30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل اجرا و مدیریت تبلیغات هدفمند در جویبار

راهنمای کامل اجرا و مدیریت تبلیغات هدفمند در جویبار

1

هر کسب‌وکاری در شهر جویبار به یک برنامه تبلیغاتی مطمئن و اصولی نیاز دارد تا به راحتی مشتریانش را پیدا کند و تعامل خوبی با آن‌ها داشته باشد. اما چطور و با چه ابزاری می‌توان به راحتی یک تبلیغات هدفمند اجرا کرد و به نتیجه قابل قبولی رسید؟ در این مقاله می‌خواهم یک ابزار تبلیغاتی به نام پنل اس ام اس جویبار را معرفی کنم که شاید تابه حال فکر نکردید، چقدر می‌تواند برای کسب‌وکار و معرفی کارتان مفید باشد.

در همین اول کار کد تخفیف سی درصدی زیر را برای ثبت‌نام اولیه داشته باشید. در ادامه هم بیشتر با بازاریابی پیامکی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی و مزایایش آشنا خواهید شد.

کسب‌وکارت رو به هم شهریانت معرفی کن!

پنل پیامک مازندران امکان ارسال تبلیغ به تمامی محله‌ها، مناطق، اصناف و شهرهای استان را به شما می‌دهد.
30% تخفیف
MZND
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال اس ام اس چیست؟

پنل ارسال اس ام اس نرم افزار آنلاین ارسال پیامک تبلیغاتی و دریافت پاسخ مشتری است. به زبان ساده از طریق پنل پیامکی به راحتی می‌توانید تبلیغات هدفمند اس ام اسی داشته باشید و ارسال‌هایتان را مدیریت کنید. البته استفاده از پنل به همین موارد ختم نمی‌شود و قابلیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. در ویدئو زیر مفصلاً در این مورد صحبت کردیم.

چرا از خدمات ملی پیامکی استفاده کنیم؟

برای شروع تبلیغات پیامکی از طریق پنل اس ام اس جویبار بهتر است که پیش از جستجو برای یافتن بهترین شرکت تبلیغات پیامکی، با خدمات شرکت ملی پیامک آشنا شوید. ملی پیامک علاوه‌بر ارائۀ بهترین تعرفه بر ای ارسال پیامک در 4 پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری، تعدادی پیامک هدیه و دو خط عمومی و اختصاصی هم روی هر پنل هدیه می‌دهد. در ادامه خیلی خلاصه با مزایا و قابلیت‌های کاربردی پنل آشنا خواهید شد.

  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارائه کنسول ملی پیامک
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس جنسیت
  • آموزش کامل پنل، نحوۀ ارسال پیامک و استفاده از ماژول‌ها در ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس جویبار

بانک شماره پنل ملی پیامکهمانطوری که در مقدمه هم گفتیم، پنل اس ام اس جویبار شرایط تبلیغات هدفمند را برای کاربرانش فراهم خواهد کرد. برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند ملی پیامک بانک شماره‌های مختلفی را در طبقه‌بندیهای مختلف در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اولین بانک شماره برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول است. در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان مازندران، شهرستان جویبار به این ابزار دسترسی خواهید داشت. در همین قسمت می‌توانید بانک شماره ایرانسل را هم پیدا کنید که برای ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برای کاربرانش فراهم کرده است. در نتیجچه اگر کالا و خدماتی دارید، مثل مزون لباس یا سالن زیبایی، که مشتریانتان فقط طن یا مرد هستند، می‌توانید به راحتی یک تبلیغات هدفمند مطلوب داشته باشید.

سومین بانک شماره هم شامل اصناف و مشاغل شهر جویبار و دیگر شهرستان‌های استان مازندران است. پس برای شروع یک تبلیغات هدفمند به راحتی از طریق این بانک شماره فقط برای مشاغلی که بیشتر با شما مرتبط هستند، ارسال پیامک داشته باشید.

ارسال پیامک هدفمند بر اساس مناطق شهر

قصه ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند هنوز ادامه دارد و پنل اس ام اس جویبار شرکت ملی پیامک بانک شماره دیگری هم دارد. این بانک شماره به کاربران امکان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی را می‌دهد. به ایت نرتیب بر اساس رنج کد پستی هر محله، یعنی 5 رقم اول با کمک ماژول کدپستی می‌توانید ارسال پیامک هدفمند داشته باشید.

برای شماره2های اریرانسل هم می‌توانید از آنتن‌دهی دکل ایرانسل استفاده کنید. به این ترتیب از ساعت 8 صبح تا 8 شب فرصت دارید، بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل به مناطق مختلف جویبار پیامک تبلیغاتی بفرستیدذ. البته یادتان باشد که برای استفاده از این ماژول باید حتماً فرم مربوطه را کامل کرده و حتماً سه روز قبل درخواست بدهید.

نگاهی به شهر زیبای جویبار

جویبار یکی از شهر های معروف استان مازندران، بخشی از توابع شهرستان قائمشهر با 77576 نفر جمعیت است. صنعت کشاورزی و ماهیگیری نقش مهمی در رشد اقتصادی جویبار داشته و در حال حاضر هم این شهرستان در تمام روزهای سال میزبان گردشگرانی از سراسر کشور است. در چنین شرایطی هر کسب‌وکاری می‌خواهد از رقبایش پیشی بگیرد و سهم بیشتری از مشتریان بازار داشته باشد. در نتیجه به برنامه ریزی اصولی برای تبلیغات و بازاریابی نیاز دارد. این برنامه‌ریزی بدون صرف هزینه‌های گزاف به راحتی با ارسال اس ام اس و در واقع همان بازاریابی پیامکی انحام می‌شود. پیشنهاد می‌کنم حتماً نگاهی به مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی داشته باشید تا بیشتر با قابلیت‌های پنل اس ام اس جویبار آشنا شوید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکحالا که صفر تا صد پنل اس ام اس جویبار را می‌شناسید، وقتش رسیده که پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید. برای یک بازاریابی پیامکی اصولی برنامه‌ریزی کنید و به راحتی، خیلی سریع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کنید هم مشتریان بیشتری داشته باشید و هم به فروش بالایی برسید.

برای دریافت فوری پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ملی پیامک با شما تماس بگیرند. برای مشاوره رایگان هم می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید یا با 02163404 تماس بگیرید. در مسیر اجرای تبلیغات پیامکی نگران هیچ مشکلی نباشید و با خیال راحت روی همراهی تیم پشتیبانی ملی پیامک حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید