30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای تبلیغات در منطقه آزاد جلفا

راهنمای تبلیغات در منطقه آزاد جلفا

0

پنل اس ام اس جلفا بهترین روش تبلیغاتیست که مشاغل فعال در این منطقه آزاد تجاری به آن نیاز دارند. اگر هنوز درگیر روش‌های سنتی تبلیغات هستید و با روش‌های نوین دیجیتال مارکتینگ از جمله ارسال پیامک آشنایی ندارید، در این مقاله با پنل پیامکی آشنا خواهید شد، پس در ادامه با ما همراه شوید و کد تخفیف 30 درصدی زیر را برای ثبت‌نام همراه داشته باشید.

تخفیف ویژه آذری‌های عزیز!

با ثبت‌نام در پنل اس ام اس آذربایجان شرقی میتوانید هم مشتریان جدیدی جذب کنید و هم بدون واسطه پیام‌تان را به گوش مشتریانتان برسانید.
30% تخفیف
AZGH
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی همانطوری که از نامش پیداست، برنامه آنلاینی برای ارسال پیامک انبوه و دریافت پاسخ مشتری از طریق خطوط عمومی و اختصاصی است. این خطوط از سرشماره‌‎های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و سرعت بالایی در ارسال دارند. در واقع همین اس ام اس‌های تبلیغاتی که در طول روز برایمان ارسال می‌شود، از طریق پنل است و بخشی از برنامه تبلیغاتی برندی محسوب می‌شود که ما را به عنوان مشتری خطاب قرار داده است.

پنل اس ام اس جلفا قابلیت و مزایای مختلفی دارد که مسیر جذب مشتری را برای کسب‌وکارها آسان کرده است. پیش از معرفی بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ این خدمات، در ویدئو زیر بیشتر با قابلیت‌های پنل آشنا خواهید شد.

ملی پیامک را انتخاب کنید

اگر در منطقه آزاد تجاری جلفا فعال هستید، پیشنهاد می‌کنم برای خدمات و تبلیغات پیامکی، پنل اس ام اس جلفا را از شرکت و مجموعه ملی پیامک انتخاب کنید. این شرکت با تصویب تعرفه مناسب ارسال پیامک در 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری این امکان را برای همه فراهم کرده تا با بهترین هزینه تبلیغات هدفمندی داشته باشند و هدر رفتن سرمایه بازارایابی شان را به حداقل برسانند. احتمالاً می‌پرسید که ملی پیامک به جز تعرفه و هزینه مناسب دیگر چه امکاناتی دارد ؟! در ادامه با این قابلیت‌ها آشنا خواهیم شد.

  • قابلیت ارسال اس ام اس صوتی
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار 3000 و 50004
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارائه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی برای آموزش صفر تا صد پنل
  • امکان دریافت نمایندگی ملی پیامک و کسب درآمد

بانک شماره‌های پنل اس ام اس جلفا

بانک شماره‌های ملی پیامکیکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پنل اس ام اس جلفا ارائۀ چندین بانک شماره برای ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند است تا به راحتی مشتریان بازار هدفتان را پیدا کرده و آن‌ها را به خرید کالا و خدماتتان ترغیب کنید. اولین بانک شماره شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول است که معمولاً برای ارسال انبوه پیشنهاد می‌شود. البته یادتان باشد که تعدادی از این شماره‌ها در لیست سیاه مخابرات هستند و پیامک شما را دریافت نخواهند کرد.

دومین بانک شماره مختص سیمکارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل است که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت را برای کاربران ملی پیامک فراهم کرده است. این فیلتر ارسال پیامک فرصتی را برایتان فراهم کرده تا مشتریان بازار هدفتان را بدون هدر رفت سرمایه پیدا کنید. فقط برای زنان یا مردان پیامک بفرستید و دسترسی راحت‌تری به مخاطبتان داشته باشید.

بانک شماره اصناف و مشاغل هم یکی دیگر از بانک شماره‌های پنل اس ام اس جلفا است که به تمام گروه‌های شغلی این شهرستان، استان و کشور دسترسی دارد. در نتیجه اگر نوع کارتان مرتبط با برخی اصناف است و نیاز به تبلیغات پررنگی دارید، از این بانک شماره باید استفاده کنید. مثلاً اگر کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، بیشتر مناسب رستوران، کترینگ و کافی‌شاپ است، شمارۀ این صنف را در بانک اصناف و مشاغل پیدا کنید تا دیگر نیازی به ارسال انبوه پیامک به تمام شهروندان نداشته باشید.

چگونه تبلیغات منطقه‌ای داشته باشم؟

ارسال تبلیغات هدفمند پنل اس ام اس جلفا فقط به همین سه مورد که در بالا گفتیم، ختم نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین موارد ارسال پیامک برای دستیابی به مشتریان واقعی بازار هدف، ارسال اس ام اس به تفکیک محل زندگی است.

برای ارسال پیامک به تفکیک محل زندگی، از ماژول کد پستی و دکل bts ایرانسل پنل اس ام اس جلفا باید استفاده کنید. در ارسال از طریق bts بر حسب آنتن‌دهی دکل به مخاطب دسترسی دارید ولی باید حداقل 50 هزار ارسال داشته باشید. ارسال بر حسب کدپستی هم به تفکیک رنج کدپستی محله‌های مختلف انجام می‌شود.

نگاهی به شهر زیبای جلفا در کنار رودخانه مرزی ارس

جلفا با ۸،۸۱۰ نفر جمعیت یکی از شهرهای مرزی ایران در شمالشرقی کشور که در استان آذربایجان شرقی و 135 کیلومتری تبریزی واقع شده است.

جلفا طبیعت بسیار زیبایی دارد، اما بخش مهمی از شهرت این شهر به دلیل منطقه آزاد تجاری و فرصتیست که در اختیار شرکت‌های صادرات و واردات قرار می‌دهد. بر اساس موقعیت ویژه و استراتژیک جلفا باید انتظار بازار پرجنب‌وجوشی در این شهر را داشته باشید که رقابت در آن حرف اول را می‌زند. اگر می‌خواهید از این رقابت عقب نباشید و مشتریانتان را خیلی راحت و سریع پیدا کنید، بیشتر از هر چیز به پنل اس ام اس جلفا و ماژول‌های مختلف ارسال پیامک نیاز دارید.

جمع‌بندی

پنل ملی پیامکپنل اس ام اس جلفا در کنار حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی سایت یک پکیج و مجموعه کامل برای تبلیغات هدفمند است که می‌تواند خیلی سریع به رشد کسب‌وکارتان منجر شود. هزینه پنل پیامکی معقول است و فایل گزارشی که بعد از هر ارسال در اختیارتان قرار می‌گیرد، فرصت تحلیل تبلیغات ارسالی را برایتان فراهم کرده است. ملی پیامک هم صفر تا صد بازاریابی پیامکی را به صورت ویدئویی در کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک برای کاربرانش آماده کرده تا دیگر به هیچ چیز جداگانه‌ای نیاز نداشته باشند.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید