30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
سامانه پیامک برای لباس فروشی ها (+نمونه پیامک جذاب)

سامانه پیامک برای لباس فروشی ها (+نمونه پیامک جذاب)

26

تا70%
کت شلوارترک از799ت
www.instagram.com/bottolujiano
02122641331

دیروز اس ام اس بالا برای من ارسال شد. پیامک جذابی بود، در پیام نوشته تا 70 درصد تخفیف دارند، جنس محصولات ترک است و در آخر پیام لینک اینستاگرام را اضافه کردند. پیامک برای من که مشتری هستم، جذاب بود و روی لینک کلیک کردم تا با کارهای فروشگاه بیشتر آشنا شوم.

من تا حالا از فروشگاه لباس بوتو لوجیانو خرید نکرده بودم و شماره تلفن من را هم نداشتند، به نظر شما چطور برایم پیامک ارسال کرده بودند؟

اس ام اس از طریق نرم‌افزار پیامکی ارسال شده است. در این مطلب سامانه پیامک برای لباس فروشی ها و همچنین روش‌های مختلف تبلیغات را می‌نویسیم، تا بتوانید با استفاده از راه‌های درست، محصولات را به مشتریان معرفی کنید.

روش‌های تبلیغات برای لباس‌فروشی‌ها

لباس‌فروشی‌ها می‌توانند از روش‌های جذاب و خوبی برای تبلیغات خود استفاده کنند. بسیاری از لباس‌فروشی‌ها از روش‌های آنلاین و فروش حضوری برای فروش استفاده می‌کنند، که ما روش‌های تبلیغات برای هر دو نوع فروش را می‌نویسیم.

فروش لباس از طریق سایت

الان هر بوتیکی برای فروش محصولات، سایت راه‌اندازی کرده است، مثل مدیسه، بانی‌مد و ... . بیشتر مغازه‌دارها نیز غیر از فروش حضوری، به صورت آنلاین هم محصول می‌فروشند.

اگر سایت دارید، عکس محصولاتی مانند مانتو، شلوار، روسری و ... را روی سایت قرار دهید. مشخصات محصول، جنس، رنگ، سایز و ... را برای مشتریان بنویسید. از کسانی که خرید می‌کنند، بخواهید تا در مورد محصول خریداری شده، نظرشان را در سایت بنویسند.

اگر سایت ندارید، می‌توانید از سایت‌های دیگر برای فروش محصول استفاده کنید. مثلاً سایت دیجی کالا، ترب، شیپور، دیوار و ... از سایت‌هایی هستند، که می‌توانید در آن محصول بفروشید. در یکی از سایت‌های فروش، به عنوان تامین‌کننده محصولات ثبت‌نام کنید، سپس از محصولات عکس تهیه و در صفحه مخصوص به خود بارگذاری کنید، اطلاعات مربوط به محصول را بنویسید و لباس‌ها را بفروشید.

فروش آنلاین محصولات با روش‌های دیگر هم انجام می‌شود.

در شبکه‌های اجتماعی لباس بفروشید

شبکه‌های اجتماعی یکی دیگر از روش‌های فروش آنلاین برای لباس است. تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و ... شبکه‌های رایگانی هستند، که با ایجاد صفحه در این شبکه‌ها می‌توانید، لباس و محصولات خود را بفروشید. کاربران قبلاً از طریق گروه‌های تلگرام و واتساپ محصول می‌فروختند، ولی رفته رفته اینستاگرام با امکانات بهتری مثل امکان ایجاد پست‌های اسلایدی، ویدیوهای یک دقیقه‌ای، امکان ارتباط لایو (زنده) و ... محبوبیت بیشتری پیدا کرد و تبدیل به شبکه اجتماعی پُرطرفدار برای فروش محصولات و سرگرمی کاربران شد.

در اینستاگرام صفحه‌ای ایجاد کنید. شماره تماس و راه‌های ارتباطی، اطلاعات محصولات، قیمت، سایز و ... را بنویسید. برای محصولات ویدیو تهیه و بارگذاری کنید، با مشتریان ارتباط بگیرید. از روش‌های مصرف محصولات، ویدیو سرگرم کننده درست کنید. مثلاً‌ روش‌های بستن دستمال گردن، یا ویدیو برای ست کردن رنگ‌های مختلف برای مشتریان جذاب است. استفاده از قابلیت‌های متنوع استوری نیز بسیار کاربردی است و باعث تشویق مخاطبان به مشارکت در محتوا می‌شود.

به دلیل تغییر سلیقه مشتریان خرید آنلاین از سایت‌های مختلف و اینستاگرام بیشتر شده است و تعداد زیادی از کاربران به صورت روزانه از روش‌های آنلاین خرید می‌کنند. علاوه بر فروش آنلاین، استفاده از اس ام اس هم روشی موثر برای ترغیب مخاطب به خرید لباس است.

سامانه پیامک برای لباس فروشی ها

سامانه پیام کوتاه نرم‌افزاری تحت وب است، که قابلیت ارسال و دریافت اس ام اس را دارد. ارسال پیامک یکی از روش‌های هدفمند و کم‌هزینه برای تبلیغات است، در ادامه روش‌های موثر استفاده از پیامک برای لباس فروشی ها را می‌نویسیم. بسیاری از پیامک‌های فروشگاه‌هایی مثل جین‌وست، ال سی وایکیکی، ال سی من و ... که روزانه ارسال می‌شود، از طریق سامانه پیامکی است.

ارسال تخفیف با پیامک انبوه

۲0% فروشگاه دکتر ست به مدت سه روز هودی ، سویشرت ، بافت ، پلیور ، کت جین فقط ۲۶۸/000 تومان
مجتمع کوروش مال ، طبقه اول ، پلاک ۳۲ _ ۳۹
۰۲۱۴۴۹۷۱۲۷۷ 

پیامک فروشگاه دکتر ست را ببینید، به مدت سه روز فروش فوق‌العاده برای مشتریان گذاشته است. فروشگاه اس ام اس تخفیف را با پیامک انبوه برای کاربران ارسال کرده است. برای ارسال پیامک انبوه، وارد سامانه پیامکی شوید و متن پیام را بنویسید، سپس فایل شماره مشتریان را (فایل اکسل، فایل متنی) در قسمت شماره‌ها آپلود کنید. اس ام اس برای مخاطبان زیادی ارسال می‌شود و از تخفیف فروشگاه باخبر می‌شوند.

ارسال پیامک از روی نقشه

۲0% تخفیف در خرید لباس از بوتیک محمدی با نشان دادن این پیامک
فقط تا آخر هفته

برای جذب مشتری یک مسابقه پیامکی برگزار کنید!حتما بخوانید: برای جذب مشتری یک مسابقه پیامکی برگزار کنید!

سامانه پیامک برای لباس فروشی هابه پیامک بالا توجه کنید، باید اس ام اس به صورت هدفمند ارسال شود، تا کارایی خوبی داشته باشد. مثلاً اگر بوتیک در سمت شرق تهران باشد، ارسال اس ام اس برای مخاطبان غرب یا مرکز شهر، راه‌حل درستی نیست و درواقع هزینه تبلیغات را هدر می‌دهید.

در سامانه ملی پیامک، با استفاده از امکان ارسال پیام از روی نقشه، می‌توانید برای افرادی که در اطراف مغازه هستند، پیام ارسال کنید. یعنی اگر مغازه در خیابان سپاه باشد، وارد سامانه ملی پیامک شوید و روی گزینه پیامپ کلیک کنید، نقشه به صورت پیش‌فرض روی شهر تهران قرار دارد. منطقه پل چوبی و سپس خیابان سپاه را پیدا کنید، به محض اینکه روی منطقه موردنظر کلیک کنید، شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل نمایش داده می‌شود. تیک گزینه را انتخاب و سپس پیام را ارسال کنید، چون پیامک به صورت هدفمند به مناطق اطراف مغازه ارسال شده است، احتمال خرید و مشتری بالا می‌رود.

برای شهرهای کوچکی که در پیامپ، نقشه ندارند می‌توانید با استفاده از کدپستی برای مناطق مختلف اس ام اس ارسال کنید.

بانک شماره مشاغل و اصناف

استفاده از بانک مشاغل و اصناف یکی از روش‌های مفید برای ارسال پیام هدفمند است. مثلاً شما مغازهٔ فروش مانتو و فرم اداری دارید، بسیاری از شرکت‌ها برای کارمندان، لباس و فرم اداری تهیه می‌کنند، پس شرکت‌های مختلف مشتری هدف شما هستند، با استفاده از امکان ارسال پیامک به اصناف و مشاغل  می‌توانید به شرکت‌های مختلف اس ام اس بفرستید و لباس فرم برای کارمندان تهیه کنید.

وارد سامانه پیامکی شوید و بعد از نوشتن پیام، با استفاده از بانک مشاغل و اصناف، از بین شماره‌های دسته‌بندی شده، برای شمارهٔ شرکت‌های مختلف اس ام اس ارسال کنید.

پیامک مناسبتی راهی برای ارتباط با مشتریان

ارسال پیامک مناسبتی، یکی از امکانات سامانه پیامک برای لباس فروشی ها است. ارتباط با مشتریان برای حفظ آنان روش بسیار خوبی‌ست. تبریک تولد، تبریک عید، روز زن، روز مرد و ... را برای مخاطبان اس ام اس ارسال کنید، زیرا به مشتری حس مهم بودن را القا می‌کند.

با استفاده از امکان ارسال زماندار، تنظیمات پیامک را انجام دهید، تا در روز و ساعت خاص برای مشتری پیامک تبریک ارسال شود. برای ارتباط با مشتریان از امکان‌های دیگر سامانه پیامکی مثل نظرسنجی و قرعه‌کشی‌های مختلف هم می‌توانید استفاده کنید.

گزارش‌گیری از پیام‌های ارسال شده

برای اینکه بدانید پیام‌های ارسال شده به دست مخاطب می‌رسد یا نه، باید مستند یا گزارشی داشته باشید، تا وضعیت ارسال را بررسی کنید. سامانه ملی پیامک، این امکان را به کاربران می‌دهد، تا از پیام‌های ارسال شده گزارش تهیه کنید و فایلی را به صورت اکسل دانلود کرده و وضعیت پیام‌ها را بررسی کنید، که برای چه تعداد ارسال شده و چه تعداد از کاربران پیام را دریافت نکردند.سامانه پیامک برای لباس فروشی ها

نتیجه سامانه پیامک برای لباس فروشی ها

در این مطلب روش‌های مختلف برای تبلیغات لباس فروشی‌ها را نوشتیم و گفتیم که سامانه پیامکی چه مزایای برای لباس فروشی ها دارد، تا تبلیغات و پیامک‌ها را به صورت هدفمند و موثر ارسال و مشتری بیشتری را جذب کنید.

همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب به همراه امکانات بیشتر را می‌توانید از سامانه ملی پیامک، تهیه کنید. اگر در زمینهٔ سامانه پیامکی سوالی دارید، با مشاوران ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
1دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • سیامک صالح آبادی

    20 بهمن 1399، 16:41

    عرض سلام
    من از این طرح استفاده کردم و نتیجه مطلوبی گرفتم. ممنون از سایت خوبتون

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید