درست مانند مانند اینترنت بانک کار می‌کند. فقط کافیست به اینترنت وصل شوید، رمز عبور و نام کاربری اختصاصی خودتان را از سامانه دریافت کنید و پس از ورود به ناحیه کاربری بر اساس برنامه‌ تبلیغاتی‌تان اس ام اس بفرستید. در واقع با استفاده از پنل اس‌ ام اس خرمدره به سادگی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی کسب‌وکارتان را ارسال کرده، با کمک کنسول ملی  پیامک و وب سرویس پیامکی سایت و پنل را بهم وصل کرده و تعداد زیادی از اس ام اس‌هایتان را بدون هدر رفت هزینه و سرمایه و وقت برای تعداد زیادی از مخاطبان به سرعت ارسال کنید.

چرا ملی‌پیامک بهترین خدمات پیامکی را دارد؟

داشتن پنل اس ام اس خرمدره به تنهایی برای کسب‌وکار و تبلیغات یک فروشگاه یا برند کافی نیست، بلکه شما باید از سامانه‌ای پنل داشته باشید که اولاً بزرگ‌ترین بانک شماره کشوری را برای تبلیغات هدفمند و اصولی ارائه دهد و در درجه دوم از پشتیبانی همه‌روزه و آنلاین برخوردار باشد.

این دو ویژگی دقیقاً بزرگترین مزیت‌ پنل پیامکی ملی‌ پیامک است که شما می‌توانید پس از خرید و فعالسازی سامانه از بانک شماره‌ها‌ی آن که در دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم‌ شده است،استفاده کنید و تبلیغات گسترده خود را انجام دهید. تعرفه‌ مناسب تبلیغات پیامکی یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که به هر کسب‌وکاری این امکان را داده تا تبلیغات انبوه یا منطقه‌ای خود را با بهترین هزینه ارسال کنند.پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟ در مورد پشتیبانی ملی‌ پیامک هم باید بگویم شما می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیل از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و ارسال تیکت هر سوالی دارید بپرسید و بلافاصله پاسختان را دریافت کنید.

در کنار پاسخگوی تیم پشتیبانی ملی پیامک می‌توانید آموزش‌های صفر تا صد پنل و ماژول‌های کاربردی را از یوتیوب، اینستاگرام و کانال آپارات ملی‌پیامک دنبال کرده و مدیریت  تبلیغات خود را به عهده بگیرید. همانطور که می‌دانید نوشتن متن جذاب بیشترین بازخورد را در تبلیغات و جذب مشتری دارد تیم ملی پیامک با تهیه یک کتابچه بازاریابی پیامکی و مینی دوره رایگان اس‌ ام اس مارکتینگ به تمامی کاربران خود کمک کرده تا با نوشتن متن جذاب تبلیغاتی از فروش چندین برابری برخوردار شوند.

در آخر هم بعد از هر بار ارسال می‌توانید گزارش پیامک‌هایتان را به صورت فرمت اکسل دانلود کرده و به راحتی بازخورد مشتریانتان را تحلیل کنید.

بانک شماره پنل اس ام اس خرمدره

اولین بانک شماره پنل اس ام اس خرمدره که شامل شماره‌های اپراتور همراه اول می‌شود، 9267 سیمکارت اعتباری و 10356 شماره دائمی دارد. اگر هم سراغ شماره‌های ایرانسل رفتید، بابت هدفمند بودن ارسال خیالتان راحت باشد، چون می‌توانید به تفکیک جنسیت فقط برای بانوان یا آقایان اس ام اس بفرستید.

نگاهی به خرمدره

خُرَّمدره یکی از شهرستان‌های استان زنجان در غرب ایران است. این شهر ۴۰۷ کیلومتر مربع وسعت دارد و بر اساس آخرین سرشماری رسمی ۷۳۰۰۰ نفر در آن ساکن هستند.

اگر صاحب بیزینس و فروشگاه خودتان هستید، پنل اس ام اس خدابنده یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی است که به کمک آن می‌توانید مشتریان بیشتر و بیشتری داشته باشید، پس از برنامه‌ریزی برای ارسال پیامک غافل نشوید.

جمع‌بندی

حالا که متوجه پنل اس‌ ام اس خرمدره و سازوکار آن و همچنین اهمیت تبلیغات پیامکی شدید، بهتر است هر چه سریع‌تر برای فعالسازی پنل خودتان درخواست دهید.

شما می‌توانید با ورود به وبسایت ملی پیامک و پر کردن فرم مشاوره یا تماس با شماره‌های ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به مشاوره و خرید پنل پیامکی مناسب برای کسب‌وکارتان کنید. با دریافت پنل تعدادی پیامک هدیه روی هر بسته، خط عمومی و خط اختصاصی رایگان نیز از ما هدیه خواهید گرفت تا با خیال راحت برای تبلیغات پیامکی‌تان برنامه‌ریزی کنید. در صورتی که سوالی برایتان پیش آمده، در انتهای متن برایمان بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید