30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس ملی پیامک

ارسال پیامک تبلیغاتی با پنل اس ام اس ملی پیامک

1

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که باید درباره انتخاب یک پنل اس ام اس مناسب برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات کسب‌و‌کارتان تصمیم‌گیری کنید؟! شاید هوشمندانه‌ترین راهی که برای انتخاب بهترین پنل پیامک به ذهنتان می‌رسد، مقایسه قیمت پنل‌ها و امکانات سرویس‌دهندگان مختلف در جستجوی نتایج گوگل باشد.

جستجو در نتایج گوگل در تصمیم‌گیری برای انتخاب یک پنل اس ام اس مناسب و یا هر خدمات دیگری، روشی است که بسیاری از ما بارها و بارها از آن استفاده کرده‌ایم، روشی که تا به حال ظاهری منطقی، اطمینان بخش و قابل اتکاء بوده است؛ ولی حالا با خواندن این مطلب، روش همیشگی شما به چالش کشیده شده و نظرتان تغییر خواهد کرد.

این مقاله راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین پنل پیامکی خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا با روشی مقایسه‌ای از بین سرویس‌های ارائه کننده پنل پیامک، بهترین پنل اس ام اس را برای بازاریابی و ارسال پیامک، در جهت رونق کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید.

«پنل پیامکی» فقط یک ابزار تبلیغاتی نیست!

صرف‌نظر از اینکه شما یک کارآفرین جوان باشید و یا مالک یک شرکت با سابقه، برای فروش کالاها و خدمات خود در مقطع زمانی فعلی بازاریابی پیامکی را انتخاب کرده‌اید و در جستجوی یک پنل پیامکی کارآمد هستید. ولی این حداقلی‌ترین کارکردی است که می‌توان برای یک پنل پیامکی متصور بود.

پنل پیامکی فقط ابزاری برای ارسال پیامک‌ تبلیغاتی نیست، بلکه سامانه‌ منعطفِ نرم‌افزاری است که می‌تواند به وبسایت شما نیز متصل شود و در فرآیند اجرائی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای اداری نیز تاثیر بگذارد.

«پنل پیامکی» یک ابزار حاشیه‌ای نیست!

علیرغم تب داغ شبکه‌های اجتماعی و ظهور و افول سریع برندهای مطرح در این حوزه، آمارها نشان می‌دهند که هنوز پیامک به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای اطلاع‌رسانی محسوب می‌شود. آمار بازاریابی پیامکی در تمام دنیا نشان می‌دهد که افراد به‌طور میانگین، روزانه 150 بار گوشی خود را بر بنابر عادت به منظور بررسی پیام‌های جدید نگاه می‌کنند؛ 98 درصد از پیامک‌ها خوانده می‌شوند؛ کوپن‌های تخفیفی که از طریق پیامک برای مشتریان ارسال می‌شوند 10 برابر بیشتر از سایر روش‌های جذب مشتری، موفق بوده‌اند.

همچنین نتایج یک نظرسنجی مشابه در آمریکا و انگلستان حاکی از آن است که در حدود 70 درصد از مردم، از دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی برندهای محبوب‌‌شان در خصوص کالاهای جدید و فروش‌های ویژه بسیار استقبال می‌کنند.

حتی سامانه‌های ارسال پیامک صنعتی نیز با کاربردی جدی‌تر در سطح جهان بکار می‌روند و امکان ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به کارکنان و خانواده‌های آن‌ها و همچنین امکان برقراری ارتباط سریع و دو طرفه با کارکنان را برای صاحبان کسب‌و‌کارها و مدیران، فراهم کرده‌اند.

امکانات یک «سامانه و پنل ارسال پیامک» خوب

اگر یک برنامه طولانی‌ مدت برای بازاریابی پیامکی دارید، بهتر است در ابتدا یک سامانه ارسال پیامک خوب را بشناسید و سپس با امکاناتی آن آشنا شوید؛ در ادامه مهم‌ترین آنها را با هم مرور می‌کنیم:

  • ارسال پیام‌های انبوه تبلیغاتی به صورت هدفمند (بر اساس تقسیم بندی‌های جغرافیائی، جنسیتی، سن، شغل و ...)
  • قابلیت اتصال به وب‌سرویس.
  • ارسال کد تایید برای احراز صحت شماره همراه مخاطبان و اعضاء سایت و یا اپلکیشن‌ها.
  • ارسال رمز یکبار مصرف جهت افزایش امنیت در سامانه‌های حساس و مهم.
  • ارسال پیامک جهت بازیابی رمز عبور.
  • تایید عضویت و ثبت‌نام در سایت و یا اپلیکیشن.
  • پیامک دریافت سفارش، صدور فاکتور، تایید پرداخت، مراحل آماده‌سازی سفارش، تحویل و ارسال.
  • یادآوری اقساط، چک، فاکتور و تمدید سرویس‌ها و قراردادها.
  • یادآوری جلسات کاری.
  • اطلاع‌رسانی برگزاری رویدادهای مختلف (فروش ویژه، جشن‌ها و...)
  • ارسال کوپن‌های تخفیف.
  • اطلاع‌رسانی درباره اختلال سرویس‌ها.
  • امکان برگزاری نظرسنجی و قرعه کشی.
  • ارسال خبرنامه (قیمت ارز، طلا، سکه و ...)
  • پیام‌های تبریک و تسلیت.
  • هشدارهای امنیتی و...

انتظارات ما از یک «سامانه ارسال اس ام اس» مناسب

با نگاهی به فهرست بالا هم می‌توانید انتظارات خود را از پنل پیامکی لیست کنید ولی پیش از آنکه دست به کار شوید، توصیه می‌کنیم یک نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهید؛ «آینده‌نگر باشید و تصمیم خود را به نیاز حالای کسب و کارتان محدود نکنید!» سپس سامانه و پنل پیامکی را انتخاب کنید که تامین‌کننده هدف و انتظارات شما باشد، من جمله:

  1. رابط کاربری آسان
  2. سیستم گزارش‌دهی دقیق
  3. سیستم پرداخت آنلاین و شارژ اتوماتیک
  4. بانک اطلاعات کامل
  5. پشتیبانی قوی
  6. سرویس‌دهی در کلیه اپراتورهای همراه
  7. تست رایگان پنل

ویژگی‌های یک «پنل پیامکی» خوب

تا اینجا دانستیم که یک سامانه ارسال پیامک مناسب چه امکاناتی دارد و چه انتظاراتی باید از آن داشته باشیم؛ در ادامه به ویژگی‌های یک «پنل پیامکی» ایده‌آل اشاره می‌کنیم تا در نهایت بهترین انتخاب را برای بازاریابی پیامکی خود داشته باشیم.

1. برخورداری از وب‌سرویس جامع

وب‌سرویس ارسال پیامک به زبان ساده، امکان اتصال پنل به وبسایت و انواع نرم‌افزارهاست. مانند نرم افزارهای مدیریت محتوا، CRM، اتوماسیون اداری و... . پنل پیامکی ملی‌پیامک نیز از این ویژگی برخوردار است. با انتخاب هریک از پنل‌های اس ام اس ملی پیامک امکان اتصال به وب‌سرویس برای شما فراهم خواهد شد.

وب سرویس ملی پیامک نیز به شما این امکان را می‌دهد تا وب‌سایت یا نرم افزار مورد نظر خود را به سامانۀ ملی پیامک متصل کنید. به این ترتیب دیگر برای ارسال، دریافت و مدیریت پیامک‌ها، نیازی به ورود به سامانه ملی‌پیامک ندارید، بلکه می‌توانید همۀ کارهای مربوط به پیامک خود را از پنل وب‌سایت خود، مدیریت کنید.

انواع وب‌سرویس‌های ملی پیامک

سامانه ارسال اس ام اس «ملی‌پیامک» جهت تسهیل امور اداری کاربران، اقدام به راه‌اندازی وب‌سرویس‌های مختلفی کرده است، انواع این وب‌سرویس‌ها عبارتند از:

  • وب‌سرویس ارسال Rest
  • وب‌سرویس ارسال با خط خدماتی اشتراکی
  • وب‌سرویس پیامک صوتی
  • وب‌سرویس ارسال
  • وب‌سرویس دریافت
  • وب‌سرویس جهت ارسال منطقه ای
  • وب‌سرویس دفترچه تلفن
  • وب‌سرویس ارسال‌های زماندار
  • وب‌سرویس مدیریت تیکت (نمایندگی)
  • وب‌سرویس مدیریت کاربران (نمایندگی)
  • انتقال پیام‌های دریافتی به url (انتقال ترافیک)

برای دریافت و بررسی وب‌سرویس‌های فوق به همراه نمونه کد و sdk، می‌توانید به آدرس‌های زیر مراجعه نمایید:
https://github.com/melipayamak
https://www.melipayamk.com/api

2. شخصیت حقوقی معتبر

در انتخاب پنل اس ام اس، مطمئن شوید که سرویس‌دهنده سامانه شرکتی معتبر است و به صورت رسمی ثبت شده است. چراکه ممکن است برای بهره‌مندی از برخی امتیازات و ویژگی‌های سامانه نیازمند طی مراحل اداری و قانونی مختلفی باشید که در صورت عدم ثبت رسمی آن مجموعه، پیگیری‌های قانونی شما با مشکل مواجه خواهد شد.

تبلیغات حرفه‌ای در زاهدان با پیامک !حتما بخوانید: تبلیغات حرفه‌ای در زاهدان با پیامک !

داشتن «نماد اعتماد الکترونیک» یا ای‌نماد در بسیاری از موارد ساده‌ترین راه برای بررسی اعتبار شرکت مربوطه خواهد بود. ای‌نماد (E-Namad) برای سازماندهی، تایید صلاحیت و هویت فروشگاه‌های اینترنتی ارائه می‌شود. در حقیقت نماد اعتماد الکترونیکی باعث می‌شود که خریداران بتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند.

3. امکان خدماتی سازی خطوط و ارسال پیامک به بلک لیست

همانطور که می‌دانید، بسیاری از کاربران تلفن‌های همراه با استفاده از کدهای دستوری مخصوص، پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند. بنابراین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به این دسته از کاربران تابع شرایط ویژه‌ای است.
برای اطلاعات بیشتر از شرایط خدماتی نمودن خطوط برای دستیابی به امکان ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، با شماره گیری 63404-021 داخلی 1، با کارشناسان ملی پیامک در تماس باشید.

4. امکان گزارش‌گیری از پنل اس ام اس

سامانه‌های ارسال اس ام اس معتبر و خوشنام قابلیت گزارش‌گیری‌های منظم را در پنل‌های خود فراهم می‌کنند. بدین ترتیب شما می‌توانید با ثبت بازخورد پیامک‌های ارسالی خود؛ اندازه‌گیری نرخ تبدیل یعنی تعداد مشتریانی که از طریق پیامک به دست آورده‌اید.

همچنین اندازه‌گیری بازگشت سرمایه یعنی اندازه‌گیری دقیق میزان بازگشت سرمایه از یک تبلیغ پیامکی، تحلیلی مناسب از بازاریابی پیامکی خود داشته باشید و استراتژی‌های کسب‌و‌کار خود را بهبود بخشید.

5. عودت هزینه پیامک‌های ارسال نشده

امکان گزارش‌گیری از پنل اس ام اس، مشخص می‌کند که چه تعداد پیامک به دست مخاطبان رسیده است و چه تعداد از آنها بازگشت خورده‌اند. گزارش ارسال‌های موفق و ناموفق پیام‌ها، علاوه بر اینکه تعداد دقیق دریافت‌کنندگان پیامک را مشخص می‌کند، تعداد پیامک‌های ارسال نشده را اعلام و هزینه‌های مربوطه را به پنل کاربری شما عودت می‌دهد.

6. امکان تست پنل

در بررسی ویژگی‌های یک سامانه‌ مناسب و معتبر حتما امکان تست رایگان پنل را مدنظر قرار دهید. در ملی‌پیامک این امکان فراهم شده تا کاربران بعد از انتخاب پنل مورد نظر خود، بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی پنل انتخابی را به مدت سه روز، تست کرده و با تمام زوایا و امکانات پنل آشنا شوند.

برای تست سه روزه پنل اس ام اس ملی‌پیامک فقط کافی است به وبسایت ملی‌پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه و ثبت‌نام کنید تا در اولین فرصت کارشناسان با شما تماس گرفته و امکان تست پنل را برای شما فراهم آورند.

7. امکان مقایسه قیمت و امکانات پنل

شرکت‌های معتبر برای سهولت کار مشتریان در انتخاب بهترین پنل پیامک، کاملاً شفاف پکیج‌های خود را به صورت جداول مقایسه‌ای امکانات و تعرفه‌های ارسال پیامک‌، به مشتریان ارائه می‌نمایند.

این موضوع از این جهت دارای اهمیت است که امکان دارد عناوین و متون تبلیغاتی هریک از ارائه‌دهندگان سرویس پیامک، سبب سردرگمی شما در انتخاب پنل شوند و شما تصور کنید که پنل‌های ارائه شده، تامین کننده همه انتظارات شماست.

8. آموزش

یک سرویس‌دهنده فعال و حرفه‌ای به‌طور حتم، وبلاگی حرفه‌ای نیز خواهد داشت؛ وبلاگی که علاوه بر مقالات آموزشی و اخبار حوزه مربوطه، به معرفی پروژه‌های آتی شرکت و دورنمای فعالیت‌های خود نیز می‌پردازد.

ملی پیامک امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده است که به جرئت می‌توان گفت هیچ‌یک از شرکت‌های ارائه کننده سامانه اس ام اس آن را ارائه نمی‌کنند. ملی‌پیامک علاوه بر امکانات فوق العاده نرم افزاری و تیم پشتیبانی قوی، در وبلاگ آموزشی خود اصول بازاریابی پیامکی موفق و مفاهیم آن را به مشتریان خود آموزش می‌دهد تا از کاربردها و مزایای گوناگون استفاده از اس ام اس آگاه شوند.

هچنین تیم تولید محتوای حرفه‌ای ملی پیامک به صورت رایگان کتاب الکترونیکی "آموزش بازاریابی پیامکی" را در اختیار کاربران خود قرار داده است. در این کتاب می‌آموزید که چگونه از پیام کوتاه برای افزایش فروش و ایجاد وفاداری در مشتری‌های خود استفاده کنید.

شما با خواندن این کتاب قدم به قدم در مسیر توسعه کسب‌و‌کار خود پیش خواهید رفت، از میزان بازدهی تبلیغات پیامکی آگاه می‌شوید، چگونگی انتخاب یک سامانه و پنل اس‌ام‌اس مناسب را می‌آموزید و علاوه بر آشنایی با خطوط پیامکی، حتی می‌توانید هزینه بازاریابی و تبلیغات پیامکی خود را محاسبه کنید.

در کتاب "آموزش بازاریابی پیامکی" سیر تا پیاز بازاریابی پیامکی را به زبانی ساده و تنها در 30 دقیقه خواهید آموخت. پس همین حالا به وبسایت ملی پیامک مراجعه و با دانلود رایگان این کتابچه در قسمت "راهنما"، افزایش فروش خود را تضمین کنید.

9. پشتیبانی قوی و فعال

پشتیبانی یکی از اساسی‌ترین ضعف‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ایرانی است که مشتریان را بسیار درگیر می‌کند. یک سرویس ارائه‌دهنده پنل‌پیامک با داشتن پشتیبانی قوی و فعال می‌تواند به راحتی رضایت خاطر مشتریان را جلب و آنها را به مشتریان دائمی تبدیل نماید. بنابراین با ارسال ایمیل و یا تماس با بخش فروش و پشتیبانی با طرح سئوالات خود در ساعات اداری و غیر اداری، سرعت و کیفیت پاسخگویی آن‌ها را محک بزنید.

ملی پیامک، سه حالت پشتیبانی را برای پاسخگویی به سئوالات کاربران و مشتریان خود در نظر گرفته است:

  • پاسخگویی تلفنی:
    ساعات پاسخگویی تلفنی ملی پیامک روز های شنبه الی چهارشنبه از 9 الی 22 و روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از 9 الی 17 می‌باشد.
  • تیکت:
    کاربران ملی پیامک در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند از طریق ارسال تیکت با پشتیبانان فنی مجموعه در ارتباط باشند.
  • فرم تماس:
    با پر کردن فرم "درخواست مشاوره رایگان" در وبسایت ملی پیامک، کارشناسان مجموعه در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

کلام آخر

اگر می‌خواهید از بهترین پنل اس ام اس بازار با امکاناتی کامل و منحصر به فرد برای بازاریابی کسب‌و‌کار خود استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم پنل اس ام اس ملی پیامک را امتحان کنید. سامانه ملی‌پیامک با افتخار اعلام می‌کند در هر ساعت از شبانه‌روز همراه و پاسخگوی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و تمام تلاش خود را بکار می‌بندد تا بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس ارسال پیامک را در اختیار آنان قرار دهد.

همچنین ملی پیامک با فراهم آوردن امکان تست 3 روزه‌ی رایگان پنل خود، به کاربران اجازه می‌دهد تا ابتدا تمام زوایای محیط کاربری پنل اس ام اس ملی پیامک را مورد بررسی قرار داده و سپس با خیالی آسوده بهترین انتخاب را داشته باشند. پس همین حالا با شماره 02163404 داخلی 1، تماس بگیرید و از تمام امکانات ویژه‌ی پنل ملی پیامک، استفاده کنید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید