30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تغییرات مثبت در فروش با استفاده از پنل اس ام اس جهرم

تغییرات مثبت در فروش با استفاده از پنل اس ام اس جهرم

1

در دنیایی که کسب‌وکارها روزبه‌روز بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، هر روز جایگاه آن‌‎ها با هم عوض می‌شود. بهترین راه فروش در این دنیای پر از رقابت راهیست که ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند. پنل اس ام اس جهرم روش پیشنهادی ما برای مشاغل شهرستان جهرم است.

جهرم شهری قدیمی و بزرگ در نیمه جنوبی کشور و استان فارس است. شغلی که بتواند در این شهر خود را تثبیت کند، می‌تواند یک گام محکم برای توسعه کسب‌وکارش در کشور بردارد. خیلی از مشاوران تبلیغاتی برای افزایش درآمد، پنل اس ام اس جهرم را پیشنهاد می‌کنند، اما چرا ؟! در ادامه این مقاله می‌خواهیم دلیل این توصیه را بدانیم.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

ابتدا بهتر است بدانید پیامک تبلیغاتی یعنی برای مخاطبان خود به‌صورت انبوه پیامک‌های حاوی معرفی و فروش کالا و خدماتتان ارسال کنید. انجام این کار از نظر قانون با سیم‌کارت ممنوع است، در نتیجه راهکار شما برای تبلیغات پیامکی استفاده از پنل اس ام اس جهرم است.

پنل اس ام اس یک نرم افزار اینترنتی است که به شما امکان ارسال پیامک گروهی بدون داشتن سیم‌کارت را فراهم می‌آورد. شاید بپرسید پس نیازی به سیم‌کارت ندارد؟ به‌جای سیم‌کارت از یک شماره اختصاصی که به‌صورت مجازی روی پنل شما قرار می‌گیرد، استفاده می‌کنید. تا این مرحله پنل اس ام اس جهرم آماده استفاده است، اما برای حمایت از شما قابلیت‌های زیادی هم به آن اضافه شده است. به‌عنوان‌مثال بانک شماره‌های مختلف، ارسال زمان‌دار، ارسال و پاسخ هوشمند و... در مسیر تبلیغات پیامکی همراه شما هستند.

چرا ملی پیامک را باید انتخاب کنید ؟!

ملی پیامک، شرکت ارائه‌دهنده خدمات سامانه پیامکی با بیش از ده سال سابقه است که به مشاغل شهرستان جهرم و دیگر شهرهای استان فارس خدمت‌رسانی می‌کند. برای داشتن پنل اس ام اس جهرم کافی است به ملی پیامک پیام داده و با تیم پشتیبانی صحبت کنید.

مشاورین ما همه روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستند. این یعنی هیچ وقت نگران ارسال‌های خود نخواهید بود.

ملی پیامک در پنل اس ام اس جهرم قابلیت‌های به روز شده پنل‌های پیامکی را قرار داده است. از جمله این مورد می‌توان به بانک شماره‌هایی که مداوم به‌روزرسانی می‌شوند و قابلیت‌های مختلفی مانند ارسال از روی نقشه، ارسال بر حسب جنسیت و .... اشاره کرد.

این پنل مناسب همه کسب‌وکارهاست. مشاغل مشتری محور و یا بیزینس به بیزینس هم با استفاده از پنل می‌توانند فروش خود را بالا ببرند. بعد از هر ارسال هم فایل گزارش مفصلی در اختیارشان قرار می‌گیرد تا نتیجۀ کار را به راحتی تحلیل و بررسی کنند.

ملی پیامک آموزش‌های خود را بر روی سایت، کانال آپارات، صفحات مجازی، یوتیوب ملی پیامک و سایر راه‌های ارتباطی خود قرار می‌دهد. می‌توانید با بررسی هرکدام از آموزش‌های به روز استفاده کنید و دغدغۀ کار کردن با پنل را نداشته باشید.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس جهرم

بانک شماره پنل ملی پیامکدر جهرم کسب‌وکارهای زیادی وجود دارند که نگران ارتباط با مشتریان هستند. از طرف دیگر می‌خواهند با همشهریان خود ارتباط بگیرند اما راه آن را نمی‌دانند. پنل اس ام اس جهرم برای شما این کار را انجام داده است.

بانک جامع شماره تماس‌های جهرم، شامل تعداد بالایی از شماره همشهریان است که با تفکیک‌های مختلفی در پنل قرار داده شده است. خطوط همراه اول موجود در پنل اس ام اس ملی پیامک شامل 38787 خط اعتباری و 33228 خط دائمی است.

در بخش تفکیک جنسیت خطوط ایرانسل وجود دارند. این بخش شامل بیش از 50 هزار شماره آقایان و بیش از 23 هزار شماره بانوان است. با این حساب می‌توانید در روزهای مختلفی از سال و بر اساس مناسبت‌های تقویم برای بانوان و آقایان به تفکیک پیامک بفرستید.

نگاهی به جهرم !

جهرم سومین شهر بزرگ و شلوغ استان فارس است که به عنوان یکی از شهرهای مهم جنوب کشور هم شناخته می‌شود. جهرم به دلیل جمعیت و وسعت خود به‌ نوعی مرکزیت تجاری و در بین شهرهای اطراف را دارد. حالا تصور کنید که این پتانسیل با استفاده از پنل اس ام اس به چه میزان می‌تواند فروش شما را افزایش دهد؟

جمعیت جهرم بیش از 140 هزار نفر است. مشاغل می‌توانند با ابزارهای جدید تبلیغات بر رقبای خود پیشی بگیرند. هر شغلی که بتواند سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند در جنگ تبلیغاتی امروز پیشرو می‌شود. امیدواریم که شما هم بتوانید با تکیه بر خدمات جدید ملی پیامک به این عنوان برسید.

جمع‌بندی

پنل اس ام استا اینجا با قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس جهرم آشنا شدید. علاوه‌بر پشتیبانی همه‌روزه ملی پیامک و آموزش‌هایی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت، این شرکت قیمت بسیار مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری در مقایسه با دیگر شرکت‌های تبلیغات پیامکی دارد. کسب‌وکارهای مختلف جهرمی برای توسعه کار و حذب مشتریان بیشتر می‌توانند به راحتی از پنلپیامکی کمک گرفته و به رشد دلخواهشان برسند.

برای تهیه پنل کافی است با شماره تماس 02163404 در ارتباط باشید. آموزش‌های بیشتری برای شما در وبلاگ ملی پیامک قرارداده شده است. با ما همراه باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • عبدالله رفیعی

    18 بهمن 1401، 15:20

    سلام وقتتون بخیر مچکرم بابت راهنماییتون خیلی خوب و مفید بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید