30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در ایذه به سادگی ارسال پیامک

شروع تبلیغات هدفمند و اصولی در ایذه به سادگی ارسال پیامک

3

اگر فعالیت اقتصادی و بیزینسی در شهرستان ایذه را دارید و برای اجرای یک برنامه تبلیغاتی کامل و اصولی آماده شدید، وقتش رسیده که با پنل اس ام اس ایذه بیشتر آشنا شوید. شاید تابه‌حال فکر نکردید که به راحتی و فقط با ارسال اس ام اس می‌توانید مشتریانی که واقعاً به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیدا کرده و به خرید ترغیبشان کنید؟!

به همین خاطر مفصلاً می‌خواهیم دربارۀ بازاریابی پیامکی صحبت کنیم و کد تخفیف زیر را به کاربرانی هدیه دهیم که می‌خواهند پنل اختصاصی کسب‌وکار خودشان را داشته باشند.

تا بازار داغه مشتریتو پیدا کن!

برای معرفی کسب و کار خود به وسیله یک تبلیغات هدفمند در استان خوزستان، می توانید همین الان از سی درصد تخفیف بهرمند شوید. برای جذب، تعامل و نگهداری مشتری فقط به یک پنل پیامکی مناسب نیاز دارید.
30% تخفیف
KHZS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی، نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی است. در واقع همین پیامک‌هایی که روزانه برایمان ارسال می‌شوند و ما را به خرید ترغیب می‌کنند، از طریق پنل اس ام اس ارسال می‌شوند. برای شروع تبلیغات پیامکی در ایذه باید سراغ جستجو برای پیدا کردن بهترین پنل پیامکی بروید.

چرا باید ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پیش از شروع جستجو درباره بهترین شرکت ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس ایذه اگر ویدئو بالا را هم تماشا کردید همین حالا دست نگه دارید و در این قسمت با خدمات و مزایای پنل‌های شرکت ملی پیامک آشنا شوید.

  • ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک از طریق پترن
  • قابلیت ارسال پیامک به خارج از کشور
  • قابلیت ارسال پیام صوتی با صدا، زبان و لحجۀ موردنظر کاربران
  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری با دسترسی‌های مختلف
  • قابلیت ارسال اس ام اس لینکدار از طریق خطوط 3000 و 50004
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • ارائۀ فایل قابل دانلود گزارش در فرمت اکسل برای تحلیل پیام‌های ارسالی
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس پیامکی، افزونه‌ها و کنسول ملی پیامک

بانک شماره پنل اس ام اس ایذه

همانطوری که گفتیم، یکی از قابلیت‌های مهم پنل اس ام اس ایذه برای کسب‌وکارها، قابلیت ارسال پیامک هدفمند است. به این ترتیب، به راحتی مشتریان بازار هدفتان را پیدا می‌کنید و تبلیغات پیامکی هدفمندی را ارسال می‌کنید. اما چطور؟

اولین بانک شماره پنل اس ام اس ایذه در قسمت منطقه هدفمند، بانک شماره کشوری، استان خوزستان، شهرستان ایذه در دسترس کاربران قرار دارد. این بانک شماره مختص سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول است، البته در همین قسمت به بانک شماره ایرانسل هم دسترسی دارد. بانک شماره ایرانسل به تازگی به‌روزرسانی شده و قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت را برایتان فراهم کرده است. به این ترتیب، اگر کسب‌وکاری مانند سالن زییایی یا فروشگاه لباس دارید که صرفاً مختص بانوان یا آقایان است، با کمک بانک شماره ایرانسل در پنل اس ام اس ایذه می‌توانید فقط برای مشتریان آقا یا خانم، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

بسیاری از مشاغل هم هستند که نوع کارشان مرتبط با گروه‌های شغلی خاصی است. برای تبلیغات هدفمند به این دسته از کسب‌وکارها در همین قسمت منطقه هدفمند به بانک شماره اصناف و مشاغل شهر دسترسی دارید. در نتیجه به راحتی برای همان گروه شغلی که مرتبط با کالا و خدماتتان است، می‌توانید پیامک تبلیغاتی بفرستید.

قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی

خب حالا یک سوال مهم، پنل اس ام اس ایذه برای دستیابی به مشتریان بر اساس محل زندگی‌شان چه برنامه‌ای دارد؟

دو ماژول کد پستی و دکل BTS ایرانسل، شرایط ارسال پیامک منطقه‌ای را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده تا به راحتی از روی محل زندگی مشتریان و مخاطبانشان را پیدا کنند. البته یادتان باشد که برای استفاده از ماژول کد پستی، حتماً اول مناطق موردنظرتان را انتخاب کنید. از سامانه ملی پست، رنج کد پستی آن مناطق را پیدا کرده و سپس بر اساس این کدهای پستی، پیامک ارسال کنید. دومین ابزار هم که بر حسب آنتن‌دهی دکل است، شرایط ارسال پیامک منطقه‌ای را فقط برای دارندگان سیمکارت ایرانسل در شهرستان ایده فراهم کرده است. به این ترتیب، به راحتی از روی محل زندگی مشتریان و مخاطبتان، هم تبلیغات منطقه‌ای داشته باشید و هم به مرور تمام نقاط شهر را پوشش دهید.

نگاهی به ایذه

پنل اس ام اسایذه، یکی از مهم‌ترین شهرهای استان خوزستان با ۲۰۰٬۴۵۶ نفر جمعیت است که از یک موقعیت جغرافیایی خاص و استراتژیک در سطح استان نیز برخوردار است. ایذه 180 کیلومتر با مرکز استان، شهرستان اهواز فاصله دارد. مشاغل مختلف در این ناحیه فعال هستند و رقابت در بازار جدیست. پس اگر می‌خواهید توجه مشتری را جلب کنید و در عین حال هزینه معقولی هم پرداخت کنید، به خدمات پنل اس ام اس ایذه نیاز دارید. اگر همین امروز مدارکتان را به عنوان شخص حقوقی یا حقیقی کامل کنید و به تیم پشتیبانی ملی پیامک ارائه دهید، بعد از تائید هویت می‌توانید در یک روز کاری، پنلتان را فعال کرده و شروع به ارسال پیامک کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ایذه یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات و بازاریابی سال‌های اخیر برای مشاغل فعال در این شهر و مناطق اطراف است. برای دریافت فوری پنل هم نیازی نیست که مسیر پیچیده‌ای طی کنید. فقط کافیست که در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی‌تان کنند. البته در صورتی که هنوز نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره دارید، توصیه می‌کنم که با 02163404 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تیم ملی پیامک همه روزه از 8 صبح تا 10 شب و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 5 عصر در حال پاسخگویی شما کاربران است و می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید