30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کاربردی بازاریابی و جذب مشتری در خوانسار

راهنمای کاربردی بازاریابی و جذب مشتری در خوانسار

0

حتماً تا به حال به عنوان صاحب یک کسب‌وکار هزینۀ زیادی بابت بازاریابی، تبلیغات، جذب مشتری و راه‌اندازی باشگاه مشتریان پرداخت کرده‌اید و در بسیاری از مواقع نتیجه شما را راضی نکرده است. به همین سبب در این مقاله می‌خواهم برای کسب‌وکارهای فعال در استان اصفهان و شهر خوانسار ابزار جدیدی در تبلیغات، یعنی پنل اس ام اس خوانسار را معرفی کنم.

برای اینکه بدانید پنل چه ویژگی‌هایی دارد یا با چقدر هزینه باید شروع کرد و ده‌ها سوال دیگر که حتماً برایتان پیش آمده توصیه می‌کنم در ادامه با من همراه باشید و فعلاً کد سی درصد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام اولیه پیش خودتان نگه دارید.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

سامانه ارسال پیام کوتاه یا همان پنل اس ام اس خوانسار که با اسم پنل پیامکی هم شناخته می‌شود، نرم افزار آنلاین و تحت وب ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. این پنل‌ها با خطوطی از سرشماره‌های مختلف شرایط تبلیغات پیامکی را برای کاربران فراهم کردند. خطوط اختصاصی پنل قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را دارد و از همه مهم‌تر هزینه ارسال پیامک مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. در نتیجه هر کسب‌وکاری با میزان بودجه‌ای که دارد باید خیالش بابت یک برنامه تبلیغاتی اصولی و هدفمند راحت شود.

البته در ویدئو زیر هم مفصل درباره پنل اس ام اس خوانسار و اصفهان صحبت کردیم.

خدمات تبلیغات پیامکی شرکت ملی پیامک

در میان شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پیامکی به ویژه پنل اس ام اس خوانسار پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است. علاوه‌بر ده سال سابقه کار در حوزۀ تبلیغات پیامکی این شرکت قابلیت‌های زیر را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد:

  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال به بانک شماره اصناف و مشاغل سطح شهر
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اتصال سایت و پنل
  • پشتیبانی همه روزه از کاربران به صورت ارسال تیکت و تماس تلفنی
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های متفاوت
  • امکان ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند به بانوان یا آقایان بر اساس نوع کسب‌وکارتان
  • آموزش کامل ارسال پیامک و ترفندهای فروش از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره پنل اس ام اس خوانسار

بانک شماره‌های پنل اس ام اسبانک شماره پنل اس ام اس خوانسار با 14813 شماره اعتباری و 6305 سیمکارت دائمی اولین انتخاب کاربران برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی است. علاوه‌بر این بانک شماره اصناف و مشاغل سطح شهر هم برای ارسال پیامک هدفمند توصیه می‌شود. در واقع اگر کالا و خدمات شما به نحویست که به گروه‌های شغلی خاصی اختصاص دارد، از این بانک شماره می‌توانید برای تبلیغات هدفمند و اصولی استفاده کنید. البته مفصل دربارۀ بانک اصناف و مشاغل در مقاله‌ای که لینکش را برایتان گذاشتیم، توضیح دادیم.

برای مشاغلی هم که مانند باشگاه ورزشی یا سالن زیبایی مشتریان منحصراً زن یا مرد دارند، بانک شماره ایرانسل را آماده کردیم. این بانک شماره در سال 1400 به‌روزرسانی شده و پیامک تبلیغاتی شما را دقیقاً به دست کسی می‌رساند که به خدماتتان نیاز دارد.

تبلیغات پیامکی برحسب محل زندگی

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل اس ام اس خوانسار ارسال پیامک براساس محل زندگی مخاطبان است. به این ترتیب بر اساس رنج کدپستی، یعنی 5 رقم اول می‌توانید پیامکتان را برای هر محله که دوست دارید، بفرستید.

ارسال تبلیغات پیامکی به صورت محله‌ای به شما کمک می‌کند تا از هر منطقه که دوست دارید، شروع به تبلیغات کنید. تبلیغات انبوه را قبل از ارسال انبوه به صورت محله‌ای بفرستید و در صورت بازخورد مثبت، ارسال انبوه داشته باشید. مشتریان محله‌های اطراف را خیلی سریع پیدا کنید و خدمات بیشتری به آن‌ها ارائه دهید. خلاصه ارسال اس ام اس منطقه‌ای پنل اس ام اس خوانسار پکیج کاملی از تمام چیزهاییست که نیاز دارید.

خوانسار، شهر زیبای استان اصفهان

خوانسار یکی از زیباترین شهرهای اصفهان با ۴۶٬۲۸۳ نفر جمعیّت است. این شهر بیشتر با عسل معروفش شناخته می‌شود اما محصولات کشاورزی و باغات معروفی هم دارد. بیشتر مشاغل سطح شهر مشتریانی از سراسر استان دارند و همین مورد اهمیّت اجرای تبلیغات هدفمند برای جذب مشتری بیشتر را نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید همین امروز از رقبای بازار پیشی بگیرید، تبلیغاتتان را در مسیر اصولی پیش ببرید و یک بازاریابی درست و جذاب داشته باشید، خدمات پنل اس ام اس خوانسار منتظر شماست.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با قابلیت‌ها و کاربردهای پنل اس ام اس خوانسار وقتش رسیده که وارد دنیای تبلیغات پیامکی شوید.  در مورد کار با پنل و ماژول‌های مختلف هم نیازی به نگرانی نیست. تیم ملی پیامک آموزش کاملی از کار کردن با پنل و ابزارهای پنل را به صورت ویدئویی در ویدئو ارسال پیامک تبلیغاتی در استان اصفهان برایتان آماده کرده است. خلاصه یک پکیج کامل از تبلیغات هدفمند منتظر شماست تا فقط کلید شروع کار را بزنید.

برای داشتن پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید. همکاران تیم پشتیبانی مشاوره رایگان را به شما ارائه می‌دهند تا بلافاصله کارتان را شروع کنید و نگرانی بیشتری نداشته باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید