30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در کامیاران با ارسال پیامک

شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در کامیاران با ارسال پیامک

0

اگر شما هم قصد دارید که یک برنامه ویژه برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان در شهرستان کامیاران داشته باشید، پیشنهاد می‌کنم در شروع مسیر بازاریابی و جذب مشتری سراغ پنل اس ام اس کامیاران بروید. با این روش تبلیغاتی می‌توانید مشتریان متعددی را در شهر و استان خودتان جذب کنید.

در ادامه این مقاله بیشتر با ارسال اس ام اس تبلیغاتی و روند بازاریابی پیامکی آشنا خواهیم شد. برای ثبت‌نام پنل هم می‌توانید از کدتخفیف سی درصدی زیر استفاده کنید.

هدیه ملی‌پیامک برای شروع تبلیغات طوفانی!

تنها کافیست با یک کلیک منطقه هدف خود را انتخاب کنید و پاسخ تبلیغات انبوه و پربازده خود را ببینید .
30% تخفیف
KORD
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین مدیریت پیامک‌های انبوه تبلیغاتی است. با کمک پنل اس ام اس کامیاران به بانک شماره‌های شهر دسترسی کامل دارید. در محیط کاربری پنل می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را مدیریت کنید. از خطوط خدماتی پیامک اطلاع‌رسانی بفرستید و با کمک وب‌سرویس پیامکی پنل را به سایت یا اپلیکیشن وصل کنید. در ویدئو زیر به مهم‌ترین ویژگی‌های پنل ارسال اس ام اس اشاره کردیم:

چرا از خدمات ملی پیامکی استفاده کنیم؟

برای ارسال تبلیغات پیامکی به کمک پنل اس ام اس کامیاران بهتر است با خدمات شرکت ملی پیامک به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های تبلیغات پیامکی آشنا شوید. ملی پیامک با ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک، 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری، بسته پیامک هدیه، تعدادی خطوط عمومی و اختصاصی هم به کاربرانش هدیه می‌دهد.

در ادامه با مزایا و قابلیت‌های کاربردی پنل‌های شرکت ملی پیامک آشنا خواهید شد.

  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن (الگو)
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی برای لیست سیاه مخابرات
  • ارسال اس ام اس لینکدار از خطوط 3000 و 50004
  • ارائه کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی پیامکی و سیستم دریافت پیشنهادات و انتقادات
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت (فقط برای بانک شماره ایرانسل)
  • آموزش کامل پنل، نحوۀ ارسال پیامک و استفاده از ماژول‌ها در ویدئوهای یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس کامیاران

بانک شماره‌های پنل اس ام اسهمانطور که تا اینجا متوجه شدید، ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند یکی از مهمترین مزایای پنل اس ام اس کامیاران است، اما اگر شماره‌های کمی از مشتریان دارید، تازه کار را شروع کرده‌اید یا هنوز هیچ مشتری ندارید، ملی پیامک با بزرگترین بانک شماره‌ کشوری که به صورت هدفمند طبقه‌بندی شده، شرایط ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی را برایتان فراهم کرده است.

پنل اس‌ ام اس کامیاران با 9872 شماره دائمی و 15960 سیمکارت اعتباری شروع خوبی برای ارسال انبوه پیامک را در اختیارتان قرار می‌دهد. پس اگر در کامیاران بیزینسی داشته و می‌خواهید هدفمند تبلیغات کنید، ارسال انبوه پیامک را باید جدی بگیرید.

نگاهی به کامیاران

کامیاران یکی از شهرهای استان کردستان و مرکز شهرستان کامیاران است که در فاصله ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده‌ است.

کامیاران ۱۳۰ بنای تاریخی دارد و یکی از معروف‌ترین روستاهایش به نام روستای پالنگان میزبان بسیاری از مراسم سنتی مردم استان و گردشگرانی از سراسر کشور است. از این فرصت می‌توانید برای افزایش فروش و مشتری استفاده کنید به شرطی که بدانید چطور از پنل اس ام اس کامیاران برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبرای ارسال پیامک با پنل اس ام اس کامیاران اول از همه نیاز به پنل دارید که در ابتدای مقاله شرکت ملی پیامک را پیشنهاد کردیم. برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید با با شماره 02163404 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 10 به صورت تلفنی و ارسال تیکت پاسخگوی کاربران است. برای روزهای تعطیل و جمعه هم از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد. پس با خیال راحت با ما در تماس باشید.

برای اموزش کار کردن با پنل و ترفندهای فروش پیامکی هم می‌توانید از مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و ویدئوهای آپارات استفاده کنید. در مسیر تبلیغات پیامکی تیم پشتیبانی در کنارتان است تا به نتیجۀ مثبتی در جذب مشتری و افزایش نرخ فروشتان برسید،

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید