30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات هدفمند در گناباد به کمک بازاریابی پیامکی

تبلیغات هدفمند در گناباد به کمک بازاریابی پیامکی

0

اجرای تبلیغات مناسب برای هر کسب‌وکاری هزینه دارد اما با جذب مشتریان بازار هدف نه تنها هزینۀ تبلیغات بلکه چند برابر آن  به حسابتان باز می‌گردد، اما به چه شرطی ؟ روش اجرای تبلیغات هدفمند و جذاب که مشتریان را به خرید و استفاده از کالا و خدمات شما ترغیب کند، همان چیزیست که در این مقاله می‌خواهیم درباره‌اش صحبت کنیم. پنل اس ام اس گناباد شرایط اجرای تبلیغاتی که به نتیجه مطلوب برسد را فراهم می‌کند و از طریق شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

امروز مشتریان زیادی خواهید داشت!

تبلیغات هدفمند در سطح استان خراسان رضوی، دسترسی به بانک شماره اصناف، تفکیک جنسیت و منطقه‌ای محله‌ای تنها بخشی از امکانات پنل پیامکی است.
30% تخفیف
KHRZ
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

سامانه ارسال پیامک چیست؟

سامانه ارسال پیامک نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس به صورت آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیامک‌های انبوه استفاده می‌شود، یعنی کاربرانی که قصد اجرای تبلیغات پیامکی دارند، از طریق سامانه می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی برای مخاطبانشان ارسال کرده و در صورت دسترسی به خط اختصاصی پاسخ مخاطب را نیز دریافت کنند.

از طرف دیگر پنل اس ام اس گناباد دسترسی کاملی به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل شهر داشته و امکان ارسال تبلیغات پیامکی بر اساس گروه شغلی مخاطب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ویدئو زیر مفصل درمورد پنل و مزایای کاربردی‌اش صحبت کردیم:

ملی پیامک، ارائه‌دهندۀ پنل ارسال پیامک

در میان انواع شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل اس ام اس گناباد ملی پیامک یکی از بهترین شرکت‌هاییست که خدمات تبلیغات اس ام اسی را در اختیار کاربران حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد. ملی پیامک علاوه بر خطوط هدیه به کاربران همراه با تعدادی پیامک رایگان روی هر پنل، مزایای زیر را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد:

  • طراحی 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری برای کسب‌وکارهای مختلف با بودجه‌های متفاوت
  • ارائه خدمات وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌های مورد نیاز کاربران
  • ارائه بهترین تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی
  • دسترسی به بانک شماره‌های جامع پنل اس ام اس گناباد
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مشتریان
  • قابلیت ارسال پیامک بر حسب جنسیت
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • دسترسی به آموزش‌های ویدئویی اینستاگرام، یوتیوب و آپارات ملی پیامک
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران به صورت تلفنی و ارسال تیکت
  • محیط کاربری آسان و ساده ملی پیامک به زبان فارسی (قابل استفاده بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی تنها از طریق آموزش‌های ساده)

بانک شماره پنل اس ام اس گناباد

پنل ارسال پیامک چیست؟بانک شماره پنل اس ام اس گناباد با 6736 شماره اعتباری و 12712 سیمکارت دائمی از اپراتور همراه اول، اولین بانک شماره برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی انبوه است. البته احتمالاً در مورد نوشتن متن پیامک جذاب و ترفندهای فروش پیامکی اطلاعات زیادی ندارید، به همین خاطر ملی پیامک مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی را برای شما آماده کرده تا با نوشتن یک متن جذاب به راحتی مشتریان را ترغیب کنید که از شما خرید کنند.

بعد از ارسال انبوه هم می‌توانید از طریق فایل گزارش‌گیری که در فرمت اکسل در اختیارتان قرار می‌گیرد، ارسالتان را تحلیل کرده تا دقیقاً بدانید چه تعداد پیام به دست مشتری رسیده و چه تعداد از مشتریان در لیست سیاه هستند.

 ارسال پیامک تبلیغاتی بر حسب محله‌!

دومین مزیت پنل اس ام اس گناباد قابلیت ارسال پیامک بر حسب محل زندگی کاربران است، یعنی کاربران ملی پیامک به راحتی می‌توانند از طریق ماژول‌های سامانه مشتری‌هایان را در محل زندگی‌شان پیدا کنند.

برای اجرای تبلیغات پیامکی بر حسب محل زندگی کاربران می‌توانید از ابزار کدپستی و دکل bts ایرانسل استفاده کنید. دکل bts بر اساس آنتن‌دهی در مناطق مختلف بانک شمارۀ محله‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با این تفاوت که حداقل ارسال باید 50 هزار اس ام اس باشد و بعد از ساعت 8 شب هیچ ارسالی را انجام نمی‌دهد. در ضمن برای استفاده از این ماژول حتماً باید از سه روز قبل درخواست دهید.

از طرف دیگر بر اساس کدپستی محله‌های مختلف هم می‌توانید ارسال منطقه‌ای داشته باشید، با این تفاوت که به 5 رقم اول کدپستی هر محله نیاز دارید که آن را به راحتی می‌توانید با کمک مقاله "روش‌های یافتن کدپستی" پیدا کنید.

آشنایی به گناباد

گناباد یکی از شهرهای خراسان رضوی با ۴۰٬۷۷۳ نفر جمعیت است که نه تنها میزبان صنایع مهم استان است بلکه به عنوان یکی از شهرهای تولیدکنندۀ زعفران در سطح کشور هم شناخته می‌شود. برای تبلیغات هدفمند کالا و خدمات با تعرفه مناسب، دسترسی به بانک شماره‌های مختلف و تعامل بدون واسطه با مشتریان مختلف پیشنهاد من استفاده از خدمات شرکت ملی پیامک و پنل اس ام اس گناباد است تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ای که می‌خواهید، برسید.

جمع‌بندی

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟بعد از آشنایی با پنل اس ام اس گناباد و مزایایی که در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید برای مشاوره بیشتر با تیم پشتیبانی ملی پیامک از طریق شماره 02163404 تماس بگیرید یا در انتهای متن و قسمت نظرات برایمان بنویسید.

در صورتی هم که می‌خواهید پنل شخصی خودتان را داشته باشید، می‌توانید از طریق سایت ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و بعد از دریافت مدارک جهت احراز هویت، سفارش خط، دریافت نام کاربری و رمز عبور شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید