30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
بهترین روش تبلیغات در خوی با ارسال اس ام اس

بهترین روش تبلیغات در خوی با ارسال اس ام اس

0

مشاغل مختلف برای دیده شدن در میان شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارها نیاز به تبلیغات مناسبی دارند. در میان همه روش‌های تبلیغاتی موجود در شهر خوی ما به شما پنل اس ام اس خوی را معرفی می­‌کنیم تا با اطمینان از مقرون‌به‌صرفه بودن و بازدهی آن دست به انتخاب بزنید. تا آخر مقاله با ما باشید.

همشهریات رو از بودنت باخبر کن!

با خرید پنل اس‌ام‌اس آذربایجان غربی می‌توانید مشتریان جدید خود را از شهرها، مناطق و محله‌های استان جذب کنید و به بانک شماره اصناف استان هم دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
AZSH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

با پنل اس ام اس آشنا شویم!

در ابتدا لازم است پنل اس ام اس را به شما معرفی نماییم. پنل اس ام اس خوی نرم‌ افزاری تحت وب است که شما با داشتن حساب کاربری اختصاصی خود می‌توانید وارد آن شوید و در هر ساعت از شبانه‌روز و با تعیین دریافت‌کنندگان پیام، متن مورد نظر خود را برای شناخته شدن کالا یا خدمات خود در بین شهروندان خوی ارسال نمایید.

ارسال این پیام‌ها محدودیت ندارند و شما می‌توانید در روز هزاران پیام ارسال کنید. خدمات ارسال پیامک به‌صورت دوره‌ای، زمان‌دار، سابقه خودکار و قابلیت اتصال به سایت اختصاصی شما از دیگر خدمات پنل است که می‌توانید توضیحات کامل آن را در وبدئوی زیر ببینید:

مزایای ملی پیامک نسبت به سایر پنل‌ها

بانک شماره پنل ملی پیامکاولین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد سابقه طولانی و اعتبار ملی پیامک است. ملی پیامک بیش از 10 سال است که خدمات پنل اس ام اس خوی و سایر شهرها را در پکیج‌های خود دارد و در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کند. این شرکت با قیمت گذاری مناسب پنل اس ام اس به کاربران محترم این شهر این امکان را می‌دهد تا بهترین شرایط زمینه تبلیغات با بازدهی عالی را برای خود فراهم کنند. ملی پیامک،‌سامانه پیامک خوی را در هر روز هفته پشتیبانی می‌کند و شما در صورت بروز مشکل یا سؤال مشکلی نخواهید داشت.

این شرکت بزرگ‌ترین و کامل‌ترین بانک شماره کشوری که به‌روزرسانی شده را در اختیار دارد و به مشتریان خود ارائه می‌نماید. همچنین ملی پیامک آموزش‌هایی درباره بازاریابی پیامکی و فروش ارائه می‌دهد تا از پکیج بتوانید حداکثر استفاده را بنمایید و به اهداف تبلیغات و فروش خود نزدیک‌تر شوید.

بانک شماره پنل اس ام اس خوی

بانک شماره پنل اس ام اس خوی برای کسب‌وکارهایی که تازه شروع به کارکرده‌اند و شماره مشتریان ندارند و یا برای گسترش کسب‌وکار خود می‌خواهند به همه یا گروه بیشتر از تعداد مشتریان خود پیام بدهند و تبلیغ محصول یا خدمت خود را انجام دهند کاربرد دارد.

احتمالاً برای شما مهم است که مخاطبان را از چه جامعه ای پیدا کنید. به خاطر همین است که ما چندین بانک مختلف را به شما معرفی می‌کنیم. امکاناتی که در زمینه بانک شماره در اختیار شما قرار می‌دهد به قرار زیر است:

با کمک بانک شماره همراه اول می‌توانید به خطوط این اپراتور ارسال پیامک کنید. در سامانه ملی پیامک بانک شماره همراه اول خوی به تفکیک دائمی و اعتباری برای شما آورده شده است. این بانک شماره ها به شرح زیر است:

  • شماره‌های خطوط دائمی همراه اول شامل تعداد 39490 شماره
  • شماره‌های خطوط اعتباری همراه اول شامل 132438 شماره

ارسال اس ام اس به تفکیک جنسیت در شهر خوی

اگر بخواهید تقسیم بییشتری بر شماره مشتریان داشته باشید، بانک تفکیک جنسیت بر اساس خطوط ایرانسل را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

پنل اس ام اس خوی به شما این امکان را می‌دهد تا گروه خاصی از همشهریان هدف خود را در خوی انتخاب و در ارسال پیام‌های تبلیغاتی روی آن ها تمرکز کنید. اجازه دهید کاربرد این قابلیت در پنل را با یک مثال توضیح دهید. فرض کنید یکی ازآقایان بدنساز مشهور کشور به خوی می‌آید و شما مسئول تبلیغات این رویداد هستید که در یک سالن بدنسازی انجام می‌شود. شما لازم نیست به همه شماره‌های داخل بانک شماره پیام بفرستید چون عملاً خانم‌ها نمی‌توانند در رویداد حضور داشته باشند پس، از امکان تفکیک جنسیت شماره‌های تلفن در پنل اس ام اس خوی استفاده می‌کنید و برای گروه هدف خود که آقایان هستند پیام ارسال می‌نمایید. این مثال تنها یکی از ده‌ها کاربرد پنل و امکانات بسیار زیاد آن است. برای آگاهی از سایر امکانات آن کلیک نمایید.

نگاهی به خوی

خوی واقع در استان آذربایجان غربی و دومین شهر استان، پس از ارومیه به عنوان مرکز استان می‌باشد و مهمترین شهر استان پس از مرکز استان به حساب می‌آید. جمعیت این شهر (بر اساس آخرین سر شماری 1395) 198845 نفر می‌باشد. این شهر یکی از کهن ترین مراکز تمدن در شمال غرب ایران است. این شهر در گذشته در مسیر جاده ابریشم و همچنین جاده تجارتی شرق به غرب بوده است که نشان از اهمیت آن دارد. پنل اس ام اس خوی شما را در توانایی رقابت با رقبا در خوی یاری می‌کند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس خوی

حالا که فهمیدیم پنل اس ام اس خوی می‌تواند چه خدماتی به ما ارائه کند و نقش مفیدی در جهت بهتر کردن فضای کسب و کار ما ایفا کند می‌توانید جهت تهیه پنل با شماره تلفن 0216344 تماس بگیرید تا مشاوران ما جهت شیوه تهیه پنل و سایر خدمات به یاریتان بیایند.

مشاوران ما در روزهای کاری از ساعت 8 الی 23 و در روزهای تعطیل از ساعت 8 الی 21 پاسخگوی شما هستند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید