30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای کامل تبلیغات گسترده و هدفمند در قائن

راهنمای کامل تبلیغات گسترده و هدفمند در قائن

0

یکی از مهارت‌های بازاریابی برای کسب‌وکارها داشتن تبلیغات اصولی است که هم به رشد کارتان کمک می‌کند و هم در کنار جذب مشتری، فروش فوق‌العاده‌ای همراه دارد. با پنل اس‌ ام اس قائن شما می‌توانید با یک تبلیغات ساده فروش چند برابری را در این شهرستان داشته باشید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درآمدزایی برسید و با مشتری‌هایتان در تعامل باشید.

در ادامه مقاله نحوه کارکرد و جذب مشتری با کمک تبلیغات پیامکی را بررسی می‌کنیم. فعلاً برای شروع کار و ثبت‌نام اولیه کدتخفیف زیر را داشته باشید.

کسب‌وکارت رو متحول کن!

بازاریابی پیامکی ساده‌ترین و موثرترین راه تبلیغات هدفمند در سطح استان، شهر، محله است. با پیامک هم مشتریان جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی را از پیشنهادات خود باخبر کنید.
30% تخفیف
KHJN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیام کوتاه چیست؟

پنل پیامکی یک نرم‌ افزار آنلاین مانند اینترنت بانک یا حساب جیمیل است که با دسترسی به اینترنت و از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی‌تان به راحتی قابل دسترسی است.

علاوه بر تبلیغات از طریق پنل پیامکی شما می‌توانید کلیه اطلاع‌رسانی‌های کسب‌وکار خود را با وب سرویس پیامکی و افزونه‌های مختلف برای مشتریان خود ارسال کنید. به طور مثال برای اعضای وب سایت و خبرنامه خود می‌توانید کد تایید ارسال کرده، پیگیری سفارش‌هایشان را بفرستید و یا اگر رمز عبور خود را فراموش کردند، با یک کلیک رمز عبور مجدد برایشان بفرستید. در ویدئو زیر به تمام این موارد مهم اشاره کردیم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم ؟

داشتن تبلیغات پیامکی می‌تواند کسب‌وکارتان را بسیار گسترش دهد تا از رقبای خود پیشی بگیرید، اما دریافت خدمات از سامانه‌های پیامکی متفاوت است. شما باید از سامانه‌ای خدمات پیامکی خود را دریافت کنید که بزرگترین بانک شما را داشته باشد تا بتوانید از طبقه‌بندی‌های آن‌ها استفاده کنید و تبلیغات انبوه و هدفمندی را ارسال نمایید.

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟پشتیبانی نکته مهمی در ارائۀ هر نوع خدماتیست تا شما هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات آن‌ها استفاده کنید. شرکت ملی پیامک با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تبلیغات پیامکی و بزرگترین بانک‌ شماره کشوری یک گزینه عالی برای شروع تبلیغات پیامکی و ارسال انبوه است. همچنین با تیم پشتیبانی ملی‌ پیامک که در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام تعطیل و غیر کاری از ساعت ۹ صبح تا 5 عصر آماده خدمات‌رسانی به شما عزیزان هستند. کاربران می‌توانید هر سوال یا مشکلی را در زمینه پیامکی به صورت تلفنی و ارسال تیکت بپرسید.

ارائۀ آموزش‌های صفر تا صد پنل و ارسال پیامک در کانال یوتیوب و آپارات ملی‌ پیامک گزینه‌ای عالی برای مدیریت پیام‌های ارسالی شماست تا بدون نیاز به نیروی متخصص، به تنهایی تبلیغاتتان را ارسال کنید. همینطور با مینی دوره رایگان اس‌ام اس مارکتینگ می‌توانید یک بازاریابی پیامکی فوق‌العاده را تجربه کنید. ایده‌های خوبی برای نوشتن متن پیامک جذاب داشته باشید و خیلی سریع به نتیجه برسید.

تعرفه مناسب تبلیغات پیامکی در سامانه ملی پیامک یک انتخاب هوشمند برای کسب‌وکارهایی است که به تازگی کارشان شروع کرده‌اند، بودجۀ محدودی دارند یا قصد دارند هزینه‌های تبلیغاتشان را به خوبی مدیریت کنند.

بانک شماره جامع پنل اس ام اس قائن

بانک شماره پنل اس ام اس قائن اولین انتخاب برای شروع تبلیغات انبوه است. این بانک شماره 10278 خط دائمی و 18634 سیمکارت اعتباری دارد. همچنین در پنل قائن می‌توانید با بانک شماره جنسیت فقط برای شماره‌های ایرانسل که به تازگی به روزرسانی شده و کاملاً دقیق است، پیامک بفرستید. به این ترتیب در صورتی که کسب‌وکارتان کالا و خدماتی مختص زنان یا مردان ارائه می‌دهد، هزینۀ تبلیغاتتان را هدر ندهید و بتوانید پیامتان را به دست مشتریان واقعی‌تان برسانید.

سومین بانک شماره هم شامل اصناف و مشاغل سطح شهر است تا در هر حوزه‌ای که فعال هستید، برای کسب‌وکارهای مرتبط با خودتان می‌توانید پیامک تبلیغاتی بفرستید. به زبان ساده بانک شماره‌های پنل اس ام اس قائن شرایطی را برایتان فراهم کرده تا بتوانید مشتریان جامعه هدف و کسانی که واقعاً به کالا و خدماتتان نیاز دارند، به راحتی پیدا کنید.

نگاهی به شهر قائن !

قاین یا قائِن یکی از شهرهای استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان قائنات، دومین شهر بزرگ خراسان جنوبی است. قائن به دلیل زعفران و زرشک مرغوب آن دارای شهرت جهانی است و به عنوان پایتخت زعفران و زرشک ایران نیز شناخته می‌شود. شهر قائن با جمعیت ۴۲٬۳۲۳ نفری در حال حاضر میزبان بسیاری از مشاغلیست که مشتریانی از سراسر ایران دارند و بسیاری از آن‌ها به صورت آنلاین هم فعالیت می‌کنند.

برای شروع تبلیغات و بازاریابی مناسبی که کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را دارد، بهتر است که همین امروز استفاده از خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی را شروع کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اسقطعاً تا اینجای مقاله متوجه شدید که داشتن یک تبلیغات هدفمند چقدر روی توسعه و موفقیت کسب‌وکار شما تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش فروشتان می‌شود.

آیا آماده هستید تا روش تبلیغاتی خود را تغییر دهید؟ اگر برای شروع تبلیغات پربازده و کم‌هزینه آماده هستید، همین حالا با وارد شدن به سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴تماس بگیرید، درخواست پنل بدهید و از یک مشاوره رایگان برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنید. پس از پرداخت هزینه و پر کردن اطلاعات تکمیلی، جهت احراز هویت کمتر از 4 ساعت پنل پیامکی شما فعال می‌شود و می‌توانید یک روش جدید از تبلیغات را تجربه کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید