30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در کاشمر، با ارسال اس ام اس مشتریانتان را پیدا کنید !

تبلیغات در کاشمر، با ارسال اس ام اس مشتریانتان را پیدا کنید !

0

هر کسب‌وکاری بدون برنامه تبلیغاتی هدفمند به نتیجۀ مطلوبش نمی‌رسد، از طرف دیگر این برنامه‌های بازاریابی و جذب مشتری باید تعرفه مناسبی داشته باشند تا کسب‌وکارها از همان ابتدای مسیر دچار ضرر و زیان هنگفت نشوند. خب حالا شما برای اجرای برنامه تبلیغاتی هدفمند در شهر کاشمر چه پیشنهادهایی دارید؟ تا به حال فکر کردید که ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق پنل اس ام اس کاشمر می‌تواند سکوی پرتاب برند شما باشد و مشتریان وفاداری برایتان همراه بیاورد؟

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال اس ام اس، نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های تبلیغاتیست که برای بازاریابی، معرفی کالا و خدمات، جذب مشتری و البته تعامل مستقیم با مخاطب در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سامانه‌های پیامکی با سرشماره‌ها و خطوط مختلف توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و علاوه‌بر خط عمومی، برای دریافت پاسخ مشتری، خط اختصاصی هم دارند.

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی !

کاربران برای درخواست پنل و ارسال اس ام اس کاشمر باید بعد از ارائۀ مدارک هویتی به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی، از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های پیامکی درخواست دهند. ملی پیامک یکی از همین شرکت‌های ارائه‌دهنده با بیش از ده سال سابقه در حوزه تبلیغات پیامکیست.

البته عموم کاربران پیش از انتخاب پنل موردنظرشان در مورد سامانه‌های پیامکی جستجو می‌کنند. به همین خاطر در ادامه مهم‌ترین مزایا و قابلیت‌هایی که توسط این شرکت در اختیارتان قرار خواهد گرفت را  معرفی خواهم کرد تا مسیر جستجویتان ساده‌تر شود:

  • ارائه قابلیت نظرسنجی از مشتریان
  • ارائه بهترین تعرفه برای ارسال پیامک تبلیغاتی
  • ارائۀ بانک شماره‌های جامع و به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • دسترسی کامل به بانک شماره‌های ارسال پیامک به اصناف و مشاغل کاشان
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی برای اتصال سایت و پنل
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت پاسخگوی تلفنی و تیکت
  • ارائه شرایط ذخیره شمارۀ مشتریان در دفترجه تلفن اختصاصی و مهیا کردن خبرنامه پیامکی
  • ارائه مینی‌دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای کاربرانی که به تازگی تبلیغات پیامکی را شروع کردند

بانک شماره پنل اس ام اس کاشمر

بانک شماره پنل ملی پیامکبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس کاشمر با  16910 سیمکارت اعتباری و 15943 شماره دائمی یکی از محبوب‌ترین بانک شماره‌های پنل برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه است و کاربران می‌توانند بر اساس یک برنامه مشخص نیمی از این مخاطبان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

البته برای آماده کردن متن پیامک جذاب و استفاده ابزارهای مختلف ارسال پیام‌ تبلیغاتی، می‌توانید از آموزش‌های جامع در ویدئوهای یوتیوب، اینستاگرام و آپارات ملی پیامک استفاده کنید.

تبلیغ پشت در خانه مشتری !

پنل اس ام اس کاشمر قابلیت دیگری هم دارد تا بتوانید مشتری را پشت در خانه‌اش پیدا کنید، اما چطور؟

با ارسال اس ام اس از طریق کدپستی و ارسال بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل می‌توانید پیامک تبلیغاتی موردنظرتان را بر اساس محل زندگی افراد برایشان ارسال کنید. با این تفاوت که برای ارسال از طریق دکل bts باید حتماً از سه روز قبل درخواست دهید، فرم مربوطه را کامل کنید و ارسال بعد از 8 شب هم نداشته باشید.

در آن طرف، برای ارسال از طریق کدپستی (برای بانک شماره همراه اول و ایرانسل) فقط باید رنج کدپستی محله‌های موردنظرتان یعنی 5 رقم اول را پیدا کنید تا به راحتی برای اجرای تبلیغات منطقه‌ای برنامه‌ریزی کنید.

آشنایی با کاشمر !

کاشمر یکی از شهرهای جنوب غربی استان خراسان رضوی با 102282 نفر جمعیّت است و به عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای این منطقه شناخته می‌شود.

با این حساب باید انتظار داشت که هر کسب‌وکاری در این شهرستان نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای جذب مشتری باشد و به این راحتی نتواند از رقبای بازار سبقت گرفت. پنل اس ام اس کاشان ابزار تبلیغات و بازاریابی هدفمند را از طریق ارسال پیامک در اختیارتان گذاشته تا با هر بودجه‌ای که کسب‌وکارتان دارد، به راحتی بتوانید مشتریان را به خرید ترغیب کنید و تعامل بدون واسطه‌ای با آن‌ها داشته باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با مزایا و قابلیت‌هایی که پنل اس ام اس کاشمر برای تبلیغات هدفمند در اختیارتان قرار می‌دهد، وقتش رسیده که شما هم پنل ارسال پیامک داشته باشید و رونقی به تبلیغات کسب‌وکارتان بدهید.

ملی پیامک با طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری شرایطی را فراهم کرده تا صاحبین مشاغل با هر بودجه‌ای بتوانند از قابلیت‌های تبلیغات پیامکی استفاده کنند و به نتیجه مطلوبشان برسند. برای دریافت پنل می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید. با ارائه مدارک، سفارش خط و در نهایت تائید اپراتور پنل شما آماده استفاده و ارسال اس ام اس تبلیغاتیست. در این مسیر هر زمان هم که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، از ساعت 8 صبح تا 10 شب (در طول هفته) و از 9 صبح تا 5 عصر (روزهای تعطیل و جمعه‌ها) به صورت تلفنی و ارسال تیکت می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید