30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
اجرای تبلیغات متفاوت و موثر در خلخال

اجرای تبلیغات متفاوت و موثر در خلخال

0

هر کسب‌وکاری علاوه‌بر مخارج تامین محصول یا ارائۀ مناسب خدمات باید بخشی از هزینه‌هایش را هم برای تبلیغات کنار بگذارد، اما کدام روش تبلیغاتیست که با قیمت مناسب مشتریان واقعی بازار هدف را پیدا کند؟ پنل اس ام اس خلخال برای بسیاری از کسب‌وکارهای ساکن در این شهرستان مزایا، کاربردها و قابلیت‌های متعددی را فراهم کرده که از ارسال پیامک انبوه تا پیدا کردن مشتری از روی محل زندگی‌شان را شامل می‌شود.

اما پنل پیامکی چیست؟ چه هزینه‌هایی دارد و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات مهم شما در مورد بازاریابی پیامکی پاسخ دهیم.

طرح حمایت از کسب‌وکارهای اردبیلی

با تهیه پنل پیامکی می توانید از خدمات متعدد آن مثل ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس اصناف، مشاغل، دکل مخابراتی، محله و... استفاده کنید.
30% تخفیف
ARDB
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های ارسالی است که برای تبلیغات پیامکی و اطلاع‌رسانی‌های مهم مانند پیامک ارسال وضعیت محصول یا رمز عبور استفاده می‌شود. پنل قابلیت اتصال به سایت دارد و با ارائۀ بانک شماره‌های مختلف امکان ارسال پیامک انبوه را برای کاربران فراهم کرده است.

بر خلاف آنچه بسیاری از کاربران تصور می‌کنند، پنل از طرف مخابرات یا حتی اپراتورهای ایرانسل یا همراه اول ارائه نمی‌شود، بلکه شرکت‌هایی مانند ملی پیامک هستند که خدمات اس ام اسی ارائه می‌دهند. در ویدئو زیر خیلی خلاصه به مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس خلخال اشاره کردیم:

ملی پیامک، ارائۀ خدمات تبلیغات پیامکی‌

برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس خلخال می‌توانید همین حالا تلفن را بردارید و با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ثبت‌نام کنید تا پنل اختصاصی شما برای تبلیغات پیامکی فعال شود. احتمالاً می‌پرسید که این شرکت چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟! در ادامه خیلی خلاصه به مزایایی که توسط این شرکت به کاربران ارائه می‌شود، اشاره کردیم:

  • ارائۀ بهترین تعرفه برای ارسال پیامک
  • طراحی 4 نوع پنل با دسترسی‌های متفاوت
  • قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مخاطبان
  • هدیه خطوط عمومی و اختصاصی و تعدادی پیامک روی هر پنل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • قابلیت ارسال پیامک به بانک شماره ایرانسل بر اساس جنسیت
  • دسترسی به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل خلخال و دیگر شهرهای استان
  • آموزش کامل فروش و جذب مشتری از طریق مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شمارۀ پنل اس ام اس خلخال

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس خلخال چندین بانک شماره مختلف در اختیار کاربران قرار داده تا تبلیغات انبوه پیامکی داشته باشند و تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتریان دائمی تبدیل کنند، البته برای نحوۀ ارسال پیامک می‌توانید از ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید، اما یک سوال مهمتر ! این بانک شماره‌ها دقیقاً شامل چه کسانی می‌شود؟

بانک شماره همراه اول پنل اس ام اس خلخال شامل تمام سیمکارت‌های دائمی و اعتباری شهر است. اما اگر کسب‌وکاری دارید که خدماتش صرفاً متعلق به زنان یا مردان است، مثل بوتیک لباس یا فروشگاه کیف و کفش، می‌توانید از بانک شماره ایرانسل استفاده کنید و بر جسب جنسیت برای مخاطبان در سطح شهر اس ام اس بفرستید.

اما سومین بانک شماره پنل خلخال که به هدفمند شدن تبلیغات پیامکی شما کمک می‌کند، بانک شماره اصناف و مشاغل شهر است. برای اجرای تبلیغات هدفمند می‌توانید بر اساس نوع کسب‌وکاری که دارید، برای اصناف و مشاغل شهر پیامک بفرستید و مطمئن باشید که تبلیغات شما به دست کسی رسیده که واقعاً به آن نیاز دارد.

تبلیغات منطقه‌ای با پیامک

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس خلخال ارسال پیامک بر حسب محل زندگی مخاطب است. به این ترتیب برای اجرای تبلیغات محله‌ای، ارسال کد تخفیف به مناطق خاص، فعال کردن قابلیت ارسال رایگان یا فوری در برخی مناطق و ده‌ها مورد دیگر می‌توانید خیلی راحت از پیامک استفاده کنید.

اگر به دنبال بانک شماره ایرانسل هستید، خیلی راحت بر اساس آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل در مناطق مختلف تبلیغات کنید. اگر هم هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را می‌خواهید پوشش دهید، با پیدا کردن 5 رقم کدپستی هر منطقه از ماژول کدپستی استفاده کنید.

تبلیغات مبتنی بر محل زندگی شرایطی را برایتان فراهم کرده تا خیلی راحت بتوانید مشتریان مختلف را از روی محل زندگی‌شان پیدا کنید و به نتایج مطوبی در اجرای تبلیغاتتان برسید.

آشنایی با خلخال

خلخال را بدون شک باید یکی از زیباترین شهرهای استان اردبیل در دامنۀ ارتفاعات تالش دانست که با ۸۶٬۷۳۱ نفر جمعیّت یکی از مناطق گردشگری مهم غرب ایران است. کسب‌وکارهایی که در این شهرستان فعال هستند و می‌خواهند تبلیغات هدفمند و موثری داشته باشند، بهتر است که علاوه‌بر حضور در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغات محیطی از ارسال پیامک هدفمند هم استفاده کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسپنل اس ام اس خلخال پکیج کاملی برای اجرای تبلیغات هدفمند و مطلوب است که هم قیمت و تعرفۀ مناسبی دارد و هم بلافاصله به دست مخاطب می‌رسد. تیم ملی پیامک نیز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر به تمام سوالات کاربران پاسخ می‌دهد تا به نتیجۀ مثبتی در تبلیغاتشان برسند.

با وجود این امکانات و شرایط وقتش رسیده که بلافاصله وارد دنیای تبلیغات پیامکی شود و از این فرصت طلایی برای سبقت گرفتن از رقبایتان استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید