30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
قابلیت‌های پنل اس ام اس کازرون برای تبلیغات گسترده

قابلیت‌های پنل اس ام اس کازرون برای تبلیغات گسترده

0

کازرون از دیرباز به لحاظ تاریخی و ارتباطی، شهری تأثیرگذار شناخته شده است. مشاغل و کسب‌وکارهای بسیاری هم در این شهر هستند که با کمک ابزارهای تبلیغاتی توانسته‌اند به فروش‌ قابل قبولی برسند. یکی از مهم‌ترین این ابزارهای تبلیغاتی پنل اس ام اس کازرون است.

اگر می‌خواهید بدانید که پنل اس ام اس کازرون چقدر و چگونه می تواند بر فروش شما تاثیر مثبت بگذارد، بهتر است تا پایان مقاله با من همراه باشید. در ادامه با پنل، بانک شماره‌های پنل و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید. فعلاً برای ثبت‌نام کد تخفیف زیر را داشته باشید تا سراغ تعریف پنل برویم.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل اس ام اس چیست؟

قبل از آشنایی با پنل اس ام اس کازرون، بهتر است ابزار کار یعنی پنل اس ام اس را بشناسیم. این ابزار برای شرکت‌ها و اشخاص شرایط ارسال انبوه پیامک را فراهم می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، هنگامی که به‌عنوان یک شرکت یا برند، می‌خواهید برای مشتریان خود پیامک بفرستید، دیگر نمی‌توانید این کار را با تلفن همراه خود انجام دهید. ارسال پیامک در مقیاس انبوه با استفاده از یک ابزار آنلاین به نام پنل اس ام اس انجام می‌شود. این ابزار برای معرفی، فروش کالا و خدمات استفاده می‌شود. مشتریان شما با مشاهده پیامک معرفی محصول و خدمات بیشتر احتمال دارد که به خرید ترغیب شوند.

بهترین پنل پیامکی را از ملی پیامک بخواهید!

پس از آشنایی با پنل اس ام اس کازرون بهتر است بدانید که ملی پیامک در کنار ارائه این سامانه، چگونه از مشتریان خود حمایت می‌کند و چه مزایایی را در اختیارشان قرار می‌دهد:

  • ملی پیامک بیش از ده سال اس که در حوزۀ تبلیغات پیامکی فعال است
  • پشتیبانی ملی پیامک همه‌روزه از طریق تلفن، تیکت و فضای مجازی با کاربرانش در ارتباط است
  • برای آموزش کاربران در فضای مجازی، کانال یوتیوب و آپارات ملی پیامک، فیلم‌های آموزشی آپلود شده است.
  • ارائه خطوط اختصاصی و عمومی مختلف برای دسترسی کامل کاربران
  • ابزارهای وب‌سرویس، افزونه‌های پیامکی و کنسول ملی پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت، محل زندگی، کد پستی
  • استفاده از بانک اصناف و مشاغل کازرون
  • در پنل پیامک کازرون، می‌توانید گزارش‌های دقیق در فرمت اکسل پس از ارسال پیامک را دانلود کنید.
  • پنل اس ام اس کازرون، هزینه پیامک‌های نرسیده به لیست سیاه را به حساب کاربر باز می‌گرداند.

بانک شماره پنل اس ام اس کازرون

پنل اس ام اس کازرونپنل اس ام اس کازرون برای اینکه بتواند بیشترین حمایت را از مشتریان و کاربرانش داشته باشد، به ابزار بانک جامع شهر مجهز است. بانک شماره همراه اول کازرون شامل  53651 خط اعتباری و 43966 خط دائمی است. می‌توانید همه یا بخشی از این شماره‌ها را انتخاب کرده و برایشان پیامک ارسال کنید.

دومین بانک شماره، شامل خطوط ایرانسل ملی پیامک است که قابلیت ارسال پیام به تفکیک جنسیت به خانم‌ها و آقایان را نیز دارد. تفکیک جنسیت برای برخی کسب‌وکارها که می‌خواهند مدیریت سرمایه بهتری داشته باشند، لازم است. در پنل اس ام اس کازرون تعداد 42124 شماره آقا و 17194 شماره خانم از خطوط ایرانسل موجود است.

در مناطق مختلف کازرون تبلیغ کنید!

اگر بخواهید ارسال خود را روی مناطق مختلف شهر متمرکز کنید، به شما توصیه می‌کنیم از ماژول کد پستی پنل اس ام اس کازرون استفاده کنید. با این قابلیت، می‌توانید کد پستی منطقه موردنظر را وارد سامانه کرده، با مشاهده و انتخاب خطوطی که در منطقه موردنظرتان وجود دارند، برایشان پیامک بفرستید.

ماژول ارسال پیامک با استفاده از دکل ایرانسل bts، قابلیتیست که بر حسب آنتن‌دهی دکل به شما امکان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی را می‌دهد. مثلاً می‌خواهید کسانی را  برای ارسال اس ام اس شناسایی کنید که در اطراف محل کارتان هستند، این کار را به ملی پیامک می‌سپارید تا ارسال‌ را بر اساس دکل bts ایرانسل انجام دهید.

نگاهی به کازرون

کازرون شهر مشهوری در استان فارس و مرکز شهرستانی به همین اسم است. تاریخ باستانی این شهر، حائز اهمیت بالایی است. بنا بر آخرین سرشماری سال 99، جمعیت این شهر 96683 نفر بوده است. پنل اس ام اس کازرون

با توجه‌ به این که کازرون، ششمین شهر پرجمعیت استان است، اقتصاد خوب و فعال و بازار پر جنب‌وجوشی دارد. مشاغل برای اینکه بتوانند پیشتاز بازار باشند، کافی است با استفاده از پنل اس ام اس کازرون ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند، مشتریان جدید جذب کنند و یک برنامه بازاریابی اصولی داشته باشند. با کمک این ابزار، کسب‌وکارها می‌توانند به جامعه مخاطبان زیادی دست پیدا کنند.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس کازرون برای افرادی که می‌خواهند تبلیغات هدفمند، توأم با مدیریت بهتر سرمایه را داشته باشند، طراحی شده است. شما با این روش می‌توانید مشتریان خود را پیدا کرده و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کنید. بی‌دلیل نیست که تمام مشاغل مطرح کشور مانند دیجی کالا و اسنپ هم از اس ام اس مارکتینگ استفاده می‌کنند.

برای تهیه پنل اس ام اس از شرکت ملی پیامک فقط باید از طریق شماره تماس 02163404 با مشاوران ما در ارتباط باشید. نگران اجرای تبلیغات خود نباشید، زیرا هدیه ما به شما علاوه‌بر آموزش‌های ویدئویی، مینی دوره آموزش بازاریابی پیامکی است.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید