30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
سرمایه خود را دور نریزید!

سرمایه خود را دور نریزید!

3

سرمایه خود را دور نریزید!

بدون شک شما نیز می دانید که ما از طرفداران پر و پا قرص بازاریابی پیامکی هستیم. با اینحال، هیچ وقت به شما توصیه نمی کنیم که تمام سرمایه خود را بر روی یک ابزار تبلیغاتی سرمایه گذاری نمایید. به عنوان بازاریابان حرفه ای، شاید ما اولین فردی باشیم که این موضوع را با شما در میان می گذاریم. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک بهتر است بدانید انجام این کار برای تجارتتان بسیار مضر است. سرمایه گذاری روی یک روش تبلیغاتی می تواند کسب و کار شما را نابود کند، مخصوصا در هنگام نوسان بازار. شما باید از همۀ روشهای تبلیغاتی استفاده کنید زیرا هرکدام از روشهای تبلیغاتی مزایایی نسبت به دیگر روش ها دارند. هنگامی که بحث سرمایه گذاری می شود، بهتر است از قوانین زیر پیروی کنید.

حداقل از 3 روش تبلیغاتی استفاده کنید

هیچ وقت تمام سرمایه خود را در یک جا هزینه نکنید. همچنین لازم نیست که در همه جا سرمایه گذازی کنید. برای اینکه از تبلیغات خود نتیجه بگیرید، باید به مقداری هزینه کنید که کافی باشد. نه کم و نه زیاد. به همین دلیل است که از نظر ما، استفاده از سه روش تبلیغاتی کاملا معقولانه است.

سود حاصل از سرمایه هر روش تبلیغاتی را حساب کنید

آیا بازاریابی پیامکی مقرون به صرفه است؟ کاملا. حتی برخی از سامانه های پیامکی پنل های خود را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. با همه این توصیفات، شما باید سود حاصل از سرمایه خود را محساسبه نمایید. در غیر اینصورت چگونه خواهید فهمید که روش تبلیغاتی تان نتیجه بخش است یا خیر؟ مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک، اجرای این کار کاملا ضروری است. برای انجام این کار می توانید آمارهای داده شده در پنل کاربری خود استفاده نمایید.

مشتریان خود را بشناسید و علایق آنها را بشناسید

اگر مشتریان شما و بازار هدفتان، افراد مسن و سالمند هستند، لزومی ندارد که همۀ وقت و انرژی خود را بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید. البته منظور ما این نیست که این روش اصلا موثر نیست، منظور این است که بهترین گزینه تبلیغاتی نیست. برای اینکه بهترین گزینه را برای مشتریان خود انتخاب کنید، از خود بپرسید "سریعترین، راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه چه راهی است؟". همچنین، همیشه سعی کنید که مشتریان با صلاحیت را به سمت خود جذب نمایید. هیچ وقت برای افرادی که چندان علاقه ای به استفاده از محصولات یا خدمات شما ندارند، هزینه ای انجام ندهید. بهتر است همیشه با آگاهی برای تجارت خود تصمیم بگیریم.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید