30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای غیر فعال سازی تبلیغات تلگرام

راهنمای غیر فعال سازی تبلیغات تلگرام

1569

آموزش حذف تبلیغات تلگرامبا ظهور اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل تلگرام، حجم بالایی از ارتباطات متنی به سمت این دسته از نرم‌افزارها کشیده شد. رایگان‌ بودن و راحتی استفاده از این اپلیکیشن‌ها باعث شد که تلگرام بین ایرانی‌ها محبوب شود، اما مانند بسیاری از پدیده‌های نو‌ظهور، تلگرام هم مضراتی را برای کاربرانش به دنبال داشته است. شاید بپرسید چه مضراتی؟ در جواب باید گفت: تبلیغات ناخواسته!

طی یک سال گذشته با توجه به محبوبیت بالای تلگرام، ایجاد کانال یا گروه به یک نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف تبدیل شده است، اما همین امکانات باعث شده که برخی اسپمرها و افراد سود‌جو برای کسب کمی درآمد بیشتر، آسایش کاربران را از بین ببرند. این مزاحمت باعث شد تا سراغ موضوع مهم آموزش حذف تبلیغات تلگرام برویم و راه خلاصی از دست تبلیغات را برایتان بگوییم.

چرا تبلیغات تلگرام زیاد شد؟

تلگرام محبوباحتمالاً شما هم مثل دیگران روزانه پیامک‌های تبلیغاتی زیادی را به صورت ناخواسته روی تلگرام گرفتید یا بدون اینکه اجازه دهید در گروه‌های مختلف عضو شدید، که هیچ علاقه‌ای به آن‌ها ندارید.

دریافت هر روزه تبلیغات بی‌سر‌و‌ته که گاهی محتوای غیراخلاقی هم دارند، بسیار خسته‌کننده است. از طرف دیگر، مطمئناً می‌دانید که اضافه‌ کردن افراد به گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی نیاز به اجازه کاربر دارد که متاسفانه اسپمرها به این موضوع اهمیت نمی‌دهند.

 اما راه چاره چیست؟ چگونه می‌توانیم از شر این پیامک‌های تبلیغاتی راحت شویم؟ اصلاً چرا این پیامک‌های تبلیغاتی برای ما ارسال می‌شوند؟

اگر دقت کرده باشید، علاوه بر اپلیکیشن رسمی تلگرام، ده‌ها اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام هم وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا بوسیله آن‌ها، روی بستر تلگرام پیام‌های خودتان را ارسال کنید. اما چرا؟ چه دلیلی دارد که یک اپلیکیشن غیر رسمی برای استفاده از تلگرام وجود داشته باشد، در حالی‌ که خود تلگرام خدماتش را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

پاسخ آن روشن است؛ پول! اما چطور؟ بسیاری از این اپلیکیشن‌های غیر رسمی تلگرام (برای مثال تلگرام فارسی) رایگان هستند و هیچ پولی بابت استفاده از کاربر دریافت نمی‌کنند که دقیقاً نکته همینجاست!

مشکلی به نام تلگرام غیر رسمی

بیشتر اپلیکیشن‌های غیر رسمی موجود، از ترفند تبلیغات تلگرام و افزایش ممبر برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. زمانی که شما از اپلیکیشن غیر رسمی تلگرام استفاده می‌کنید، صاحب این اپلیکیشن‌ها امکان مدیریت حساب شما را دارند. به این ترتیب، بسیاری از کانال‌ها که قصد افزایش ممبر و تبلیغات در تلگرام را دارند، با صاحبان این اپلیکیشن‌ها وارد مذاکره می‌شوند و در ازای پرداخت مبلغی از آن‌ها می‌خواهند که تعداد اعضای کانالشان را زیاد کنند. به این ترتیب، صاحبان این اپلیکیشن‌ها به صورت انبوه کاربرانشان را (بدون اجازه!) در کانال مورد نظر عضو می‌کنند. به این روش افزایش ممبر اجباری گفته می‌شود.

البته افزایش ممبر دو نوع دیگر نیز دارد. نوع اول افزایش ممبر اختیاری (که برای کاربر نوتیفیکیشن ارسال می‌کند) و نوع دوم افزایش ممبر فیک است. بنابراین، اگر هربار که تلگرام‌تان را باز می‌کنید و با تعداد زیادی کانال روبرو می‌شوید، بهتر است بدانید به افزایش ممبر اجباری مبتلا شدید و نیاز به آموزش حذف تبلیغات تلگرام دارید.

آموزش حذف تبلیغات تلگرام

آموزش حذف تبلیغات تلگراماولین آموزش حذف تبلیغات تلگرام پاک کردن تمام اپلیکیشن‌های غیر رسمیست. توصیه می‌کنم برای حفظ اطلاعات و امنیت حساب کاربری‌تان فقط از اپلیکیشن رسمی تلگرام استفاده کنید.

با این حال، اگر این کار را انجام دادید و باز هم تبلیغات تلگرام کلافه‌تان کرد، بهتر است علت را در یک اپلیکیشن فارسی دیگر جست‌وجو کنید. ممکن است یک بازی یا یک اپلیکیشن دیگر باعث این تبلیغات شده، چون بیشتر این اپلیکیشن‌ها معمولاً رایگان هستند و کار چندان خاصی را هم انجام نمی‌دهند.

مراحل حذف تبلیغات تلگرامی

حال بعد از پیدا کردن اپلیکیشن خطاکار و نصب نرم افزار رسمی تلگرام، مراحل زیر را طی کنید:

  • در مرحلۀ اول باید به صفحۀ تنظیمات تلگرام بروید و گزینۀ Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در صفحۀ جدید روی گزینۀ Groups بزنید.
  • در بالای صفحۀ نوشته شده "چه کسانی می توانند من را به گروه‌ها اضافه کنند" و حالت پیش فرض این بخش بروی Everybody تنظیم شده است. برای اینکه از تبلیغات تلگرام خلاص شوید، وضعیت آن را از Everybody به My Contacts تغییر دهید. به این ترتیبT تنها افرادی که در دفترچه تلفن شما ذخیره شدند، می‌توانند شما را در گروه‌های مختلف اضافه کنند.
  • در قسمت پائین صفحۀ Groups تنظیمات تلگرام می‌توانید فهرستی از افرادی که می‌خواهید یا نمی‌خواهید تا شما را به گروه‌ها یا کانال‌های مختلف اضافه کنند، ایجاد کنید.

گزینۀ اول یعنی Never Allow به شما امکان می‌دهد، لیست سیاهی از افرادی که نمی‌خواهید هرگز شما را به گروهی اضافه کنند، ایجاد کنید. گزینۀ دوم یعنی Always Allow  هم به شما این امکان را می‌دهد تا فهرست افرادی که اجازه دارند تا همیشه شما را به کانال یا گروهی اضافه کنند، بسازید.

جمع‌بندی

آموزش حذف تبلیغات تلگرامتا اینجا با آموزش حذف تبلیغات تلگرام تنها از طریق چند کلیک ساده آشنا شدید تا با چند کلیک از دست تبلیغات تلگرام خلاص شوید. پس اگر از تبلیغات و گروه‌های بی‌ربط تلگرام خسته شدید، همین حالا تنظیمات اپلیکیشن تلگرام خودتان را تغییر دهید. اگر نرم افزار تلگرام شما قدیمی است، سریعاً به‌روزرسانی کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

امیدواریم برای خلاصی از دست تبلیغات مزاحم به شما کمک کرده باشیم. در آخر هم اگر سوال یا تجربه‌ای دارید، می‌توانید در قسمت کامنت‌ها برایمان بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
125دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • علیرضا کاظمی

    18 دی 1402، 03:26

    درود اگر می‌خواهید که هیچ کانال مزاحمی نداشته باشید حتما از پروکسی های رایج استفاده نکنید اگر دچار چنین مشکلی شده اید که با هیچ ترفندی این کانال مزاحم حذف نمی‌شود سری به تنظیمات تلگرام بروید در قسمت data ang storage. و پروکسی را غیر فعال کنید و کلا هم حذفش کنید مطمعن باشید که مشکل شما حل خواهد شد چرا که من مدتها درگیر این موضوع بودم اما با این کار و ترفند از شر کانال مزاحمی که مسائل ضد اخلاقی را هم اشاعه میداد خلاص شدم …موفق و پیروز سلامت و شاد باشید

  • Purya

    29 شهریور 1401، 16:58

    سلام.
    برای رفع این مشکل تمامی ربات هایی که وصل هستید استاپ کنید،،،، تمام تلگرام های غیررسمی لاگ اوت کنید و از بخش دیوایس تلگرام، تمامی کانکشن هاتونو ترمینیت کنید.
    ربات این کار را انجام میدهد.
    با تشکر… از سایت خوبتان.
    برای امواتم صلوات بفرستید درست شد.
    سپاس

  • Purya

    21 شهریور 1401، 12:31

    سلام
    برنامه ای که باعث تبلیغات اینچنینی در تلگرام میشود،، را چگونه میتوانید پیدا کنید
    را توضیح میدم:
    باید برنامه ی فارسی ای که شماره تلفن تلگرامتان را آنجا وارد کردید را پیدا کنید و از گوشی تان ریمو کنید.

  • امین

    19 بهمن 1399، 02:12

    دمتون گرم.مرسی واقعا.از بس عضو گروهم کردن و لفت دادم اعصابم خراب میشد.

  • هادی

    05 دی 1397، 21:52

    لطفا چنین کانال های رو به عنوان اسپم معرفی نماید

  • مارال

    04 تیر 1397، 14:00

    وای خداروشکر کیبورد اندرویدو پاک کردم درست شد . فکر نمیکردم اصن داشته باشمش. اونو پاک کنین درست میشه. قبلش همه برنامه هامو پاک کردم از گوگل پلی همه رو دانلود کردم ولی برای اونا نبود.

  • افشین

    15 فروردین 1397، 11:47

    واقعا افرین و خسته نباشید و ممنون از شما موفق باشید

  • Sara

    20 اسفند 1396، 08:31

    دوبار دیلت اکانت کردم وقتی حتی نصب نبود بازم واسم پیام میومد که فلان کانال ورژن تلگرام هم میومد که دانلود کن چقدر بده کاش درست بشه کلافه شدم از این پیاما

  • حسن

    07 اسفند 1396، 08:49

    سلام من تلگرام رسمی رو دانلود کردم و رایگان هم نبود 5هزار تومن دادم ولی فایده نداشت این روشهارو فعالشون کردم ولی هیچی فقط بلدن پول بگیرن یک مشت ادم بی مصرف سودجو

  • حامد

    20 بهمن 1396، 17:31

    با سلام
    متأسفانه بازم درست نشد. حتی همه برنامه ها را پاک کردم. فلش کردم. ریست فکتوری کردم؛ اما باز هم درست نشد. لطفا روشی کاربردی ارائه کنید. با تشکر

  • jabarzadeh ivriq

    04 بهمن 1396، 16:31

    thank you vert much

  • ناشناس

    03 بهمن 1396، 09:05

    نمیشه . هر کار میکنم نمیشه. تنظیماتو انجام دادم قبلا خیلی از اپلیکیشن ها رو حذف کردم بازم میان . همه گوشی رو ریختن بهم. فکر کنم کمپین شکایت از کسانی که این کار می کنند رو راه بندازیم شاید مفید واقع شد که در این شرکت ها رو تخته کنن.

  • اسماعیل

    30 دی 1396، 17:26

    این روش تاثیری نداره
    تبلیغات بصورت ی صقحه سیاهرنگ و یا بشکل ی دایره کوچک سیاهرنگ بالا صفحه دسکتاپ میاد گاهن حتی میره بخش پیام اس ام اسم باز میکن
    لطفن یکی کامل راهنمایی کنه آی دی تلگرام @esadvd

  • قالیشویی

    28 دی 1396، 22:38

    سایت بسیار کاربردی دارید.
    ممنون
    موفق باشید

  • Azita

    25 دی 1396، 09:25

    Mn hata telegram o hame barnamehamo hazf kardam vali baz too google miad k beri too ye canal mishe lotfan rahnamayi konid

  • آرش

    24 دی 1396، 20:48

    حالا حتما نباید اسمش کیبورد هوشمند باشه. من خودم توسط برنامه “حذف تبلیغات تلگرام” که قیمتش 3000 تومان بود و از بازار دانلود کرده بودم فهمیدم که برنامه پمپ بنزین یاب این کارو میکنه و حذفش کردم. یه راه دیگه هم داره به این صورت که هر وقت تلگرام خود به خود باز شد سریع برو به قسمت تنظیمات (settings) بعد قسمت برنامه ها(apps) بعد با کشیدن صفحه به سمت چپ برو به قسمت برنامه های در حال اجرا(running) بعد اونجا دنبال اسم برنامه های فارسی باش و همه رو پاک کن درست میشه

    • مهدی

      06 بهمن 1398، 21:23

      با سلام به همه دوستان بعضی از شرکت ها با استفاده از شماره تلفن شما برای شما پیام تبلیغاتی ارسال میکنن شما با شماره گیری ستاره ه ۸۰۰ مربع از هر اوپراتوری که دارید پیامای تبلیغاتیتونو ببندید. مطمئن باشید حل میشه😍

  • وحید

    24 دی 1396، 09:40

    نرم افزار سیتو گرام را نصب کنید .خودش مسدود میکنه تبلیغات رو

  • مریم

    10 دی 1396، 07:42

    موبوگرام نصب کنید برید قسمت تنظیمات موبو مسدود کردن تبلیغات رو برنین کنسل میشه
    حالشو ببرید.

  • مریم

    10 دی 1396، 07:40

    موبوگرام نصب کنین همش لغو میشه

  • حسن

    05 دی 1396، 09:34

    سلام من هم تلگرام اصلی رودادم،این تنظیمات فعاله بازم کانالهامیاد…منو دق داده
    یکی پیداشه راهنمایی کنه
    اگه کسی توننست بیادتلگرام با آی دی@kazemian

  • آرمان

    04 دی 1396، 20:39

    مشکل اصلی برنامه های رایگانی هستند که نصب می کنید برای حل مشکل باید برنامه مخرب رو پیدا کنید و پاک کنید که به راحتی نیست یا برنامه تبلیغات تلگرام ممنوع رو نصب کنید. این برنامه هم تبلیغات رو مسدود می کنه و هم اسم برنامه مخرب رو نشون می ده

  • ربات اینستاگرام

    01 دی 1396، 09:45

    مرسی

    • الینا اله‌بیگی

      04 دی 1396، 10:50

      خواهش می کنم

  • آرش

    28 آذر 1396، 15:39

    سلام این روشی که در بالا آموزش دادید تاثیر نداره همچنان بازم میاد

  • سعید

    25 آذر 1396، 16:20

    سلام این روشی که در بالا آموزش دادید تاثیر نداره همچنان بازم میاد

  • مینا

    17 آذر 1396، 14:50

    سلام
    برنامه ایرانی یعنی برنامه پیام رسان؟یا هر برنامه ایرانی میتونه مشکل ساز باشه؟مثلا بازی ها هم حذف کنم..من حتی خارج هم شدم باز برنامه تلگرام یهو بالا میاد

  • neda

    17 آذر 1396، 10:17

    اخه وقتی تلگرامم دان میکنی حالت روح نداره همش ان نشون میده….

  • ندا

    15 آذر 1396، 09:33

    برا من از کیبورد هوشمند اندروید بود…همه ی راهها رو امتحان کرده بودم و دیگه کلافه شده بودم از تبلیغات!!!تا خداروشکر این یکی جواب داد…عالی بود…مرسی

  • آنا

    14 آذر 1396، 06:23

    آنتی ویروس 360 مشکل منم حل کرد. مرسی از راهنماییت دوست عزیز

  • حسین شفیعی

    13 آذر 1396، 07:22

    عالی بود ممنون از راهنمایی تان

  • n

    24 آبان 1396، 09:37

    من همه مراحل رو انجام دادم ولی از شرشون خلاص نشدم

  • sj

    20 آبان 1396، 14:31

    در گروهم جدیدا هر چند ساعت یک نفر اضافه میشه و یک تبلیغ ار کانال بازاریابی میزاره و بلافاصله گروه رو ترک میکنه
    چطور میتونم از شرش خلاص بشم ؟

  • آرمین حسین پور

    02 آبان 1396، 19:50

    از کجا باید اون برنامه رو پیدا کرد؟

  • زیبا

    31 شهریور 1396، 06:06

    من با دانلود انتی ویروس 360 security از گوگل پلی مشکلم رفع شد

  • آرزو

    30 شهریور 1396، 20:49

    من هرکاری میکنم همچنان تبلیغات متفرقه رو دارم حسابی کلافه شدم، چکار باید بکنم؟ لطفا کمک

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 11:02

      توی پست کامل با تصویر براتون توضیح دادیم

  • ادریس

    17 شهریور 1396، 13:46

    خیلی ممنون از راهنمایی تون من همه‌ی مراحل و انجام دادم
    فهمیدم مشکل از ی برنامه ایرانی هست و پاکش کردم

  • نیلو

    16 شهریور 1396، 13:17

    سلام
    مدام پیام های تبلیغاتی میاد . ربطی به فرند هام و یا گروهام نداری . این راه هم اثر بخش نبود.
    هر وقت قفل گوشی باز میکنم . یهو تبلیغات
    آماده هست . ? ?

  • محمد.ا

    11 شهریور 1396، 07:32

    من هم یک ماه بود که این مشکل به شکل وحشتناکی داشتم و برام یه کابوس شده بود تا اینکه یه برنامه‌ای که از بازار گرفته بود به اسم sing@recorde حذفش کردم و مشکلم حل شد. تازه این برنامه فقط لینکش تو فایل منیجرم مونده بود.. البته سعی کنید هیستوری اینترنتتونو هم پاک کنید.

  • نیلو

    08 شهریور 1396، 06:57

    تنها راهش اینکه به تنظیمات کارخانه برگردونید.. من همه ی روش ها رو رفتم فایده نداشت.. چون یه فایل خراب وجود داره که این تبلیغات و باز میکنه..

  • کوروش

    31 مرداد 1396، 15:06

    من نرم افزار شیپور رو حذف کردم
    یکی از اپ های مزاحم این بود که من داشتم
    مشکل نوتیفیکیشن های حل شد
    ممنون از سایت خوبتون

  • حسن

    20 مرداد 1396، 22:56

    هر کاری میکنم پیام‌تبلیغاتی بیشتر میشه

  • ایمان

    19 مرداد 1396، 11:32

    سپاس فراوان…

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 11:02

      خواهش می کنم

  • عارف

    15 مرداد 1396، 20:38

    تا جایی که میدونم نرم افزار کافه بازار کدهای تبلیغات رو میفروشه. و از این طریق درامد زایی میکنه.پس اگه ب مشکل برخوردین نرم افزارهایی ک از بازار دانلود کردین رو حذف کنین.حدالامکان هم از اپ استور دانلود کنین که امنتره.

  • سعید

    15 مرداد 1396، 16:26

    من برنامه قفل تلگرام و واتس اپ و پاک کردم مشکللش حل شد

  • احسان

    10 مرداد 1396، 06:31

    سلام تمام این کارهایی ک گفته بودید هم انجام دادم ولی بازم تبلیغات میاد هم از طریق سایت باز میکنه تبلیغات تلگرام رو هم روی صفحه میاد

    • الینا اله‌بیگی

      30 مهر 1396، 11:05

      مشکل از اپلیکیشن هایی است که دانلود کرده اید

  • محمد

    02 مرداد 1396، 01:27

    من این تنظیمات را انجام دادم ولی فایده نداشت. بعد از کلی جستجو در اینترنت فهمیدم علتش بخاطر یکی از برنامه های رایگان که نصب کردم ولی نمی دونستم مشکل از چه برنامه ای است تا اینکه دیدم جدیدا بازار یه برنامه گداشته به اسم حذف تبلیغات تلگرام اونو نصب کردم مشکلم حل شد

  • حجت

    29 تیر 1396، 20:13

    امتحان کردم جواب نمیده هروقت قفل گوشی رو باز میکنم و یا داخل برنامه دیگری هم باشم پشت سرهم تبلیغات میاد روی صحفه
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    • پشتیبانی

      03 مرداد 1396، 12:15

      به احتمال زیاد یک اپلیکیشن فارسی و رایگان دارید که این کار را انجام میدهند.

  • امید

    27 تیر 1396، 13:07

    سلام. قبلان رو تبلتم آنتی ویروس کاسپر اسکای نصب بود هیچ تبلیغاتی تو تلگرام یا جاهای دیگه نداشتم…ولی به دلیل آپدیت نشدن آنتی ویروسم و پیچیدگی برنامه ش مجبور به حذفش شدم و جایگزین یک آنتی ویروس ایرانی از بازار دانلود کردم نصب کردم!!!! ظاهران هیچ برنامه مخربی هم تو گوشیم نیست !!! خود آنتی ویروس هم تایید میکنه ک گوشی شما کاملان ایمن شده است!!!!! ولی تعجبم این تبلیغات از کجا میاد روش شما رو انجام دادم دوروز خوب بود ولی باز همچنان هر موقعی تبلیغات میاد دارم با گوشیم کار میکنم ناخواسته منو تلگرام میبره!

  • ِِِِِم

    13 تیر 1396، 15:14

    چیکار کنم من الان
    مثلا داخل گالری ام یهو یه کانال پیشنهادی میاره خود به خود میره داخل تلگرام

  • راد

    21 خرداد 1396، 11:04

    بهترین کار اینه که گوشی و رم داخل گوشی را فرمت کنید صد در صد جواب میده و دیگه از هر چی پیام خلاص میشد بعد دوباره برنامه رو گوشیتون بزنید موفق باشید

  • Faeze

    09 خرداد 1396، 17:12

    من این کارم کردم ولی بازم تبلیغاتم قطع نمیشه چیکار کنم ؟؟ کلافم کرده

  • سعید

    27 اردیبهشت 1396، 13:27

    بنطر من اگه این روش ک تو سایت گفته شد جواب نداد حتماً برنامه یا بازی دانلود کردین که اون باعث شده تلگرام هامون از اول اینطور نبود از یه زمانی اینطوری تبلیغات هجوم آورده هر برنامه وبازی رو از هر سایتی نباید گرفت من من پاک کردم چندتا واجب و به کارآمد رو نگه داشتم مر30

  • سعید

    27 اردیبهشت 1396، 13:23

    بهترین تلگرام در بین این حجم از تلگرام غیر رسمی چه تلگرامی با چه ورژن وبروزرسانی است من روش شما رو دنبال کردم از ۱۰۰٪تا ۹۰٪بهبود داشتم تو تبلیغات نیاد حتی برنامه و بازی های جدید هم پاکیدم الان ی تلگرام خوب معرفی کن لطفآ کارتون عالیه خسته نباشید دوستان عزیز

  • RAHIM

    25 اردیبهشت 1396، 21:24

    دلیل اصلی که برنامه تلگرام به صورت خودکار اجرا شده و شما را به عضویت در کانال‌های ناخواسته‌ای دعوت می‌کند، با نصب بودن یک برنامه مخرب در دستگاهتان ارتباط داردبرای رفع این مشکل کمی فکر کنید و دقیقا به خاطر آورید که این مشکل از چه زمانی در دستگاهتان مشاهده شد

  • RAHIM

    25 اردیبهشت 1396، 21:22

    دلیل اصلی که برنامه تلگرام به صورت خودکار اجرا شده و شما را به عضویت در کانال‌های ناخواسته‌ای دعوت می‌کند، با نصب بودن یک برنامه مخرب در دستگاهتان ارتباط دارد.شناسایی برنامه مخرب موجود به هیچ وجه امر دشواری نیست و با کمی تفکر و به خاطر آوردن زمان شروع معضل باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌ها، قادر به شناسایی اپلیکیشن مخرب موجود خواهید بود.

  • گلناری

    25 اردیبهشت 1396، 19:43

    من همه مراحلو اجرا کردم ولی نشد کلافه شدم بخدا راهنمایییم کنید لطفا
    کیبورد که میگین کجاس منم حذف کنم

  • پیمان

    17 اردیبهشت 1396، 07:10

    ولا منم همه این کارارو کردم بازم فایده ای نداره

  • عاطی

    15 اردیبهشت 1396، 20:37

    وای کلافه شدم هر کار میکنم هنوز پیام میاد..توروخدا یه راه بهتر بگید

  • mehdi

    15 اردیبهشت 1396، 12:52

    دست تون درد نکنه خیلی ممنونم تشکرررررررررررررررررررر برنامه کیبرد حذف کردم راحت شدم خدا خیرتون بده

  • Sajad

    03 اردیبهشت 1396، 19:46

    سلام اینکاروانجام‌دادم‌بازم‌همینطوره چیکارکنم???

  • نسرین

    01 اردیبهشت 1396، 05:20

    وای مرسی ?????????

  • علی

    23 فروردین 1396، 21:08

    بچه ها راه حلش حذف نر افزار کیبورد هوشمند همه کاره است
    اگه باز نشد برنامه های رایگان دانلودی از بازار رو یکی یکی حذف کنید تا مجرم و پیدا کنید
    واسه خودم مشکل از برنامه کیبورد هوشمند همه کاره بود
    اونو حذفش کردم راحت شدم به خدا

  • حمزه کریمی

    15 فروردین 1396، 13:31

    سلام خسته نباشید, من این کاری که شما گفتین و انجام دادم اما همچنان برام هر یک دقیقه دعوت به کانال میاد, تورو خدا خسته شدم چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کیمیا

    12 فروردین 1396، 12:25

    گوشیتونوریست کنین درست میشه .منم همینکاروکردم

  • سحر

    06 فروردین 1396، 05:46

    من همه این کارها رو کردم بازم تبلیغات میاد.دیگه کلافه شدم . همشونو ریپورت میکنم?

    • زیبا

      29 خرداد 1396، 12:18

      سلام چجوری ریپورت میکنین این کانال هایی ک میاد اصلا ریپورت و بلاک نمیشه

  • سینا موسوی

    05 فروردین 1396، 19:45

    دمتون گرم از شرش راحت شدم

  • امید

    04 فروردین 1396، 18:35

    یکی از کانالهای تلگرامیتونه که تبلیغ ارسال میکنه بگردید پیداش کنید و لیو چنل بدین مشکلتون حل میشه

  • حسینی

    04 فروردین 1396، 08:22

    سلام. من هرکارکردم نشد دوباره همون تبلیغات معرفی کانالها برامن میاد.
    اگرمیتونید راهنمایی کنید لطفا

    • سعید

      27 اردیبهشت 1396، 13:31

      برو سراغه برنامه هایی ک تازه دانلود کردی هرچی حتی کوچیک من جواب گرفتم عزیزم

      • بابک ترکمان

        28 تیر 1396، 15:18

        من هم برنامه هایی که اخیرا نصب کردم رو پا کردم حتی خود برنامه بازار رو .برنامه هایی هستند که بی ربط هستن ولی در واقع کار اصلیشون پیام رو تلگرامه من جواب گرفتم ممنون از راهنماییتون .

  • آریا همدانی

    03 فروردین 1396، 19:43

    سلام
    من اینکارو انجام دادم ولی همچنان واسم پیام دعوت به کانالهای مختلف میاد بدون اینکه اصلا اونارو بشناسم.
    چیکار کنم؟!

    • مریم

      26 اردیبهشت 1396، 09:47

      منم همین مشکلو دارم

  • محمد

    24 اسفند 1395، 14:22

    اگه( کیبورد هوشمند همه کاره ) تو گوشیتون دارین پاکش کنین

    • سعید ارکیان

      30 اسفند 1395، 07:52

      دمت گرم داداش

    • yosef

      04 فروردین 1396، 10:07

      شما کیبورد دیگه ایی رو سراغ دارین ؟؟؟؟!!!!!
      اگ هس بگین?

    • mohammad

      10 فروردین 1396، 19:32

      خدا خیرت بده انشالله هرچی از خدا بخوای بهت بده من از تبلیغات تلگرام کلافه شده بودم تا پیام شما رو دیدم و برنامه کیبرد همه کاره رو پاک کردم و راحت شدم . خلاصه خیلی دمت گرم

    • Nc

      11 فروردین 1396، 14:59

      چ ربطی ب این کیبورد داره؟

    • کریمی

      28 فروردین 1396، 17:03

      خدا خیرتون بده من کیبورد هوشمند همه کاره داشتم حذف نصب کردم مشکل تبلیغات حل شد

  • farzinbakhshi

    22 اسفند 1395، 21:09

    عالیییی دمتون گرم

  • محسن

    21 اسفند 1395، 08:47

    یه کار که اگر همه انجام بدیم حله 1 کانال رو همه ریپورت کنیم .2 ایدی ادمین توی کانال هست چندتا فوش ابدار به ادمین بدین و بلاکش کنین که بدونه مزاحمت چقدر بده.اگر همکاری کنین همش حله قول میدم به شرظ اینکه همه همکاری کنن

  • ارش

    19 اسفند 1395، 16:33

    بسیار عالی اطلاعات خوبی بود متشکرم

  • ابیانه

    17 اسفند 1395، 12:08

    آخیشششششششششششششش از شرش راحت شدم ممنون ممنون پاینده باشی

  • مسعود

    05 اسفند 1395، 16:14

    سلام اگر اکانت خود رو با شماره دیگر انتقال دهید درست خواهد شد

    • زهرا

      20 اسفند 1395، 11:43

      من این کارم کردم.فایده نداش

  • شعیب

    01 اسفند 1395، 20:46

    سلام من روزانه شاید پنجاه بار برام میاد که کانال های تلگرام رو معرفی میکنه تلگرام رو دلت اکانت کردم ولی به محض نصبش کردم حتی اکانتم رو هم رو هم راه اندازی کردم دوباره اون تبلیغ ها شروع شد

    • اوحدی زاده

      24 فروردین 1396، 13:44

      سلام
      این راهکار های ابتدایی که شما انجام میدید در همه ی وبلاگ ها هست و بی فایده است

  • مجتبی سلطانی

    19 بهمن 1395، 10:28

    بسیار عالی – ممنون

  • ف.ف

    19 بهمن 1395، 05:03

    ممنون، خلاصمون کردی

  • داود

    14 بهمن 1395، 21:50

    سلام
    چارشو من پیدا کردم
    بعداز چندبار فرمت گوشیم و یا آنستال برنامه هام نهایتا راه چاره رو پیدا کردم
    گوشی من +m9هستش
    رفتم تنظیمات،برنامه ها،داخل هر برنامه نصب شده یکی یکی اعلاناتشونو مسدود کردم تمام
    آی حال این تبلیغاتو گرفتما…
    دوستان عزیز اگر راهنمایی خاستین تو تلگرام بپرسین میتونم کمک کنم
    مرسی
    Mhr1922

    • الهام

      17 اسفند 1395، 19:33

      من چه جوری این تبلیغات رو غیرفعال کنم؟!

  • مهری

    09 بهمن 1395، 21:42

    سلام دوستان
    من بعد از کلی گشتن تو سایتای مختلف متوجه شدم پیامک های تبلیعاتی از کجا میاد این پیما مربوط به یکی از برنامه هاییه که نصب کردید مخصوصا اگه از بازار دانلود کردید اینا میان رو برنامه هایی که تعداد دانلودش بالاس ی کد تبلیغاتی میذارن بعد وقتی دانلودش میکنی اون پیاما مدام از طرف تلگرام میاد فکر کنید ببینید از کی این پیاما براتون ارسال میشه و اون موقع چه برنامه ای دانلود کردید همون برنامه رو پاک کنید اگرم یادتون نمیاد یکی یکی برنامه ها رو پاک کنید تا بفهمید کدوم برنامه اس ی سری از برنامه هایی که که اگه داشته باشید این پیاما میاد کیبورد هوشمند همه کاره، مولتی کیبورد، سایفون، شیر ایت ، بازی تیکن هس اگه دارید پاکش کنید تا دیگه براتون پیام نیاد

    • tata

      18 اسفند 1395، 08:08

      مهری جووووون دمت گررررررم با راهکاری ک دادی راحت شدم بخدا
      دست همه دوستان درد نکنه با راهکارای عالیشون ???

  • امین مالمیر

    27 دی 1395، 18:12

    سلام منم مشکل سارا حبیبی رو دارم خیلی ام بده، لطفا راهنمایی کنید

  • Zf

    18 دی 1395، 10:23

    متاسفانه من هم همین مشکلو دارم ولی هنوز راه حلی واسش پیدا نکردم اگه متوجه شدید منو هم در جریان بگذارید .ممنون .

  • مجتبی

    14 آذر 1395، 04:52

    خوب بود ولی بی فایدست

  • ebrahimi

    28 آبان 1395، 11:54

    سلام..من تلگرام و اکانت خود را حذف کردم ولی یه ارم زنگ تو نوار بالای صفحه گوشیم میاد که درخواست عضویت در کانال رو میخواد که من لغوش میکنم…روزی دهها مورد از این پیام میاد لطفا راهنمایی کنید..

  • نسرین

    23 آبان 1395، 07:23

    برای منم دقیقا همین مشکل بود و همش خودبه خود این کانال های تبلیغاتی برام باز میشد و خودش میرفت تو تلگرام….بعد نگو مشکل از یه برنامه ای بود که از بازار نصب کرده بودم.اون برنامه رو که پاک کردم خداروشکر مشکلم حل شد….

  • ارمغان

    09 آبان 1395، 18:57

    متاسفانه منم این مشکل دارم وقتی گوشیمو روشن میکنم مدام پیغام میاد که میخوای تو این کانال ها باشی یا نه علامت زنگ هم اون بالای صفحه میاد خیلی زیاد اصلا روانیم کرده

  • Mموسوی

    30 مهر 1395، 07:54

    سلام من تمام این کارارو انجام دادم بازم برام تبلیغ میاد برام چکار کنم

  • فهیمه

    19 مهر 1395، 06:07

    سلام اگه ممکنه هر چه سریعتر فکری برای مشکل این تبلیغات فضول که بدون اجازه وارد تلگراممون میشن بکنید

  • علی علیپور

    28 شهریور 1395، 21:43

    اقا لطفا بهم کمک کنید هر دفعه گوشیمو باز میکنم بالغ بر ۲۰پیشنهاد ورود به کانال تلگرام دارم نمیتونم کاری کنم دیگه نیاد .کار شما رو انجام دادم ولی بی فایدست.دیگه خسته شدم .حتی تو برنامه دیگه هم که هستم دست از سرم برنمیدارن بازم پیشنهاد ورود به کانال میاد رو صفحه

  • یاسین

    27 شهریور 1395، 17:25

    من این کار را انجام دادم همه مخاطبینم را هم در لیست سیاه کذاشتم ولی بازم پیام تبلیغاتی میاد اگه گروه را حذف کنم (با اینکه نمیدانم کدام گروه است)مشکل حل میشود

  • سارا حبیبی

    16 شهریور 1395، 13:40

    سلام ببخشین برای من هر روز بیش از ۲۰ بار تبلیغات کانال ها میاد و من باید کنسل کنم درخواست ورود ب کانال رو ….لطفا راهنمایی ام کنیم واقعا خستم کرده….این تنظیماتی ک شما گفتین رو انجام دادم ولی بیفایدست..قبلا نبوده نمیدونم یهو چیشد ک اینها میاد….ممنونم

    • پشتیبانی

      18 شهریور 1395، 08:57

      فعلاً اطلاعات دقیقی از این نوع تبلیغ در دسترس نیست. حتی المقدور در کانال ها و گروه های غیر ضروری عضو نشوید تا شماره شما به دست افراد سودجو نیافته. امیدواریم بتونیم در آینده راهکار این مشکل را پیدا کرده و در خدمت شما قرار دهیم.

      • فرشته

        18 آذر 1395، 19:02

        من کلا یه گروه دارم فامیلیه کانالم خوشم نمیاد اینا خودمار میان رو گوشی دیگه از ترس تبلیغات کانالی نتمو روشن نمیکنم ?

    • جواد

      18 مهر 1395، 18:37

      مال من هم همینطوره . دیوونم کرده واقعا

    • صادق رحیمی

      12 بهمن 1395، 09:44

      سلام دوست عزیز شما حتمی از بازرا یه برنامه مجانی دان کردی حالا یا بازی یا خدماتی اون برنامه این کاررو انجام میده باید اونو پیدا کنی وپاک کنیش موقع نصب اجازها و دسترسی های برنامهارو خوب بخونید

    • مرتضی

      30 بهمن 1395، 06:46

      سلام حتما شما نرم افزار تلگرام فارسی نصب دارید ، نرم افزار اورجینال تلگرام مشکل تبلیغاتی ندارد.
      نرم افزار تلگرام اورجینال نصب کنید و تمام نرم افزار های تلگرام فارسی را حذف کنید مشکل برطرف می شود

  • م ر

    05 شهریور 1395، 11:04

    سلام من این کار رو که گفتید انجام دادم جدیدا داری با گوشی کار می کنی یدفه یه پیام میاد که میخای جز این گروه بشی یا نه اونو چه جور غیر فعال کنم

    • پشتیبانی

      18 شهریور 1395، 08:57

      فعلاً اطلاعات دقیقی از این نوع تبلیغ در دسترس نیست. حتی المقدور در کانال ها و گروه های غیر ضروری عضو نشوید تا شماره شما به دست افراد سودجو نیافته. امیدواریم بتونیم در آینده راهکار این مشکل را پیدا کرده و در خدمت شما قرار دهیم.

    • رضای

      08 اسفند 1395، 12:27

      منم همین مشکلو دارم واقعا از تلگرام خستم کرده؟!!!!!

  • sara

    24 مرداد 1395، 19:25

    با سلام
    مدتی هست که وقتی دکمه پاور گوشیم رو میزنم و قفل صفحم روباز میکنم بدون اینکه وارد تلگرام بشم,صفحه ی تلگرامم باز میشه و هرسری کانال های مختلفی تبلیغ میشه و هربار من کنسل میکنم اما این داستان همچنان ادامه دارد.این کاری هم که تو سایت گفتید رو انجام دادم اما فایده نداشته.توروخدا منو از شر این تبلیغ ها نجات بدید

    • پشتیبانی

      18 شهریور 1395، 08:56

      متاسفانه دلیلی برای این اتفاق نمی دانیم. امیدواریم بتونیم راهکاری پیدا کنیم و در اختیار شما قرار بدیم. ظاهراً تنظیمات تبلیغات تلگرام کمی متفاوت شده و با برداشته شدن دکمه Join خیلی از موارد تغییر کرده است.

  • مصطفی گلستانی

    22 تیر 1395، 04:39

    ممنون خیلی خوب بود

  • مصی

    21 تیر 1395، 05:57

    ممنون مفید بود لایک

  • علی

    18 فروردین 1395، 08:43

    دقیقا همین مزاحمت در مورد پیامک هم هست منتها چون شما پنل ارسال تلگرام ندارین ولی پنل پیامک دارین از این بد میگن و از پیامک تعریف میکنین
    ضمنا درج نظرات نشانه بیطرفی شماست
    که البته بعید میدونم همچین مرای داشته باشین

    • پشتیبانی

      18 فروردین 1395، 14:16

      دوست خوبم. اگه وبلاگ ما رو دنبال کرده باشید این موضوع رو می دونید که دو مطلب با عناوین “راهنمای فعالسازی و غیر فعالسازی سرویس های پیامکی” و “آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل” در وبلاگ ما وجود دارد. پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده از طرف اوپراتورها به کاربران ارسال می شوند، نه از طرف سامانه های پیامکی

      • کریم نیسی

        18 خرداد 1395، 23:36

        سلام شماپیامی درتلگرام بنام شرکتhtcدارین که فرمودین با20کلیک یه گوشی 8نایزه بگیرید

        • پشتیبانی

          26 تیر 1395، 11:13

          سلام
          خیر. شرکت ملی پیامک هیچ گونه فعالیت تبلیغاتی در تلگرام ندارد. در صورت تمایل می توانید از طریق راهنمای این مطلب پیام های تبلیغاتی خود در تلگرام را غیر فعال کنید.

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید