30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در کهنوج را جدی بگیرید !

تبلیغات هدفمند در کهنوج را جدی بگیرید !

0

اگر مقاله پنل اس ام اس کهنوج را می‌خوانید، احتمالاً به دنبال یافتن بهترین روش‌های تبلیغاتی هستید و می‌خواهید با بهترین هزینه بازاریابی و جذب مشتری را شروع کنید. مجموعه ملی پیامک این مسیر را برایتان آسان کرده و ابزار مناسب را که همان پنل ارسال پیامک است را در اختیارتان قرار خواهد داد.

البته در این مسیر با مشاوره رایگان شما برای استفاده بهتر از بازاریابی پیامکی یاری خواهیم کرد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا با روند اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی آشنا شوید. برای ثبت‌نام هم می‌توانید از کد تخفیف سی درصدی زیر استفاده کنید.

دیگر جذب مشتری سخت نیست!

طبق آمار به دست آمده 98 درصد از پیامک‌ها در کمتر از 1 ساعت خوانده میشود. با دسترسی کامل به بانک شماره‌های استان کرمان فقط کافیه پیشنهاد جذاب خود را به همشهریانت ارسال کنی.
30% تخفیف
KRMN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل پیامکی در واقع یک روش نرم افزاری به صورت آنلاین است که مانند اینترنت بانک تنها کافیست شما رمز عبور و نام کاربری خود را از سامانه دریافت نمایید و پس از ورود به ناحیه کاربری منطقه دلخواه تبلیغات خود را انتخاب کنید یا به صورت انبوه تبلیغات گسترده ارسال کنید. همچنین با وجود پنل اس‌ ام اس رو به سادگی میتوانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی کسب و کار خود را با وب سرویس پیامکی بدست اعضای خبرنامه وب سایت و اپلیکیشن خود برسانید و در زمان و هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید.

ملی پیامک، سامانه ارسال اس ام اس

پنل اس ام اس کهنوج ابزار تبلیغاتی مناسبی برای بازاریابی و جذب مشتری بیشتر است، اما انتخاب شرکت و مجموعه‌ای که این خدمات را به بهترین شکل ارائه دهد هم اهمیت بالایی دارد. احتمالاً از ابتدای مقاله هم متوجه شدید که پیشنهاد من شرکت ملی پیامک است که علاوه‌بر ارائۀ مناسب‌ترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی مزایای زیر را نیز در اختیارتان قرار خواهد داد:

  • ارائۀ پیامک‌ هدیه روی پنل‌ها
  • ارائه کنسول ملی پیامک
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارسال اس ام اس های دارای لینک از خطوط 3000 و 50004
  • امکان ارسال پیامک بر حسب جنسیت
  • قابلیت ارسال پیام صوتی با زبان و لحجۀ شهر خودتان
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی همه‌روزه کاربران از 8 صبح تا 10 شب، جمعه و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر

بانک شماره جامع پنل اس ام اس کهنوج

بانک شماره‌های ملی پیامکبانک شماره همراه اول پنل اس ام اس کهنوج با 15515شماره اعتباری و 8004 شماره دائمی اولین انتخاب‌ برای ارسال پیامک انبوه است که آن را یک فرصت طلایی برای جذب مشتری بیشتر می‌دانیم. علاوه‌بر این ملی پیامک بانک شماره به‌روز ایرانسل را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که قابلیت ارسال پیامک فقط برای زنان یا مردان را دارد.

به این ترتیب اگر نوع کالا و خدماتتان مانند مزون لباس یا سالن زیبایی است، از این فیلتر ارسال پیامک می‌توانید برای جذب مشتریان بازار هدفتان استفاده کنید

سومین بانک شماره مختص مشاغل و اصناف سطح شهر و استان است که شامل تمام گروه‌های شغلی می‌شود. در صورتی که بخواهید مثلاً بیشتر مشتریان شما وکلا، فروشگاه‌های لوازم خانگی یا مثلاً تجهیزان ورزشی و ... باشند، بدون هدر رفت هزینه و سرمایه‌تان از این بانک شماره برای ارسال پیامک به گروه موردنظرتان می‌توانید استفاده کنید.

نگاهی به کهنوج

شهر کَهنوج یکی از شهرهای استان کرمان در جنوب شرق ایران است. جمعیت این شهر بر حسب آخرین سرشماری کشور ۵۲٬۷۲۴ نفر است.

کهنوج به عنوان تولیدکنندۀ مرکبات و رطب در ایران شناخته می‌شود که علاوه‌بر تامین بازار داخلی نقش پررنگی هم در صادرات این محصول به خارج از کشور دارد. از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی و مهم کهنوج به دلیل قرار گرفتن این شهر در مسیر جاده‌ای بین زاهدان و بندرعباس، کرمان و بندرعباس، زاهدان و شیراز و زاهدان و بوشهر است.

مشاغل مختلفی که تولید و صادرات این کالا را بر عهده دارند همچنان با روش‌های سنتی به دنبال جذب مشتری و داشتن بیشترین سهم از بازار هستند، غافل ازینکه بدون دغدغه و نگرانی با پنل اس ام اس کهنوج به راحتی می‌توانند مشتریان بیشتری جذب کرده و با آن‌ها در تعامل بدون واسطه‌ای باشند.

در مسیر بازاریابی، جذب مشتری و راه‌اندازی باشگاه مشتریان اختصاصی، تیم ملی پیامک علاوه بر مشاوره بهترین ابزار را هم در اختیار کسب‌وکارتان قرار می‌دهد و هر موقع بخواهید فقط با یک کلیک یا ارسال تیکت از داخل پنل  می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که با پنل اس ام اس کهنوج آشنا شدید و کد تخفیف هم دارید، وقتش رسیده که در سایت ملی پیامک برای دریافت پنل درخواست بدهید. اگر هم نگران استفاده از پنل هستید، بعد از مشاوره با تیم پشتیبانی و تیم مارکتینگ می‌توانید یک برنامۀ اصولی داشته باشید و از نمونه پیامک‌های موجود نیز استفاده کنید

برای آموزش‌های بیشتر می‌توانید از ویدئوهای اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان هم از طریق شماره 02163404 با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید