30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
جواب هایی برای برخی از سوالات پیامکی شما

جواب هایی برای برخی از سوالات پیامکی شما

0

جواب هایی برای برخی از سوالات پیامکی شما

در ملی پیامک، ما همیشه سعی می کنیم که با آموزش صحیح به کاربرانمان آنها را در موفقیت و رسیدن به اهدافشان یاری کنیم. حتی در رابطه با ساده ترین و متداول ترین واقعیات نیز، ما همواره در کنار شما خواهیم بود.

در طول این سال ها، کاربران تازه وارد سامانه پیامک سوالات بسیاری را از ما پرسیدند. در این مطلب سعی داریم تا به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم. اگر سوالی که در ذهن دارید را در این مطلب مشاهده نمی کنید، کافیست که آن را در قسمت دیدگاه ها از ما بپرسید تا مسئولان سایت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند.

چگونه فهرست اعضای خود را گسترش دهم؟

راه های بسیاری برای این کار وجود دارد، اما همه ی آنها به یک چیز ختم می شوند: ارائه یک پیشنهاد ترغیب کننده. کسانی که در بازاریابی پیامکی موفق هستند افرادی اند که با پیشنهاد ها و تخفیفات ترغیب کننده ی خویش مشتریان جدیدی را به فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود کشیده اند. به علاوه، شما باید فهرست خود را گسترش دهید و برای آن تبلیغ کنید. ممکن است که شما پیشنهاد ها و تخفیف های خوبی را به مشتریانتان ارائه کنید، اما تا وقتی که برای خود خبرنامه پیامکی خود تبلیغ نکنید چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ می توانید خبرنامه ی پیامکی خود را در وبسایت خود یا در فروشگاه خود تبلیغ کنید. همچنین می توانید آنها را بر روی بروشورهایی چاپ کنید و در مکان های خاصی پخش کنید.

در هر ماه چند کمپین تبلیغات پیامک باید راه اندازی کنم؟

هر چند که ارقام می توانند برای هر نوع کسب و کاری متفاوت باشند، معمولا پیشنهاد ما این است که تعداد آنها از 4 تا بیشتر نباشد. بهتر است که در هفته یک کمپین با پیامی متفاوت ایجاد کنید الیته این در صورتی است که کمپین خود را به درستی هدایت کنید. بازاریابی پیامکی مانند بازاریابی ایمیلی عمل نمی کند. در بازاریابی ایمیلی ارسال بیش از ده ها ایمیل در ماه کاملا طبیعی است. در نقطه مقابل، انجام چنین کاری در بازاریابی پیامکی تنها منجر به انصراف مشتریان شما از خبرنامه پیامکی تان می شود.

چگونه می توانم پیامکی ترغیب کننده برای مشتریانم ارسال کنم؟

بهتر است برای این کار تحقیق کنید. نیازها و خواسته های مشتریان خود را بشناسید. برخی از مشتریان می خواهند که در ازای سطحی از خرید یک هدیه دریافت نمایند و عده ای دیگر دوست دارند برای خرید کردن از شما تخفیف بگیرند. پیشنهادات خود را به مشتریانتان اجبار نکنید بلکه آنها بر اساس علایقشان برایشان شخصی سازی کنید. از پیامک برای فروش جنس های باقی مانده فروشگاه خود استفاده نکنید. با اعضای فهرست پیامکی خود مانند VIP رفتار کنید و بهترین پیشنهاداتتان را برای آنها ارسال کنید.

برای جلوگیری از انصراف مشتریان خود چه کاری انجام دهم؟

متاسفانه، کاری نمی توانید بکنید. قوانین و اخلاقیات حکم می کنند که به خواسته ی مشتریان خود احترام بگذارید. همیشه می توانید از عدم علاقه آنها به پیامک های خود درس بگیرید. همواره از خود بپرسید "که چگونه می توانم پیامک های بهتری برای مشتریانم ارسال کنم؟". ممکن است دلیل عدم علاقه آنها به محصولات شما این است که محتوای پیامک شما گویای پیشنهاد شما نیست یا حتی اینکه آنها از ابتدا نیز مشتریان اصلی شما نبوده اند. در هر صورت، تحقیق خود را انجام دهید، و تاکتیک های خود را در زمان مناسب ارتقا و تغییر دهید.

***

اگر علاقه دارید یک کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی نمایید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان فنی ملی پیامک می توانند بر اساس نوع فعالیت و تجارت شما برای شما، روش و شیوه های تبلیغاتی تعیین نمایند و برای کسب درآمد بیشتر شما را یاری کنند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملی‌پیامک به شماره تلفن 02188003373 تماس بگیرید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید