30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در شهر خمام با ارسال پیامک هدفمند

تبلیغات در شهر خمام با ارسال پیامک هدفمند

0

پنل اس ام اس خمام یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی در این شهر است که می‌خواهیم مفصل درباره‌اش صحبت کنیم. همین ابتدای کار لازم است بدانید که کار کردن با پنل چندان سخت نیست و بر خلاف روش‌هایی مانند تهیه تیزر یا پخش تراکت هزینۀ زیادی هم لازم ندارد.

برای شروع کار چند دقیقه از وقتتان را به ما بدهید و در ادامه با پنل آشنا شوید، دربارۀ هزینه‌هایش بخوانید و برای شروع کار با ملی پیامک کد تخفیف سی درصدی زیر را همراه اشته باشید.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی نرم افزار آنلاین و تحت وب ارسال پیامک تبلیغاتی است که قابلیت اتصال به سایت و اپلیکیشن هم دارد تا از طریق خدمات وب‌سرویس بتوانید به راحتی برای مخاطبانی در سراسر خمام، استان گیلان و کشور پیامک بفرستید. مشاغل شهرستان خمام علاوه‌بر اجرای تبلیغات برای مشتری‌مداری و تعامل با مخاطب هم می‌توانند از پنل استفاده کنند و نتیجۀ مثبت آن را در کسب‌وکارشان ببینند. در ویدئو زیر کاربردهای مهم پنل پیامکی اشاره کردیم:

ملی پیامک فرصتی برای اجرای تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ تبلیغات پیامکی در تمام شهرها و استان‌های کشور است که با ارائه پنل اس ام اس خمام امکان تبلیغات هدفمند در این شهر را فراهم کرده است. بیشتر کاربرانی که قبلاً درباره بازاریابی پیامکی جستجو کردند، مهم‌ترین مزیت ملی پیامک را تعرفه مناسب ارسال پیامک می‌دانند، اما در این مقاله امروز می‌خواهیم به دیگر ویژگی‌های این ممجموعه نیز اشاره کنیم.

  • خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارائه API قدرتمند ارسال پیامک به صورت کنسول ملی پیامک
  • ارائۀ فایل گزارش قابل دانلود بعد از هر ارسال انبوه پیامک
  • دسترسی به بانک شماره مشاغل خمام و شهرهای استان
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران از ساعت 8 صبح تا 10 شب
  • پشتیبانی روزهای تعطیل و جمعه از 9 صبح تا 5 عصر
  • ارائه کتابچه و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کاربران
  • دسترسی به مشتریان بازار هدف و ارسال پیامک هدفمند
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی پیامکی و دریافت پیشنهادات مشتری

بانک شماره‌‍‌های پنل اس ام اس خمام

اگر دقت کرده باشید، یکی از قابلیت‌های پنل اس ام اس خمام دسترسی به مشتریان بازار هدف، یعنی کسانیست که واقعاً به کالا و خدمات شما نیاز دارند. این مورد با دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز شهر میسر می‌شود. مثلاً در قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره همراه اول و ایرانسل دسترسی دارید با این تفاوت که بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را هم برایتان فراهم کرده است.

بانک شماره اصناف و مشاغل خمام و دیگر شهرهای استان گیلان یکی از قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس خمام است که پیامک شما را خیلی راحت به مشتریان بازار هدفتان می‌رساند. به این ترتیب خیلی تفاوتی ندارد که چه نوع کالا و خدماتی دارید، در هر صورت بازهم می‌توانید از خدمات پنل اس ام اس بهرمند شوید و مشتریان بیشتری جذب کنید. در این قسمت می‌توانید به هر گروه شغلی که دوست دارید، پیامک بفرستید و در قسمت گزارش بازخورد آن را تحلیل کنید.

وقتی بحث تبلیغات هدفمند مطرح می‌شود، بسیاری از کاربران می‌پرسند که چگونه بر اساس محل زندگی مشتریانشان را پیدا کنند؟! برای این روش ارسال پیامک دو ماژول دکل BTS ایرانسل و کدپستی را پیشنهاد می‌کنیم. با این دو ماژول دیگر فرقی ندارد که چه تبلیغاتی را برای کدام محله می‌خواهید بفرستید، در نهایت با آنتن‌دهی دکل ایرانسل در محله‌های مختلف و رنج کدپستی مناطق مختلف می‌توانید ارسال پیامک داشته باشید.

نگاهی به شهر سرسبز خمام

خمام هم مثل تمام شهرهای گیلان از طبیعتی زیبا و بی‌نظیر برخوردار است. خمام که شهری بین رشت و بندر انزلی است با ۲۰٬۸۹۷ نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرهای ساحلی هم شناخته می‌شود و معروف‌ترین محصولش برنج است.

پنل اس ام اس خمام شرایطی را برایتان فراهم کرده تا بتوانید تبلیغات هدفمندی را در این شهر دنبال کنید و محصولاتتان را به مشتریانی در سراسر استان و حتی کشور بفرستید. با راه‌اندازی باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی با مشتریانتان در ارتباط باشید و خیلی راحت‌تر اعتماد کاربران را جلب کنید.

جمع‌بندی

اگر آماده شروع یک برنامه تبلیغاتی نتیجه بخش هستید که قیمت مناسبی داشته باشد و سریعاً مشتریان بازار هدفتان را به شما برساند در ادامه برای شروع بازاریابی پیامکی می‌توانید از پنل اس ام اس خمام استفاده کنید و به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

برای شروع کار در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. بعد از ارائه مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی نوع پنلتان را باید انتخاب کنید و هزینه مربوطه را بپردازید تا نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال شود. با پرداخت هزینه می‌توانید هم برای خودتان خط سفارش بدهید و هم از خطوط هدیه ملی پیامک برای ارسال اس ام اس استفاده کنید. هر زمانی هم که نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید، از داخل پنل تیکت بفرستید و خیالتان بابت اجرای یک روش تبلیغاتی مطمئن راحت باشد.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید