30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
در اسلامشهر با چه روشی تبلیغات هدفمند داشته باشیم؟

در اسلامشهر با چه روشی تبلیغات هدفمند داشته باشیم؟

1

همان‌طور که می‌دانید روش‌های متعددی برای انجام تبلیغات هستند که از نظر اثرگذاری و میزان هزینه موردنیاز با یکدیگر بسیار متفاوت‌اند. هنر شما به عنوان صاحب کسب‌وکار در این است که با بهترین هزینه، تأثیرگذارترین روش را برای جذب مشتری پیدا کنید. اگر در اسلامشهر بیزینسی دارید، ممکن است به نظرتان ارسال اس ام اس روش تأثیرگذاری نباشد، اما در این مقاله قرار است با پنل اس ام اس اسلامشهر و مزایای کاربردی‌اش آشنا شوید که بدون شک برای توسعه و گسترش کسب‌وکارتان لازم خواهد بود.

یار شهروندان تهرانی در تبلیغات

با ارسال پیشنهاد ویژه به محله و منطقه خود، مشتریان جدیدی را جذب کنید و با ارسال پیامک پیشنهاد به مشتریان فعلی و جدید خود، تبریک تولد، یادآوری و... آن ها را حفظ کنید.
30% تخفیف
THRN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

 پنل اس ام اس چیست؟

همان‌طور که می‌دانید عمده استفاده از پنل‌های ارسال اس ام اس، ارسال پیام‌های تبلیغاتی در ابعاد گسترده و به صورت انبوه است، اما پنل‌ها امکانات دیگری نیز دارند. شما می‌توانید با تنظیم پنل اس ام اس اسلامشهر به‌صورت دوره‌ای یا در تاریخ‌های خاص پیامک زمان‌دار ارسال کنید.

از قابلیت‌های دیگر سامانه پیامکی این است که می‌توانید زمان پرداخت اقساط یا سررسید بیمه را یادآوری کنید. نظرسنجی انجام دهید و پاسخ مشتری را روی خط اختصاصی‌تان دریافت کنید. همچنین با استفاده از پنل قابلیت مدیریت و تحلیل پیامک‌های ارسالی را دارید و می‌توانید برای تبلیغات بعدی دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنید. علاوه بر همه این موارد، پنل امکان اتصال به وب‌سایت شما را دارد. می‌توانید با اتصال پنل به سایت، پیام‌هایی مانند کد تأیید، ارسال کد مرسوله، تأیید کد پیگیری، کد تخفیف و سایر موارد را حتی برای لیست سیاه مخابران هم ارسال کنید. در ویدئو زیر مفصل در این مورد صحبت کردیم.

سابقه ملی پیامک و خدمات آن

ملی پیامک افتخار دارد خدمات پنل اس ام اس اسلامشهر را با بیش از ده سال سابقه به کاربرانش ارائه دهد. مشتریان زیادی با خرید پنل اس ام اس اثرات آن را در کسب‌وکار و تجارتشان دیده‌اند. ملی پیامک در کنار پنل کامل خود که امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد، در تمام ایام هفته، در روزهای کاری از 8 الی 22 و در روزهای تعطیل از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی مشکلات، ابهامات و نقطه نظرات شما می‌باشد. به صورت تماس تلفنی و ارسال تیکت می‌توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

اگر سؤالی برایتان پیش آمد یا نتوانستید به‌آسانی از یکی از خدمات پنل استفاده کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید. در فضای مجازی با ادمین‌های آنلاین ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید. در ضمن، بارگزاری و آپلود ویدئوهای آموزشی درباره پنل اس ام اس اسلامشهر در کانال یوتیوب ملی پیامک به صورت رایگان، امکان مشاهده و یادگیری تصویری و قدم‌ به قدم را در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.

در نهایت نکته‌ای که برای صاحبان مشاغل مهم است هزینه پرداختی بابت تبلیغات است. پنل اس ام اس اسلامشهر باتوجه‌به خدمات بسیار خوبی که دارد از قیمت و تعرفۀ مقرون‌به‌صرقه‌ای برخوردار است که هر صاحب ایده و کسب‌وکاری را به خرید و استفاده از آن ترغیب می‌نماید.

بانک شماره پنل اس ام اس اسلامشهر

پنل اس ام اس اسلامشهر

برای کسب‌وکارهایی که در آغاز فعالیت خود هستند و نیاز به تبلیغات گسترده‌تر دارند، بانک شماره تلفن‌های همراه همشهریان اسلامشهری ارائه می‌شود. با در اختیار داشتن این بانک تلفن شما می‌توانید برای تقریباً همه پانصد هزار نفر جمعیت اسلامشهر به طور هم‌زمان یا به‌صورت تدریجی پیامک ارسال کنید. با استفاده از پنل اس ام اس اسلام‌شهر، می‌توانید جنسیت دارندگان تلفن همراه اپراتور ایرانسل را تفکیک کرده و در صورت نیاز فقط به خانم‌ها یا آقایان پیام بفرستید.

در پنل اس ام اس اسلامشهر می‌توانید مناطق خاصی را نیز مشخص کنید و فقط به آن محله‌ها پیامک بفرستید. برای ارسال منطقه‌ای هم می‌توانید از رنج کدپستی هر منطقه استفاده کنید و هم بر حسب آنتن‌دهی دکل ایرانسل، ارسال پیامک داشته باشید.

چهارمین بانک شماره پنل هم شامل اصناف و مشاغل سطح شهر و نواحی اطراف است که در قسمت منطقه هدفمند پنل به آن دسترسی دارید. در صورتی که کالا و خدماتی دارید که به گروه‌های شغلی خاصی مرتبط است، می‌توانید در این قسمت به شماره‌هایشان دسترسی داشته باشید.

نگاهی به اسلامشهر

اسلامشهر مرکز شهرستانی به همین نام است که در استان تهران واقع شده است. نکته بسیار مهم در مورد اسلامشهر، جمعیت آن است که باعث شده اسلامشهر به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان تهران شناخته شود و بعد از تهران بیشترین جمعیت را در خودداشته باشد. بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 جمعیت اسلامشهر 548620 نفر است.

همه این موارد نشان می‌دهد پنل اس ام اس اسلامشهر در این بازار پر از رقابت برای جذب مشتری، برندسازی، جلب اعتماد مخاطب و ده‌ها نکته دیگر، برای هر کسب‌وکاری لازم است. وقتش رسیده که همین امروز پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید و با توجه به فعالسازی فوری پنل، درخواست خود را خیلی سریع ثبت کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس اسلامشهردر استراتژی‌ شرکت‌های بزرگ و کسب‌وکارهای نوپایی که ایده‌های بزرگ در سر دارند، تبلیغات یکی از مهم‌ترین قسمت‌های برنامه معرفی و فروش به‌حساب می‌آید. استفاده از پنل اس ام اس اسلامشهر بازار بسیار بزرگ‌تری را با هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار خواهد داد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر مختص با شماره 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی در این مورد بیشتر صحبت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید