30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
پنل اس ام اس رایگان از افسانه تا واقعیت!

پنل اس ام اس رایگان از افسانه تا واقعیت!

228

موقع خریدکردن چه چیزی بیشتر برای شما اهمیت دارد؟

قیمت؟ کیفیت؟ پشتیبانی یا خدمات پس‌ از فروش؟ به نظر شما مهمترین فاکتور برای یک خرید درست‌و‌حسابی که خدایی‌نکرده پشیمانی هم به بار نیاورد، چیست؟

بعضی‌ها (حتی گاهی خود من) دنبال خدمات رایگان هستند، اصلاً برق کلمۀ رایگان جوری چشمشان را می‌زند که یادشان می‌رود سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول را هم چک کنند و با نمونه‌های مشابه بازار، یک مقایسه‌ای داشته باشند.

شاید برخلاف آن چیزی که تصور می‌کنند، نه تنها قرار نیست محصول رایگانی نصیب‌شان شود؛ بلکه احتمالاً در آینده هزینه خیلی بیشتری هم به گردنشان می‌افتد!

مثلاً همین پنل پیامکی را در نظر بگیرید؛ اگر این کلمه را در گوگل سرچ کنید، احتمالا یک سری از شرکت‌ها به شما وعده پنل پیامکی رایگان می‌دهند. در این مطلب قرار است که بررسی کنم این وعده تا چه حد درست است و آیا می‌توانیم بدون عوارض جانبی، پنل رایگان بخریم یا نه؟

هیچ رایگانی بی‌دلیل نیست!

پنل پیامکی رایگاناگر شما صاحب کسب‌وکاری باشید، کاملاً می‌‌توانید حدس بزنید که گرداندن هر کاری هزینه‌های جانبی خاص خودش را دارد؛ از حقوق کارکنان فروش و پشتیبانی بگیرید تا به‌روزرسانی‌هایی که باید به‌طور مداوم برای پاسخ‌دادن به نیاز مشتری انجام ‌شود.

در مورد کسب‌وکاری مثل ارائه پنل پیامکی هم ماجرا همین است. از آنجایی که این بیزینس بر پایه ارائه خدمات شکل گرفته، پس نیروی انسانی عظیمی را برای پشتیبانی نیاز دارد تا در هر لحظه‌ای که پیامک ارسال نمی‌شود یا مشکل دیگری پیش می‌آید، پاسخگوی مشتری باشند.

به‌غیر‌از بحث پشتیبانی، خود سرور هم هزینۀ زیادی را روی دست شرکت‌ها می‌گذارد. با گذشت زمان که تعداد کاربران پنل پیامکی اضافه می‌شود، سرور هم روز‌به‌روز کندتر می‌شود و ممکن است که ارسال پیام با مشکل و اختلال مواجه شود؛ پس صاحبان شرکت‌ها باید هزینه‌ای را هم به‌طور مرتب برای ارتقای سرور در نظر بگیرند.

با تمام این اوصاف آیا برای شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند پنل پیامکی رایگان ارائه می‌کنند، می‌صرفد که در شرایط اقتصادی نه چندان خوشایند امروز، به همین روال ادامه بدهند؟
بهتر است بدانید که بعضی از این شرکت‌ها صرفاً دنبال سود کوتاه‌مدت هستند و بعد از چند ماهی به سراغ کسب‌وکار دیگری می‌روند. در این صورت اگر به آنها اعتماد کرده باشید، متاسفانه در نهایت شما می‌مانید و پنل پیامکی‌تان.

دستۀ دوم اما شرکت‌هایی هستند که هزینه‌هایشان را عملاً از جیب شما تامین می‌کنند، منتها نه از طریق فروش پنل، بلکه با شگردها و ترفندهای دیگری که خدمتتان عرض می‌کنم.

برای اینکه همان اول و شروع کار در دام آنها نیفتید؛ من در ادامه چند مورد را که معمولاً شرکت‌ها از آن طریق هزینه‌هایشان را جبران می‌کنند، می‌آورم تا شما هنگام بستن قرارداد، آن‌ها را در نظر داشته باشید و با چشم باز بهترین پنل پیامکی را انتخاب کنید.

تعرفه بالای پیامک!

یکی از راه‌های جبران مافات همین اضافه‌کردن تعرفه پیامک است. شرکت‌های مختلف با ترفند پنل رایگان، مخاطب را وسوسه می‌کنند تا از آن‌ها خرید کند، ولی بعد از خرید؛ کاربر تازه متوجه می‌شود که قیمت ارسال هر اس‌ام‌اس با شرکت‌های مشابه فرق دارد و در بعضی موارد تا حدود خیلی زیادی هم بالاتر است. پس حتماً قبل از خرید لیست تعرفه پیامک را در سایت‌شان چک کنید و حتماً، حتماً با شرکت‌های رقیب مقایسه کنید.

خلأیی به نام پشتیبانی!

فرض کنید یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی کردید که بخشی از آن به ارسال پیامک وابسته است. بعد از کلی تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی و گاهی هزینه چند میلیارد تومانی؛ دقیقاً در روزی که باید از پنل پیامکی‌تان استفاده کنید، به مشکل برمی‌خورید و پیامکی ارسال یا دریافت نمی‌شود که نمی‌شود. آن‌وقت است که برای حل مشکل پیش‌آمده با پشتیبانی تماس می‌گیرید؛ اما اگر کسی جوابگو نباشد چطور؟ چطور می‌خواهید این ضرر و زیان را جبران کنید؟

چوب حراج به شماره شما!

در هنگام معامله با این دسته از شرکت‌ها باید این را هم در نظر بگیرید که ممکن است اطلاعات شما یا مشتریانتان به‌عنوان بانک شماره مشاغل یا ...  فروخته شود و در آینده مزاحمت‌های احتمالی زیادی گریبان شما یا مشتری‌هایتان را بگیرد. پس در هنگام خرید پنل‌های پیامکی حتماً از قانونی بودن شرکت مطمئن شوید تا در هنگام بروز همچین سوءاستفاده‌هایی بتوانید به‌طور قانونی شکایت و پیگیری کنید.فروش اطلاعات مشتری

دریغ از یک خط اختصاصی!

پنل‌های ملی‌پیامک هر کدام یک تا دو خط اختصاصی روی خودشان به‌صورت کاملاً رایگان دارند که به نام شما ثبت می‌شود. اگر به صفحۀ تعرفه خطوط اختصاصی سری بزنید متوجه می‌شوید که برای خرید هر خط اختصاصی چقدر باید هزینه کنید تا همیشه به‌صورت کاملاً حرفه‌ای با یک شماره آشنا برای مخاطب خودتان پیامک ارسال کنید. اگر احیاناً در مورد خطوط عمومی و اختصاصی هیچ اطلاعی ندارید و نمی‌دانید که در عمل فرق‌شان چیست؛ مقاله خطوط عمومی و اختصاصی را حتماً بخوانید.

معمولاً شرکت‌هایی که پنل‌های اس ام اس رایگان دارند، خطوط اختصاصی را به‌طور رایگان در اختیار شما نمی‌گذارند؛ در نتیجه شما باید با صرف هزینۀ جداگانه‌ای آن‌ را خریداری کنید تا بتوانید امکان دریافت پیامک را داشته باشید و از ماژول‌هایی مثل برگزاری مسابقۀ پیامکی استفاده کنید. پس حتماً قبل از شروع بازاریابی پیامکی خودتان این مورد را هم بررسی کنید.

پادکست چیست؟حتما بخوانید: پادکست چیست؟

ماژول‌های نصفه و نیمه!

شرکت‌هایی که پنل پیامک رایگان دارند، معمولاً از سر و ته ماژول‌هایی که روی سامانۀ پیامکی‌شان فعال است می‌زنند تا بتوانند به مرور زمان و به بهانه ارتقای پنل پیامکی از شما پول بگیرند. مثلاً ممکن است ماژول پیامک منطقه‌ای را که روی تمام پنل‌های ملی پیامک فعال است، روی پنل شما غیرفعال کنند؛ در این صورت زمانی که شما بر حسب نیازتان بخواهید از این ماژول استفاده کنید، به شما می‌گویند که باید هزینه جداگانه‌ای را برای خریداری آن پرداخت کنید.

امکانات فروشی!

علاوه‌بر ماژول ممکن است بعضی از امکانات رایگان پنل‌های پیامکی را هم با عنوان‌های مختلفی به شما بفروشند. مثلاً کد crm.

تنظیم کد crm در ماژول ارسال پیامک خودکار، کاملاً به‌صورت رایگان آن هم توسط خودتان انجام می‌شود. بعضی از شرکت‌ها با ترفند رایگان بودن پنل، مشتری را جذب می‌کنند و در نهایت کدهای crm را برای تعریف کارت ویزیت پیامکی یا مصارف دیگر به آن‌ها می‌فروشند.

گزارش‌های الکی!

گزارشات الکینمی‌دانم که می‌دانید یا نه، اما پنل‌های پیامکی این قابلیت را دارند که بعد از هر ارسال، گزارشی را از پیامک‌های دریافتی و پیامک‌های لیست سیاه به شما ارائه کنند. مثلاً فرض کنید که به 20000 نفر از مشتریان‌تان پیامک می‌فرستید، اما متن ارسالی شما فقط به دست 12000 نفر از آن‌ها می‌رسد و 8000تای باقیمانده جز لیست سیاه مخابرات هستند. هزینه ارسال به لیست سیاه یا بلک لیست باید به حساب مشتری برگردانده شود، پس در اینجا شما باید مبلغ 8000تای باقیمانده را تمام و کمال دریافت کنید.

شرکت‌های مختلف با پنل اس‌ ام اس رایگان برای اینکه هزینه‌هایشان را به شکلی جبران کنند، در این مرحله به شما گزارش غلط می‌دهند، به این صورت که مثلاً ارسالی لیست سیاه را 6000 مورد به جای 8000تا اعلام می‌کنند تا بخشی از هزینه بازگشتی را خودشان بردارند.

حالا با تمام این تفاسیر، پنل اس ام اس رایگان بگیریم یا نه؟

تا اینجای مطلب متوجه شدیم که این پنل‌ها خیلی هم رایگان نیستند! در واقع شرکت‌ها، هزینۀ خودشان را به روش‌های مختلفی که در بالا برایتان توضیح دادم، از جیب مشتری جبران می‌کنند.

نکنه دیگری که بهتر است بدانید این است که خدمات‌دهی در پنل‌های رایگان معمولاً درست انجام نمی‌شود، به‌خصوص وقتی به بحث پشتیبانی می‌رسد؛ حتی گاهی ممکن است که در میانۀ راه مشکلی پیش بیاید و ارتباط خودشان را با مشتری قطع کنند.

خلاصه اینکه استفاده از پنل اس ام اس رایگان برای استفاده بلند‌مدت چندان به‌صرفه و جوابگو نیست. اما اگر جز کسانی هستید که تنها می‌خواهید یکی دوبار ارسال انبوه داشته باشید و به دنبال پشتیبانی قوی نیستید؛ می‌توانید از پنل اس ام اس رایگان برای راه افتادن کارتان استفاده کنید.

در آخر اگر تجربه‌ای در این مورد دارید، لطفاً نظرات خودتان را چه مثبت و چه منفی با ما در میان بگذارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
77دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
ارسال دیدگاه

  • حائری

    26 شهریور 1400، 12:18

    سلام
    ببخشید ما از یجا پنل رایگان گرفتیم اسمش رایگان بود همه چیو دوبل خریدیم
    میخواستم ببینم پنل شما رو بخریم باز باید هزینه کنیم؟
    خط بخریم یا برای امکاناتش پول بدیم؟

    • ایمان عمادی

      01 آذر 1400، 15:43

      سلام دوست عزیز
      با خرید پنل پیامکی از ملی پیامک، نیازی به خرید اختصاصی ندارید و ما به عنوان هدیه، روی هر یک از پنل‌ها، یک خط اختصاصی در حال حاضر با پیش شماره 50004 ارائه می‌کنیم.
      برای مقایسه امکانات پنل‌ها می‌تونید از صفحه “تعرفه‌‎ها” استفاده کنید.
      با خرید پنل، فقط به ازای پیامک‌های ارسالی، هزینه پرداخت می‌کنین!

  • اکبر مطلق

    23 شهریور 1400، 17:08

    سلام در خصوص پنل ها توضیح میدید که قیمت گذاری به چه شکل هستش؟
    5 تا پنل در نظر گرفتید از پایه تا نمایندگی و بفرمایین کدوم مناسب مجموعه ما هستش؟
    در زمینه موکت و کفپوش فعالیت داریم و قصد تبلیغات در منطقه های مختلف و داریم

    • ایمان عمادی

      01 آذر 1400، 15:45

      سلام جناب مطلق؛
      قیمت پنل‌ها به صورت یکساله هستند و نیاز به تمدید سالانه دارند.
      با توجه به مجموعه شما، تو نگاه اول، پنل شرکتی می‌تونه مناسب باشه؛ اما حتماً پیشنهاد می‌کنم برای مشاوره بهتر با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • صادق کلایی

    21 شهریور 1400، 18:13

    سلام وقتتون بخیر؛ من پنل های زیادی رو بررسی کردم برخی هاشون نماینده شما بودن چون تازه کارشون شروع کرده بودن پنل رایگان ارائه میدادن ولی خب تعرفه های متفاوتی داشتن پنل رایگان واقعیت داره

    • ایمان عمادی

      01 آذر 1400، 15:51

      سلام دوست عزیز
      با توجه به اینکه ملی پیامک پنل نمایندگی رو به صورت ریبرند ارائه میکنه و اینکه هر نماینده با توجه به سیاست‌های فروش خودش فعالیت میکنه؛ ممکنه اون‌ها بخوان روی بخش‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کنن (یعنی ممکنه با ارائه پنل رایگان به شما، سود اصلیشون رو روی پیامک‌ها دریافت کنن). ملی پیامک هیچ اظهارنظری روی استراتژی فروش نماینده‌ها نداره!

  • منتخبی

    16 شهریور 1400، 09:39

    سلام وقتتون بخیر، من به تازگی کارم رو شروع کردم و میخوام ارسال پیامک در محدوده و منطقه موردنظرم رو انجام بدم هم به شماره های ایرانسل و همراه اول پیامم ارسال بشه، سوال داشتم که سامانه شما امکان ارسال به شماره های بلک لیست را دارد؟ کدوم پنل رو باید خریداری کرد؟

    • ایمان عمادی

      01 آذر 1400، 16:30

      سلام وقتتون بخیر
      تبلیغات به صورت منطقه‌ای و محله‌ای از طریق ارسال پیامک منطقه‌ای وجود داره!
      برای مشاهده شرایط امکان ارسال به بلک لیست لطفاً صفحۀ “خطوط خدماتی” رو بررسی بفرمایین!
      حداقل پنل اقتصادی و شرکتی می‌تونه برای شما مناسب باشه!

  • عباس کمالی

    13 شهریور 1400، 17:27

    اقا این پیامک تبلیغاتیمو میخوام باز کنم برای خودم نمیتونم ارسال پیامک انجام بدم
    و اینکه ایا برای سایتم هم به همین شکله؟برای لیست سیاه نمیره پیامکم؟
    اگه اینجوری باشه به درد نمیخوره

    • ایمان عمادی

      01 آذر 1400، 16:31

      برای بازکردن پیامک‌های تبلیغاتی مطابق روش‌های زیر عمل کنید:
      سیمکارت‌های همراه اول:
      1- تماس همان سیمکارت با 9990
      2- ارسال کد 2 به 8999
      3- ستاره هشتصد مربع ( #800* )

      شماره موبایل‌های ایرانسل:
      1- تماس همان سیمکارت با 700
      2- ارسال کد 1 به 5005
      3- ستاره هشتصد مربع ( #800* )

      اما اگر وب سرویس استفاده می‌کنید: ارسال پیامک بر اساس پترن و الگو

  • بهزاد زارع

    08 شهریور 1400، 09:47

    درود
    ممنون از مقاله ی خوبتون واقعا کامل بود من قبلا پنل رایگان داشتم ولی خب دیگه همه چیت با خودته اصلا هیچ پشتیبانی ندارند خودت باید بگردی بفهمی اخرم که انقد خسته میشی ولش میکنی

  • مجتبی خلج

    08 شهریور 1400، 09:41

    من بهترین ویژگی که از شما دیدم و بهترین تجربه ای که دارم پشتیبانی خیلی خوبتون هست که خطم فعال نمیشد بچه های پشتیبانی شما با اپراتور مذارکره کردند و خط فعال شد و باز هم برای پروژه های دیگه از پنل ملی پیامک خرید داشتم چون دیدم چطوری برای کاربر ارزش قائل هستید و باز هم هزینه میکنم و حتما پنل شمارو بابت پیگیری و پشتیبانی خوبتون انتخاب خواهم کرد.
    ممنون

  • بهرام

    04 شهریور 1400، 10:55

    یه سوال این شرکتهایی که رایگان و مفت میدن پنل رو پول از کجا درمیارن ؟ خرجشونو کی میده ؟ واقعا یه رابطه منطقی هستش که اگر پول نگیری نمی تونی خدمات خوب هم بدی توسعه سسایت و پول اون آدمی که پشتیبانی می کنه و …

  • صادقی

    04 شهریور 1400، 10:46

    خرید رایگان پنل واقعا اشتباهه چون می قبلا یک جا به صورت رایگان خرید کردن بعدش متوجه شدم که باید کلی هزینه بابت بانک شماره و خرید خط ارسال کننده و یکسری چیزهای دیگه بکنم . تازه بعد از همه اینها امکان وب سرویسشون هم درست کار نمی کرد و باگ داشت

  • بارزانی

    04 شهریور 1400، 10:44

    واقعا حرفتون کاملا درست هستش من پنل رایگان از چند تا شرکت دیگه گرفتم ولی واقعا هیچ کدوم بدردم نخوردن چون یکسری شون که بعدا هزینه اضافه می کردن بابت خرید خط و پیامک و چیزهای دیگه یکسری شون هم اصلا پشتیبانی نداشتن

  • حمیده کبیری

    03 شهریور 1400، 10:25

    سلام وقت بخیر
    با خرید پنل یک خط اختصاصی هم به صورت هدیه به من داده میشه یا باید به صورت جدا خریداری کنم خط اختصاصی رو ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • ایمان عمادی

      02 آذر 1400، 12:45

      سلام وقتتون بخیر
      با خرید پنل پایه و اقتصادی، یک خط اختصاصی و با خرید پنل شرکتی، تجاری و نمایندگی، دو خط اختصاصی هدیه داده میشه!
      برای شروع تبلیغات نیازی به خرید خط اختصاصی ندارید.

  • حیدری

    02 شهریور 1400، 10:20

    سلام ممنون از مقاله جذابتون من به تازگی کارم رو شروع کردم و میخوام ارسال پیامک در محدوده و منطقه موردنظرم رو انجام بدم هم به شماره های ایرانسل و همراه اول پیامم ارسال بشه، سوال داشتم که سامانه شما امکان ارسال به شماره های بلک لیست را دارد تا پیام من به دست همه ی مردم برسه تا تبلیغات بهتری داشته باشم؟

    • ایمان عمادی

      06 آذر 1400، 14:09

      سلام دوست عزیز
      لطفاً برای مشاوره در خصوص ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات، با شماره پشتیبانی 02163404 تماس بگیرید.

  • سحر عظیمی

    30 مرداد 1400، 23:26

    پنل اس ام اس رایگان دیگه افسانه نیست ارائه میشه توسط خیلی از شرکت ها ولی موضوعی که این جا پیش میاد خب خیلی چیزها ازش کم میشه یا تعرفه بالا ارائه میشه یا پشتیبانی ندارن یا خط ارائه نمیدم بالاخره یه چیزی ازش زده میشه که ارزش پیدا میکنه که رایگان ارائه میشه

  • ملیحه کارگر

    30 مرداد 1400، 18:15

    پنل رایگان به هچیش نمیشه اعتماد کرد
    باز بگن چند روز پنل تستی قابل اعتماد تره
    من از پنل های شما استفاده میکنم و کنجکاو شدم تمامی قسمت ها رو آموزش ببینم و یاد بگیرم تا در آینده ارتقا بدم به نمایندگی

  • صبوری

    30 مرداد 1400، 16:38

    والله ما آخر نفهمیدیم خیلی جاها داره رایگان میده و خیلی جاها هم هزینه پنل میگیره
    دلیلش چی میتونه باشه ؟

    • ایمان عمادی

      06 آذر 1400، 14:11

      سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      خیلی از موارد رو دوستان داخل کامنت‌ها اشاره کردن و از تجربیاتشون راجع به پنل‌های رایگان صحبت کردند.

  • حمید خیری

    11 مرداد 1400، 20:53

    شما تو خیابونم راه میری قیمت فست فود رو میبینی با توجه به کیفیتشون قیمت گذاشتن
    به نظر من نباید سمت چیزای سمی رفت به خاطر قیمت کم کیفیت رو فدا کرد
    من از شما پنل دارم و راضی ام
    و قبلا از سامانه دیگه پنل داشتم که مفت نمی ارزید

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 10:13

      ممنون از نظر شما.

  • هوشنگ نژاد

    11 مرداد 1400، 15:59

    سلام
    من پنل رایگان نمیخوام فقط برای چند روز پنل تست میخواستم برای تست وب سرویس بعد از عملکرد مناسب هزینه پنل راپرداخت خواهم کرد این مورد برای شما قابل انجام میباشد؟
    ممنون

    • نیلوفر اکبریان

      12 مرداد 1400، 11:00

      سلام دوست عزیز
      بله برای وب‌سرویس امکان ارائه تست سامانه وجود داره! برای فعال‌سازی تست با بخش فروش 02163404 تماس بگیرید.

  • فرهاد دانشگر

    30 تیر 1400، 18:24

    من یه سال پیش که تعرفه شما 12 تومان بود، رفتم از این سامانه های رایگان تهیه کردم بعد از 1000 تا پیامک اول فهمیدم اولا بانک شمارشون قدیمی بود، از این گذشته، دیدم که تعرفه هر اس ام اس رو برای من داشت 20 تومان + 9 درصد مالیات حساب میکرد. واقعا نمیدونم بعضی از این سامانه ها چرا صداقت ندارن. الان یه ساله مشتری شمام و راضیم از خدماتی که ارائه میکنین

    • نیلوفر اکبریان

      04 مرداد 1400، 09:36

      ممنون از نظر شما

  • جابر صادقی

    26 تیر 1400، 09:54

    پنل رایگان هم وجود داره ولی مشکلی که هست اینه که شاید اون کیفیت و راحتی رو به شما نده به قول معروف هرچی پول بدی آش میخوری من خودم چندسال هستش که با سامانه شما کار میکنم و هیچ مشکلی روی هزینه پنل ندارم خوبیش اینه وقتی دارم هزینه میکنم دارم میبینم که سرویس داره هر روز بهتر میشه، بانک شماره داره آبدیت میشه برای همین من خودم به شخصه راضی هستم چون میدونم حداقل این هزینه اول آخر صرف خودم میشه.

  • رضوان منصوری

    23 تیر 1400، 18:17

    فقط اونی که گفته پیتزا با نوشابه 15000 تومن تو پیامک هست😂😂

    ولی کدوم منطقی میاد میگه یه شرکت بیاد یچیزی رو رایگان بده؟
    رایگان ینی از هزار جا دیگه میکشه بیرون

  • کریم دهدشتی

    21 تیر 1400، 17:58

    عه از این پیتزا با نوشابه 15.000 تومنیا تو پنل پیامکی هم هست؟
    واقعا ارزونی بی دلیل نیست و هر ارزونی مفت نمیارزه.
    من وقتی بررسی کردم دیدم شما خدماتتون عالیه که قیمتتاتون بیشتره از بقیه
    ینی در واقع قیمت باید همین قدر باشه بقیه برا فروختن و نداشتن خدماته که ارزون میدن

  • ریحانه قائمی

    17 تیر 1400، 09:25

    واقعا چرا همه دنبال خدمات رایگانیم تهش هم اونی که میخوایم نمیشه کلی غر میزنیم و شکایت میکنیم.
    من برای تبلیغات از ملی پیامک استفاده میکنم و هزینه هاشونم نسبت به سایت های دیگه معقوله واقعا
    همیشه از بچگی گفتن هرچقدر پول بدی آش میخوری

  • کوثری

    16 تیر 1400، 11:15

    من از این پنل ها قبلا داشتم از شرکتی تهیه کرده بودم اصلا پشتیبانی خوبی نداشتند و در اعزای امکاناتی که میخواستیم از ما هزینه دریافت میکردند نمیگم افتضاح بود اما خب خوب نبود خیلی راحت میشه از اول پنلی خرید با امکانات مشخص و هزینه ی مشخص.

  • عباس قلی زاده

    16 تیر 1400، 09:32

    سلام روزتون بخیر
    من نه پنل رایگان میخوام
    و نه پنل پولی
    اصلا پنل نمیخوام میخوام هزینه ای بدم برام تبلیغات پیامکی انجام بدید این قابل انجام هستش؟
    درحقیقت میخوام فقط پول پیامک ها و دستمزدتون بدم دیگه درگیر خرید پنل اینا نشم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • ایمان عمادی

      06 آذر 1400، 14:13

      سلام دوست عزیز،
      روز شما هم بخیر
      برای ارسال پیامک انبوه، لطفاً به صفحه “ارسال انبوه” مراجعه بفرمایید.
      بعد از اینکه لیست قیمت‌ها رو مشاهده فرمودین، برای هماهنگی و مشاوره نهایی با شماره 02163404 تماس بگیرید.

  • رضوانی

    16 تیر 1400، 09:27

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون که راجب پنل های رایگان توضیح دادید فقط یک سوال لطفا تفاوت قیمت پنل ها رو هم بفرمایید چی هست بعضی وقتا چند تا سامانه ی متفاوت رو بررسی می کنیم می بینیم که قیمت پنل ها و حتی تعرفه ها خیلی باهم متفاوت هستند ایا فرق ویژه ای وجود داره؟

    • ایمان عمادی

      06 آذر 1400، 14:16

      سلام و درود بر شما؛ تفاوت پنل‌های ملی پیامک در تعداد پیامک‌های هدیه، امکانات هر پنل و هزینه ارسال هر اس ام اس هست.
      می‌تونید معیارهایی مانند پشتیبانی، مشتریان سامانه، رضایتمندی مشتریان از سامانه، امکانات پنل، سرعت ارسال، گزارش تحویل، قابلیت ارسال بر اساس پترن، نمونه کدهای وب سرویس و api و… رو برای مقایسه پنل ملی پیامک با رقبای ملی پیامک استفاده کنید.

  • رقیب (بخوان رفیق)

    12 فروردین 1400، 11:55

    چون بنده میدونم که این کامنت رو میخونید اما منتشر نمیکنید عرض میکنم:
    یکی از بدترین روش های بازاریابی، کوبیدن و تخریب برندهای همکار هست.
    مشتریان الان، مشتریان 10 سال پیش نیستند. قدرت درک و انتخاب بالایی دارند.
    به عقیده بنده، روش تخریب، آخرین تیر برندهای شکست خورده محسوب میشه. گرچه ما از شکست همکاران خوشحال نیستیم اما این شیوه تخریب گری اصلا در شان یک برند معتبر نیست.
    در انتها این مورد رو هم یادآوری کنم که دقیقا تمامی مواردی که فرمودید در مورد پنل ما متفاوت هست.
    به لطف سئو منفی، از گفتن اسم برند معذوریم.
    باشد که همه ما عاقبت بخیر شویم 🙂

    • نیلوفر اکبریان

      14 فروردین 1400، 12:30

      دوست عزیز و رفیق ما قصد تخریب نداشتیم، فقط می‌خواستیم یه دید کلی به مخاطب بدیم و سوالشون رو پاسخ بدیم که فرق پنل رایگان و پنل پولی کجاست!

  • آرین

    18 اسفند 1399، 18:00

    مگه میشه رایگان بدن؟
    پس درآمدشون از کجاست؟
    اونایی که رایگان میدن احتمالاً صد برابرش رو از روی تعرفه پیامک میگیرن

  • سامان خداوردی

    17 اسفند 1399، 11:27

    من پنل رایگان داشتم و اصلا راضی نبودم و هیچ موقع هم پیشنهاد نمیدم به دو دلیل اصلی یک این که تعرفه خیلی بالایی دارن دوم این که اصلا پشتیبانی ندارن به خاطر این که پول نمیگیرن و واقعا یک تجربه خیلی بدی داشتم از این مورد

  • پرویز کلانتری

    16 اسفند 1399، 16:47

    به نظر من این مقاله کاملا درست داره می گه چون من خودم سالهاست دارم از بازاریابی پیامکی استفاده می کنم و با خیلی از سایت هایی که توی زمینه پیامک هستن و دارن فعالیت می کنن همکاری کردم و خیلی هاشون اونطور که باید نه سایت رو بروز می کنن نه پشتیبانی قوی دارن بعضی هاشونم اصلا جواب تلفن آدم رو نمی دن چه برسه بخوان مشکلت رو پیگیری کنن خیلی هاشونم شفافیت ندارن و گزارش های ارسالشون الکی هستش

  • جهان زاده

    16 اسفند 1399، 16:43

    واقعا یکی از بهترین پنل های اس ام اسی پلن ملی پیامک هستش و من واقعا خیلی راضی هستم ازش امیدوارم توسعه بدین سایتتون رو و البته امکانات سایتتون خیلی زیاده انقدر که واقعا آدم سر در گم میشه توی پنلتون و اگر یه امکانی رو بخواد باید کلی دنبالش بگرده .. ولی خب این نمی تونه خیلی ایراد بزرگی باشه چون همون طور که گفتم امکانات و ماژول های سایتتون خیلی زیاده

  • سوسن تبریزی

    16 اسفند 1399، 11:08

    سلام ممنون از مقاله خوبتون سوالی ازتون داشتم که ما از شما پنل بخریم بانک شماره به ما میدید روی پنل برای تبلیغاتمون؟ و بانک شماره هاتون معتبر و آپدیت شده هستن و آخرین آپدیت برای چه زمانی هستش؟
    و سوال دیگری اینکه بعد از ارسال بهمون گزارش ارسال داده میشه تا مطمئن بشیم به چند نفر رفته و به شماره ها دسترسی داشته باشیم؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 فروردین 1400، 13:48

      بله دوست عزیز، بعد از دریافت پنل بانک شماره‌های به‌روز در اختیارتون قرار می‌گیره
      بعد از ارسال هم گزینه دریافت فایل گزارش رُ انتخاب کنید تا فایل در پنل براتون آپلود بشه، فقط بخاطر داشته باشید که این فایل نهایتاً تا 48 ساعت قابل دانلوده

  • مجید اصفهانی

    15 اسفند 1399، 17:20

    هر متن پیامک چند کلمه اس؟ هرچقدر بخواییم میتونیم تو اس ام اس بنویسیم؟
    یه جا پنل گرفته بودم تعرفه پیامک هاش حدود 98 تومان تموم میشد برام که خیلی گرونه ولی خب برای پنلش پولی پرداخت نکرده بودم، هرچقدرم به شماره ی سایتشون زنگ میزدم، بعد از کلی انتظار برای تماس، یه نفر جواب میداد میگفت بچه های فنی نیستن، درحالی که من سوالم در مورد هزینه بالای پیامک هاش بود. یه سری سوال دارم شما میتونین راهنمایی کنین؟

    • نیلوفر اکبریان

      16 اسفند 1399، 12:37

      دوست عزیز تعداد کاراکتر پیامک برای پیام فارسی 70 حرف هست
      برای هزینه‌های پنل می‌تونید لینک تعرفه رُ که براتون گذاشتم، مشاهده کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی صحبت کنید

  • قربانی

    11 اسفند 1399، 23:20

    با سلام و عرض خداقوت
    از این سایته که هر پیامکش 11 تومنه پنل خریدم.بیچاره مون کردن انقدر پول گرفتن.میخواستم بدونم شرایط سایت شما به چه شکل هستش؟هزینه سالانه هستش؟نامحدود میشه ارسال کرد؟

    • نیلوفر اکبریان

      12 اسفند 1399، 09:30

      دوست عزیز با تیم فروش 02163404 تماس بگیرید تا در مورد هزینه‌های پنل راهنمایی‌تون کنند

  • م.شهبازی

    10 اسفند 1399، 10:47

    من نمیفهمم چرا همه دنبال خدمات رایگانن
    خب اگر منطقی فکر کنید هیچکس رایگان وقت و انرژیش رو برای پشتیبانی به شما نمیذاره من وقتی این مقاله ها رو میخونم تعجب میکنم که تو این زمینه هم دنبال مجانی هستیم
    به امید روزی که قدر زحمات دیگران رو بدونیم و نخوایم کم بشماریمشون

  • روزبه ایزدی

    10 اسفند 1399، 09:54

    والا ما یه پنل رایگان گرفتیم ولی بعدش به قول معروف تکون میخوردیم باید پول میدادیم یعنی فقط اسمش رایگان بود برای استفاده از هر بخشش یه پولی از ما میگرفتن نهایتا تصمیم گرفتیم هزینه کنیم و از سامانه شما پنل خریداری کردیم خداروشکر خیلی هم راضی ایم حداقلش اینه صادقانه ازتون با پرداخت هزینه پنل خریداری کردیم و داریم استفاده میکنیم.
    ممنون از شما

  • محسن خطیبی

    26 بهمن 1399، 22:41

    من از یه شرکت پنل رایگان گرفتم و کلی خوشحال بودم. سر سال فاکتور های خرید هام رو ازش گرفتم، دیدم حداقل 500 هزار تومان بیشتر از سامانه های دیگه از من پول گرفتن.
    سریعاً پنل ام رو عوض کردم و توی توییتر براشون هشتگ راه انداختم (هرچند که براشون مهم نبود)

  • حسین ملکی

    20 بهمن 1399، 17:54

    سلام؛ من مقالتون رو خوندم و بررسی کردم با کار های خودم من خودم یک پنل رایگان داشتم و استفاده میکردم راستش تعرفه ارسالشون بالا بود و باید بالای 30 هزار تومن شارژ میکردم و اصلا پشتیبانی هم نداشتن برای من میگفتن باید هزینش رو بدی تا پشتیبانی داشته باشیم یعنی با سامانه هایی که هزینه پنل میگیرن هیچ فرقی نداشت.

  • محسن صدرعلی

    18 بهمن 1399، 10:29

    سلام
    از افسانه تا واقعیت خوب اومدید واقعا
    چون واقعا افسانه ای بیش نیست
    من قبلا یک سامانه ای به صورت رایگان تهیه کردم ولی به یک روز نرسید برای هر امکانی که می خواستم یک هزینه ای دریافت می کردند در نهایت شاید دو سه برابر یک پنل حرفه ای من هزینه کردم اما بازم به دلیل نداشتن پاسخ گویی مناسب و پشتیبانی پشیمون شدم
    اما الان جدا از پنل های ملی پیامک راضی هستم

  • حامد رفیعی

    11 بهمن 1399، 10:34

    سلام ممنون از مقاله ی خوبتون امیدوارم این مقاله رو هرکس قبل از خرید بخونه تا بتونه این اطلاعات خوب رو دریافت کنه و اشتباهی در انتخاب انجام نده.
    من خودم قبلا اطلاعاتی در این زمینه نداشتم به همین دلیل از یه شرکتی پنل گرفتم که اتفاقا پنلشون کاملا رایگان بود بعد از ثبت نام برای هر امکانی که میخواستم هزینه ای ازم میگرفتن تا اون امکان فعال بشه که خب هزینه ی بالایی هم بود، اگر از اول یک پنل فول امکانات میخریدم مسلما هزینه ی کمتری برام داشت.

  • سلطانی

    04 بهمن 1399، 21:33

    مسلما بهترین راه تبلیغات شنیدن تعریف اون چیز از دهن دوستان و اشنایان هستش.من تعریف شمارو از یکی از اشنایان شنیدم و چون دل خوشی از شرکت قبلی که ازش پنل تهیه کرده بودم نداشتم به اصرار ایشون اعتماد کردم و از شما خرید کردم و متوجه شدم که با چه تیم حرفه ایی اشنا شدم.باتشکر از شما.

  • قویدل

    30 دی 1399، 18:39

    سلام پشتیبانی واقعا یکی مولفه های مهمه من از سامانه دیگه ای پنل گرفتم به قیمت خیلی خیلی پایین ولی وقتی پیامم وارسال نشد هیچوقت نفهمیدم چراااا هیچکس پاسخگو نبودند واقعا این سامانه ها رو درک نمیکنم

  • گیله مرد

    30 دی 1399، 10:31

    اصلا گول این چیزا رو نباید خورد پنل پیامکی رایگان چیزی جز مزخرف نیست اول پول نمی گیرن بعد ده برابر بقیه پنل ها برای هر چی که میخوای باید هزینه بدی من این تجربه ی بدو داشتم بهتره ادم پنلی بخره ک نسبت به هزینش هم تعرفه کاملا مشخص باشه و هم امکانات پنل از اول میدونی با خودت چند چندی

  • هومن مختاری

    08 دی 1399، 00:05

    بله کاملا فرمایشاتون صحیحه بنده از یکی از همین سامانه های به اصطلاح رایگان پنل پیامکی خریدم و فقط هزینه پیامک پرداخت میکردم اعتمادم جلب شدو یک خط کوتاه از پیش شماره 2000 خریدم و فعالیتمو با این خط ادامه دادم تا یه روز متوجه شدم پنلم درست ارسال انجام میده تماس گرفتم با پشتیبانی متوجه شدم نه تنها پاسخگو نیستن بلکه اون سامانه کاملا منحل شده و من به هیچی دسترسی ندارم به خطم به بانک شماره هام و اطلاعاتی که وارد اون پنل کردم ندارم هنوزم دارم پیگیری میکنم تا بتونم حداقل خطمو برگردونم خلاصه با این اتفاقی که برام افتاد متوجه شدم هیچی ارزونی و رایگانی بی علت نیست راستی یه سوال از حضورتون داشتم امکان انتقال خط به سامانه شما مقدورهست؟

    • نیلوفر اکبریان

      08 دی 1399، 10:42

      دوست عزیز میتونین خط قبلی رو به سامانه ملی پیامک هم انتقال بدین ولی نیاز به نامه‌نگاری اداری از طرف سامانه‌ای داره که ازشون خط خریدین. با بچه‌های پشتیبانی (02163404) صحبت کنین تا راهنمایتون کنن

  • بنیامین امین زاده

    03 دی 1399، 06:56

    آقا یه سری من با شریکم خواستیم پیامک تبلیغاتی بفرستیم، رفتیم تو سایتای مختلف، پنل شما رو هم دیده بودیم.
    ولی یه سامانه پیدا کردیم، پنل هاش رایگان بود. اس ام اس هم قیمتش 39 تومن بود که بهش کلی مبلغ و مالیات هم اضافه میشد. ادعاش هم این بود که به بلک لیست میفرسته. خلاصه که ثبت نام کردیم و یه مدت پیامک فرستادیم ولی انگار نه انگار. بازخوردش صفر بود.
    یه مدت بعد هم سایتش بسته شد و نزدیک 1 میلیون تومن هم شارژ توش داشتیم. آخرش هم به نتیجه نرسیدیم و 1 تومنه معلوم نشد چی شد. مجبور شدم هزینه شریکمم من بدم.
    اسم اون سامانه هم یادم نیست متاسفانه چون شریکم بیشتر کاراشو میکرد.
    الان خودم ازتون پنل گرفتم، انصافا راضیم ازتون. دست مریزاد. خیالم راحته که قانونی کار میکنین و پشتیبانی حرفه ای دارین

    • نیلوفر اکبریان

      04 دی 1399، 08:44

      خوشحالم کسب‌وکارتون رونق گرفته و تونستیم بهتون کمک کنیم!

  • هاشم میرزایی

    01 دی 1399، 22:30

    من میخواستم ازتون پنل بگیرم. واحد فروشتون انقد مطمئن گفت که اگه راضی نبودی هزینه رو تقدیم میکنیم که با خیال راحت خرید کردم. الانم انقدر راضی بودم که چند نفر هم معرفی کردم.
    این که تضمین میکنید اگه راضی نباشی هزینه رو پس میدیم خیلی مهمه تو خرید.

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1399، 08:37

      خوشحالیم به کسب‌وکارتون کمک کردیم

  • جواد ذاکر

    01 دی 1399، 16:43

    من خودم دقیقا توی یک همچین دامی افتادم که پنلو بهت رایگان میدن ولی بابت هر کاری که میخوایی بکنی باید هزینه کنی من خودم بیشتر شمارو ترجیح دادم و اومدم از شما پنل خریداری کردم چون هم گذاشتید اول تست کنم بعد اگر راضی بودم هزینه رو واریز کنمتازه بعد از اون هم گفتید تا 30 روز بازگشت هزینه هم دارید.

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1399، 09:02

      خوشحالم که از خدمات ملی پیامک راضی بودین و تونستیم بهتون کمک کنیم!

  • ثنا اسدی

    01 دی 1399، 15:42

    خسته نباشین
    واقعا وقتی مقالتون رو خوندم فهمیدم دزدی چقدر مدرن تر شده
    آخه من الان یه پولی دادم پنل خریدم خب وقتی پشتیبانی نداشته باشم وقتی وارد پنلم شم و شما بگی بابت این امکان و اون امکان پول جدا بده خب مسلما دیگه اون پنل رو شارژ نمیکنم دیگه و حتی ممکنه تبلیغات منفی هم بکنم
    آخه این چه فکریه میکنن بعضی سامانه ها
    بخدا راسته که میگن هر چقدر پول بدی آش میخوریا
    ایشالله سامانه های قدیمی مثل شما پایدار باشن

    • نیلوفر اکبریان

      02 دی 1399، 09:14

      خوشحالم که تونستیم بهتون کمک کنیم!

  • سید جواد کاظم دشتی

    30 آذر 1399، 10:24

    آقا من از یه شرکتی پنل گرفتم از این رایگانها که تعرفه اش هم ارزون بود چند ماه درگیر بودم.. اولس بهت می گن برو انقد واریز کن بهت خط بدیم بتونی ارسال کنی بعد میگن انقد واریز کن بهت بانک شماره بدیم که اونم به درد خودشون می خوره بعد بهم گفتن تعرفه 13 تومن برا کساییه که 5 میلیون اولش شارژ کنن! خداوکیلی سه ماه منو علاف کردن .. دزدن بخدا .. باز حداقل آدم هرچی از هرجایی میخره اگه اولش صداقت نشون بدن خیلی بهتره

    • نیلوفر اکبریان

      30 آذر 1399، 11:32

      بله متاسفانه پنل‌های رایگان با مدل‌های مختلف هزینه میگیرن از مشتری تا هزینه سامانه رایگان و خیلی هزینه‌های دیگه جبران بشه

  • علی جباری

    26 آذر 1399، 20:04

    یعنی این مقاله حرف دل منو زده الان بری گوگل بزنی کلی سایت میاره با کلی بزک دوزک الکی پنل بهت رایگان میدن تعرفه ی پایین میدن خوش حال میشی و میری که پنل استفاده کنی اما از این جا به بعدش جالب میشه حالا هر چیزی که بخوای دسترسی که بخوای ازت ی هزینه ی جداگانه میگیرن این تازه قسمت خوبشو از اون مهم تر اینه ک کلی وقت می ذاری بعد ی مدت دیگه نه پشتیبانی داره نه هیچی در اخرم ک کسیو نداری که کمکت کنه مجبوری بری ی پنل دیگه بخری کلی هزینه و وقت دوباره بذاری من با این تحربه ی تلخ کلی تحقیق کردم تا به ملی پیامک رسیدم نمونه ی عالی از یک سامانه ی پیامکی از پشتیبان قوی گرفته تا هزینه های مناسب و معقول

    • نیلوفر اکبریان

      29 آذر 1399، 09:18

      ممنون دوست عزیز از نظرتون

  • ميكائيل حنيفى

    26 آذر 1399، 14:37

    من خودم از جاي ديگرى پنل داشتم كه رايگان پنل را تهيه كردم كه از هيچ امكانى اون پنل برخوردار نبود بابت هر امكانى كه تماس ميگرفتم و درخواست ميكردم از من هزينه دريافت ميكردم و پشتيباني خوبى ارائه نميدادن كه باعث شد همكاريم رو با اون مجموعه قطع كنم و با پيشنهاد يكي از دوستانم از ملي پيامك پنل تهيه كردم و تاكنون خداروشكر هيچ مشكلي براي من در اين سامانه پيش نيامده است.

  • خردمند

    17 آذر 1399، 22:22

    من تا حالا از جایی پنل تهیه نکرده بودم تا اینکه ساعت 9 اینا بود درخواست مشاوره گزاشتم توی سایت شما و حدودا 10-15 دقیقه بعدش پشتیبان شما با من تماس گرفت که این تماس باعث شد من از سامانه ملی پیامک خرید رو انجام بدم و نظر من یکیو حداقل جلب کردن !

    • نیلوفر اکبریان

      24 آذر 1399، 15:27

      ممنون از شما دوست عزیز

  • مونا هادی

    07 مهر 1399، 09:41

    دقیقا درسته پنل هایی بودن که من یه سوالی داشتم 3روز تیکتم بی پاسخ بود

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید