30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در هشتپر با ارسال اس ام اس

تبلیغات هدفمند در هشتپر با ارسال اس ام اس

0

اجرای تبلیغات هدفمند، بازاریابی و جذب مشتری نیاز به آموزش، برنامه‌ریزی و از همه مهم‌تر ابزار مناسب دارد. پنل اس ام اس هشتپر پیشنهاد مجموعه ملی پیامک برای اجرای تبلیغات موثر و اصولی در این شهرستان است که در مقایسه با ابزارهای دیگری مانند تراکت و بیلبورد، حضور در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ در پیج بلاگرها موثر و کم‌هزینه‌تر است.

البته بسیاری از کاربران هنوز با فرایند ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا نیستد، به همین بهانه در ادامه مقاله می‌خواهیم مفصل دربارۀ پنل پیامکی و اس ام اس مارکتینگ صحبت کنیم و البته شرکت ملی پیامک را به عنوان یکی از شرکت ارائه‌‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی معرفی خواهیم کرد.

روش عالی تبلیغات در استان گیلان!

با خرید پنل پیامکی استان گیلان به شهرها، مناطق و محله‌ها، پیامک تبلیغات ارسال کنید و به تمامی اصناف استان نیز دسترسی داشته باشید.
30% تخفیف
GILAN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیام کوتاه چیست؟

پنل اس ام اس هشتپر نرم افزار آنلاین و تحت وب ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی است که ذبا خطوطی از سرشماره‌های متفاوت مثل 1000 یا 3000 شرایط ارسال پیامک تبلیغاتی را برای کاربران فراهم کرده است. این خطوط عمومی یا احتصاصی هستند که خطوط اختصاصی قابلیت دریافت پاسخ مخاطب را دارد، در نتیجه برای برگزاری نظرسنجی یا دریافت پیشنهاد و انتقادات مناسب است.

هزینه ارسال پیامک در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. در نتیجه هر کسب‌وکاری با شروع بازاریابی پیامکی خیالش بابت برنامه تبلیغاتی اصولی و هدفمند راحت می‌شود. در ویدئو زیر مفصلاً دربارۀ مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی و پنل اس ام اس هشتپر صحبت کردیم:

ملی پیامک پیشرو در تبلیغات پیامکی

کاربران برای استفاده از خدمات پنل اس ام اس هشتپر بر اساس قابلیت‌ها و مزایایی که شرکت ملی پیامک ارائه می‌دهد، می‌توانند پنل پیامکی‌شان را از این مجموعه دریافت کنند. احتمالاً می‌خواهید بدانید که مزایای این مجموعه نسبت به رقبایش چیست؟!

مشاوره همه‌روزه رایگان، پشتیبانی تلفنی و تیکتی از کاربران، ارائۀ بهترین تعرفه ارسال پیامک از مهم‌ترین قابلیت‌های ملی پیامک است. در ادامه هم خیلی خلاصه به دیگر فاکتورهای این شرکت اشاره کردیم!

  • ارائۀ کنسول ملی پیامک، خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف
  • قابلیت ارسال خودکار پیامک‌های زماندار برای یادآوری‌های مهم مانند زمان پرداخت قسط و ...
  • دسترسی به بانک شماره جامع و به‌روز ایرانسل و همراه اول شهر هشتپر و نواحی اطرافش
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مخاطب به کمک کدپستی و دکل bts ایرانسل
  • آموزش کامل بازاریابی پیامکی و نحوه ارسال اس ام اس تبلیغاتی در مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی

بانک شماره‌ پنل اس ام اس هشتپر

بانک شماره ملی پیامکبرای تبلیغات پیامکی هدفمند و اصولی به کمکم پنل اس‌ ام اس هشتپر یکی از بهترین راه‌ها داشتن بانک شماره‌های جامع شهر است که می‌توانید از پنل ملی پیامک تهیه نمایید. با کمک این بانک شماره می‌توانید به 5971 شماره خط اعتباری و 14692 شماره خط دائمی همراه اول دسترسی داشته باشید، پیامک انبوه بفرستید و به زودی جواب بگیرید.

از همین اول با یک متن پیامک تبلیغاتی جذاب شروع کنید، از کلمات موثر و گیرا مانند شگفت انگیز، فروش ویژه، حراج آخر فصل و ... استفاده کنید. می‌توانید از ویدئوهای اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک برای نوشتن متن جذاب بر اساس نوع کارتان کمک بگیرید. حتماً در انتهای متن آدرس سایت، پیج، کانال یا هر راه ارتباطی دیگری را برای مشتری بگذارید تا به‌راحتی برندسازی کنید و تعداد زیادی از مخاطبان را به خرید ترغیب کنید.

نگاهی به هشتپر

هشتپر بزرگترین شهر تالش‌نشین ایران و مرکز شهرستان طوالش در غرب استان است و به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری شمال کشور شناخته می‌شود.

این شهر زیبا و سرسبز مرکز تولید خاویار کشور است که علاوه‌بر صادرات داخلی، به دیگر کشورهای جهان هم ارسال محصول دارد. برای جذب مشتری و فروش بالای محصولات هشتپر از جمله خاویار، برنج و مرکبات تولید گیلان به راحتی می‌توانید از پنل اس ام اس هشتپر استفاده کنید.

جمع‌بندی

تبلیغات هدفمند

در این مقاله سعی کردیم روش جدیدی از تبلیغات هدفمند و اصولی را معرفی کنیم که قابلیت جذب مشتری و فروش حداکثری را دارد. همانطور که گفتیم شما با پنل اس‌ ام اس هشتپر می‌توانید برای تمام ایران تبلیغات پیامکی ارسال کنید یا فقط در منطقه‌ یا مناطق موردنظرتان فعال باشید. این روش در کنار مقرون به‌صرفه‌بودن، بسیار زود بازده است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نتیجه آن را در توسعه و رشد کارتان خواهید دید.
برای مشاوره و خرید پنل اس‌ ام اس هشتپر وارد سایت ملی پیامک شده و فرم ثبت‌نام را پر کنید یا از شماره‌ ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به خرید کنید. پس از تکمیل سفارش و پرداخت هزینه می‌توانید مدارک خود را جهت احراز هویت در پنل قرار دهید. این روند کمتر از یک روز کاری طول می‌کشد، پس از آن پنل شما فعال می‌شود و می‌توانید تبلیغات خود را شروع کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید