30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
از فرش به عرش برسید!

از فرش به عرش برسید!

1

 خانم‌ها اغلب برای شرکت خدماتی نظافت و داشتن یک خانه تمیز از جزئی‌ترین و ریزترین بخش‌های منزل شروع می‌کنند و نظافت قسمت‌های بزرگ مانند مبل شویی و قالیشویی را در مراحل آخر کار انجام می‌دهند. تمیز و پاکیزه بودن فرش‌ها اهمیت بسیاری دارد. فرش‌ها با گذشت زمان به دلیل آلودگی هوا و ریزگردهای معلق موجود در هوا، کثیف و تیره می‌شوند. این آلودگی‌ها با جارو برقی از داخل بافت فرش خارج نمی‌شوند و باید برای تمیز و زیبا شدن آن‌ها به شستشوی فرش بپردازیم.

ما میخواهیم هر وقت به زیر پایتان نگاه میکنید، هنر و زیبایی فرشتان، تمام وجودتان را بگیرد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که قالیشویی و شستشوی فرش های خود را فراموش نکنید.

ریختن مواد غذایی و نوشیدنی هایی مثل قهوه، لکه‌های رنگی زیادی روی فرش ایجاد می‌کند، به خصوص اگر شما صاحب فرزند کوچک باشید. اما امروزه با توجه به شرایط آپارتمان‌نشینی، امکان انجام کارهایی مانند شستشوی قالی و فرش در داخل خانه وجود ندارد و باید به دنبال بهترین قالیشویی در نزدیکی محل خود باشید. بهترین قالیشویی از نظر ما جایی است که قالی را با کیفیت مطلوب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل دهد و قیمت مناسبی از مشتری دریافت نماید. امروزه با وجود اینترنت و صرف چند دقیقه وقت می‌توان به قالیشویی‌های بسیاری دست یافت. اما پی بردن به اینکه کدام یک از این قالیشویی‌ها کیفیت کار مطلوبی داشته و چند درصد مشتریان از کار راضی هستند، نامعلوم است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید با شما را با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های قالیشویی آشنا کنیم.

بهترین شرکت قالیشویی

فرش‌ها جزو با ارزش‌ترین لوازم منزل هستند به خصوص اگر فرش‌ها دستباف و از نخ‌های ظریف مثل ابریشم تهیه شده باشند. فرش‌های ابریشمی دارای ظرافت و حساسیت خاصی هستند و باید با دقت از آن‌ها نگهداری کرد تا کمتر کثیف شوند ولی در صورتی که نیاز به شستشو داشته باشند، بهترین راه سپردن به یک قالیشویی معتبر و مطمئن است. پس باید در انتخاب قالیشویی بسیار دقت کرد و مساله اعتماد و کیفیت کار را جدی بگیریم. شرکت معتبر پین‌ورک با داشتن متخصصان حرفه‌ای در زمینه قالیشویی و شناخت کامل از انواع الیاف و ساختارهای فرش یک انتخاب عالی برای شستشوی انواع فرش ماشینی، دستباف، فرش‌های خارجی و ایرانی است. پین‌ورک با دارا بودن تجهیزات تخصصی شستشوی فرش، ماشین آلات تمام اتوماتیک و استفاده بهترین مواد شوینده و در آخر خشک کردن فرش‌ها در کمترین زمان ممکن با ثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی، شستشوی ایده‌آلی را برای فرش‌های شما رقم می‌زند. اگر نیاز به قالیشویی، فرش شویی، رفوگری و ترمیم فرش دارید یا اگر فرش شما تعمیراتی مانند سوختگی، پوسیدگی و پارگی دارد، کافی است سفارش خود را در اپلیکیشن پین‌ورک ثبت نمایید و خیالتان از بابت مراحل انجام کار، پیگیری و پشتیبانی کار راحت باشد. پشتیبانان پین‌ورک پاسخگو تمام سوالات شما در زمینه قالیشویی می‌باشند.

نحوه ثبت سفارش در اپلیکیشن و وب سایت

پین‌ورک یک سامانه آنلاین درخواست خدمات از جمله قالیشویی با هدف رضایت مشتری و انجام کار با بالاترین کیفیت می‌باشد. شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن پین‌ورک، سرویس قالیشویی را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید تا متخصصین قالیشویی سفارش شما قبول کرده و قیمت قالیشویی را به شما اعلام نمایند. در صورت عدم توافق، بدون پرداخت هزینه اضافی، سفارش شما لغو می‌شود و می‌توانید یک سفارش جدید ثبت کنید. همانطور که ذکر شد، قیمت‌های قالیشویی به صورت واضح و شفاف در اپلیکیشن پین‌ورک و هم در وب سایت پین‌ورک مشخص شده است و تمامی قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه قالیشویی می‌باشد. پین‌ورک همواره بهترین متخصصین قالیشویی را انتخاب کرده است تا شما بدون داشتن دغدغه از کیفیت کار و قیمت، بتوانید سفارش خود را با فراغی بال ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش از طریق وب سایت Pinwork به آدرس www.pinwork.ir می توانید اقدام کنید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید