30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات در کاشان، فرصت را از دست ندهید!

تبلیغات در کاشان، فرصت را از دست ندهید!

0

پنل اس ام اس کاشان ابزاری برای تبلیغات پیامکی هدفمند، موثر و زودبازده در این شهر و محله‌های مختلف آن است که در این مقاله می‌خواهیم دربارۀ مزایا، هزینه‌ها و روش کارش برایتان توضیح دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید در انتهای مقاله هم پنل اختصاصی کسب‌وکارتان را داشته باشید و هم بلافاصله با ارسال اس ام اس انبوه، تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید.

تخفیف ویژه اصفهانی‌ها

با پنل پیامکی اصفهان به صورت هدفمند در هر شهر و روستایی که می‌خواهید تبلیغ کنید. ارسال پیامک هدفمند، تبلیغ شما را به دست مخاطبان واقعی‌تان می‌رساند.
30% تخفیف
ESFN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

با پنل ارسال پیامک آشنا شوید!

برای شروع تبلیغات پیامکی اول از همه باید پنلی داشته باشید که توسط شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های پیامکی به کاربران به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می‌شود.

 

پنل اس ام اس کاشان نرم افزار آنلاین مدیریت پیام‌های دریافتی و ارسالی است که هم به بانک شماره همراه اول و ایرانسل دسترسی دارد و هم بعد از هر ارسال فایل گزارش را برای تحلیل دقیق به صورت فایل اکسل به کاربر ارائه می‌دهد. همچنین اگر سایت دارید، می‌توانید از خدمات وب‌سرویس پیامکی  برای ارسال خودکار برخی پیام‌ها مانند رمز عبور، تائید و تکمیل سفارش و ... استفاده کنید و به این ترتیب سایت و پنل را به هم وصل کنید.

حالا یک سوال مهم، این خدمات را باید از کدام شرکت معتبر تهیه کرد؟

ملی پیامک کارتان را آسان کرده است!

برای تهیه پنل اس ام اس کاشان و دسترسی به تمام مزایای تبلیغاتی این سرویس، می‌توانید به شرکت ملی پیامک درخواست بدهید. اگر هم این سوال برایتان پیش آمده که چرا باید ملی پیامک را انتخاب کنید، در ادامه خلاصۀ مهم‌ترین مزایایی که این شرکت در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد را برایتان آوردم:

  • تعرفه مناسب ارسال پیامک همراه با قابلیت ارسال لینک و دسترسی به خطوط عمومی و اختصاصی
  • قابلیت فعالسازی وب‌سرویس پیامکی روی پنل‌های اقتصادی، شرکتی و تجاری
  • دسترسی به بانک شمارۀ همراه اول و ایرانسل کاشان
  • آموزش کامل در مورد فروش، بازاریابی، جذب مشتری، تبلیغات پیامکی از طریق ویدئوهای آپارات و اینستاگرام، مینی دوره رایگان و کتابچه بازاریابی پیامکی
  • پشتیبانی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 9 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر به صورت تلفنی و تیکت برای پاسخگویی و راهنمایی کاربر

بانک شماره پنل اس ام اس کاشان

پنل اس ام اسپنل اس ام اس کاشان برای کاربرانش دسترسی کامل بانک شمارۀ همراه اول شهر را فراهم کرده که اولین انتخاب جهت اجرای تبلیغات پیامکی انبوه است. این بانک شماره 42455 سیمکارت اعتباری و 68353 سیمکارت دائمی دارد، در نتیجه کاربر می‌تواند تبلیغات انبوه پیامکی‌اش را از این بانک شماره شروع کند و بر اساس اصول اس ام اس مارکتینگ با نوشتن پیامک جذاب مخاطب را مجاب به خرید کرده یا حداقل توجهش را بیشتر جلب کند تا به خرید در آینده منجر شود.

تبلیغات محله‌ای را دست کم نگیرید!

دومین بانک شماره پنل اس ام اس در کاشان برای تبلیغات محله‌ای است تا کاربر بتواند در هر منطقه و خیابانی که مایل است به صورت اختصاصی پیامک تبلیغاتی ارسال کند. مثلاً امکان ارسال رایگان کالا را به محله خودش بفرستد، کد تخفیف را برای محله‌های دیگر نگه دارد و رونمایی محصولات جدید که قیمت بیشتری هم دارند را به مناطق متمول کاشان اس ام اس کند و در کنار امکان خرید آنلاین، طیف وسیعی از مشتری را راضی نگه دارد.

البته برای دسترسی به این بانک شماره باید رنج کد پستی محلۀ موردنظرتان، یعنی 5 رقم اول را بدانید و سپس برای همان مناطق اس ام اس بفرستید. همچنین از آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل هم می‌توانید استفاده کنید تا ارسال پیامک منطقه‌ای فقط به شماره‌های ایرانسل داشته باشید.

نگاهی به کاشان زیبا !

کاشان یکی از کهن‌ترین شهرها و مناطق مسکونی ایران با ۳۰۴٬۴۸۷ نفر است که در شمال استان اصفهان واقع شده و دومین شهر مهم و پرجمعیت این استان است. بازار تاریخی کاشان که همچنان جنب‌و جوشدارد، تعداد زیادی هتل و مراکز تجاری مهم، رستوران‌های لوکس و اصناف مختلفی که در کاشان به واسطه اهمیت این شهر فعال هستند، برای جذب مشتری، فروش بالا و در نهایت برندسازی نیاز به تبلیغات جدی دارند و این مسیر را می‌توانند به کمک پنل اس ام اس کاشان طی کنند.

پس بهتر است همین امروز درباره اس ام اس مارکتینگ و مزایایی که نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دارد، بیشتر بخوانید و به تبلیغات کسب‌وکارتان جهت بدهید.

جمع‌بندی

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟بعد از آشنایی با پنل اس ام اس کاشان نوبت دریافت سامانه است. پس به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید و مدارکتان را برای احراز هویت برای تیم پشتیبانی بفرستید تا در مدت حداکثر 3 ساعت پنل و خطوط درخواستی شما فعال شود. در مرحله بعد و با انتخاب پنل مورد نظر نوبت پرداخت وجه است تا با تکمیل مراحل ثبت‌نام ، نام کاربری و رمز عبور اختصاصی برای شما ارسال شود. حالا از همین لحظه می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کرده و بعد هم فایل گزارش را دانلود کنید

در صورتی که نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید در قسمت نظرات برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیبانی شما را راهنمایی کنند. توصیه می‌کنم تاثیر تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید و از همین امروز برای جذب مشتری و برندسازی از اس ام اس مارکتینگ و پنل اس ام اس کاشان بهره ببرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید