30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات پیامکی در خواف + کاربرد و مزایا

تبلیغات پیامکی در خواف + کاربرد و مزایا

0

پنل اس ام اس خواف پیشنهاد ویژه تبلیغاتی ملی پیامک برای مشاغل و کسب‌وکارهای فعال در این شهرستان است. در این مقاله هم قرار است مفصل درباره اس ام اس مارکتینگ و مزایای کاربردی‌اش صحبت کنیم. پس اگر آشنایی چندانی با ارسال پیامک، بازاریابی تبلیغاتی و ترفندهای فروش پیامکی ندارید، در ادامه با ما همراه شوید.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس خواف نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی از طریق خطوط عمومی و اختصاصی است. به زبان ساده اگر قصد ارسال پیامک داشته باشید، باید اول از همه پنل تهیه کنید و بعد خط مورد نظرتان را سفارش دهید تا بتوانید پیامک‌های موردنظرتان را برای بانک شماره‌ها ارسال کنید.

اگر هم سایت یا اپلیکیشن دارید، از طریق خدمات وب‌سرویس می‌توانید پنل را به سایت و اپلیکیشن وصل کنید تا اس ام اس‌هایی مانند رمز عبور یا کد تائید یکبار مصرف به صورت خودکار برای کاربران ارسال شود.

ملی پیامک، بهترین مجموعۀ تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس خواف است که برای تبلیغات هدفمند و اصولی در اختیار مشاغل فعال در این استان قرار می‌گیرد تا با هزینه و تعرفه مناسب به راحتی بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند.

ملی پیامک 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را با تعرفه‌های متفاوت طراحی کرده تا هر کسب‌وکاری با هر میزان بودجه‌ای که دارد، به آسانی و تنها چند آموزش کوتاه و کاربردی بتواند تبلیغات هدفمند و اصولی داشته باشند. ملی پیامک علاوه‌بر قیمت مناسب مزایای زیر را نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد:

  • ارائه کنسول ملی پیامک
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارائۀ فایل قابل دانلود گزارش پیام‌های ارسالی
  • قابلیت راه‌اندازی باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی
  • بازگشت هزینۀ پیام‌های ارسالی به لیست سیاه مخابرات
  • امکان ذخیرۀ شماره مشتریان در قسمت دفترچه تلفن اختصاصی
  • پشتیبانی همه‌روزه ملی پیامک از کاربران همراه با مشاوره رایگان
  • ارائه خطوط عمومی و اختصاصی همراه با تعدادی پیامک هدیه روی هر پنل

بانک شماره پنل اس ام اس خواف

پنل اس ام اس خواف قابلیت اجرای تبلیغات هدفمند را از طریق چندین بانک شماره در اختیار کاربران قرار داده است. اولین بانک شماره شامل 14149 شماره اعتباری و 4622 سیمکارت دائمی همراه اول است. بانک شماره بعدی هم مختص سیمکارت‌های اپراتور ایرانسل است با این تفاوت مهم که این لیست شماره قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت هم دارد.

در مسیر تبلیغات، مدیریت سرمایه و هزینه‌ای که بابت بازاریابی و جذب مشتری می‌پردازید، تاثیر مستقیمی در آینده کسب‌وکارتان دارد. به همین خاطر تیم پشتیبانی و مارکتینگ ملی پیامک به کاربرانش توصیه می‌کند که برای تبلیغات هدفمند به خوبی از بانک شماره‌ها برای جذب مشتریان واقعی بازار هدف استفاده کنند و ارسال بیهوده نداشته باشند. قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت هم برای همین کاربرد مهم است تا بر اساس نوع کالا و خدماتی که دارید، فقط برای زنان یا مردان پیامک بفرستید.

اگر نوع کارتان در ارتباط با برخی مشاغل است و مشتری عمومی ندارید، برای تبلیغات هدفمند باید سراغ بانک شماره اصناف بروید. به عنوان مثال اگر در کار فروش و توزیع مصالح ساختمانی هستید، قاعدتاً نمی‌توانید به صورت انبوه پیامک بفرستید، بلکه باید از بانک شماره اصناف و مشاغل استفاده کرده و فقط برای مشتریانی که به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیامک بفرستید.

در آخر هم می‌توانید سراغ ارسال اس ام اس به تفکیک محل زندگی بروید. پنل اس ام اس خواف برای این قابلیت ماژول کدپستی و دکل bts ایرانسل را در اختیارتان قرار خواهد دارد. فقط یادتان باشد که برای ارسال بر حسب کدپستی باید از طریق سامانه ملی پست ایران و هر روش دیگری، رنج کدپستی محله‌های مختلف را پیدا کنید. برای ارسال پیامک بر اساس دکل هم باید حتما از سه روز قبل درخواست بدهید و فرم مربوطه را کامل کنید تا بر اساس آنتن‌دهی دکل در محله‌های مختلف پیامک بفرستید.

خواف، شهر آسیاب‌های بادی خراسان

شهرستان خواف با ۳۳٬۱۸۹ نفر جمعیت در استان خراسان رضوی واقع شده است که با آثار باستانی و البته طبیعت زیبایش به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای شرق کشور شناخته می‌شود. آسیاب‌های بادی خواف از قدیمی‌ترین نمونه‌های آسیاب بادی در تمام کشور است و در سال‌های اخیر توجه گردشگران بسیاری را جلب کرده است.

مشاغل مختلف شهرستان خواف با هر نوع کالا و خدماتی که دارند، می‌توانند به راحتی از پنل اس ام اس خواف استفاده کنند و نگران هزینه و سرمایه تبلیغاتی‌شان هم نباشند. هر زمان هم که نیاز به پشتیبانی و مشاوره داشتید، می‌توانید از داخل پنل برای تیم پشتیبانی تیکت بفرستید. علاوه‌بر تمام این مزایا، ویدئوهای آموزشی اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک برای آموزش‌های بیشتر به خصوص در حوزه ترفندهای فروش پیامکی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

فعالسازی پنل اس ام اس خواف زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و بعد از ارائه مدارک به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در مدت چند ساعت در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای شروع کار هم تعدادی پیامک هدیه از طرف ملی پیامک هدیه می‌گیرید تا بازخورد تبلیغاتتان را بدون هدر رفت سرمایه بسنجید و زیر و بم کار را یاد بگیرید.

برای دریافت پنل هم مسیر سختی ندارید، می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم فروش ملی پیامک صحبت کنید. بازاریابی پیامکی مسیر مطمئنی در جذب مشتری، افزایش فروش و برندسازی است و خیلی سریع‌تر از چیزی که فکرش را کنید شما را به نتیجۀ موردنظرتان می‌رساند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید