30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا 31 فروردین
مشاهده تخفیف‌ها
تبلیغات پیامکی در فیروزآباد چه مزایایی دارد ؟

تبلیغات پیامکی در فیروزآباد چه مزایایی دارد ؟

0

پنل اس ام اس فیروز آباد یکی از ابزارهای تبلیغاتی در استان فارس است که در این مقاله می‌خواهیم مفصل دربارۀ آن صحبت کنیم.

اگر می‌خواهید بیشترین سهم از بازار را داشته باشید، با قیمتی مناسب تبلیغات کنید و هدر رفت سرمایه نداشته باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا مسیر اس ام اس مارکتینگ را به شما نشان دهیم. اگر هم خواستید از ملی پیامک پنل اختصاصی داشته باشید، کد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام استفاده کنید.

تخفیف باورنکردنی ویژه استان فارس!

با ارسال پیامک هدفمند به منطقه، مشاغل و اصناف استان فارس روز به روز مشتریان خود را افزایش داده و با ارسال پیامک تبریک تولد، تخفیف و... از آن ها نگهداری کنید.
30% تخفیف
FARS
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس فیروز آباد نرم افزار آنلاین ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در تعداد انبوه است. پنل‌ روی تمام مرورگرها قابل دسترسی است و اگر اینترنت داشته باشید، حتی با موبایل و تبلت هم می‌توانید هر جای که هستید، پیامک بفرستید یا پنل را تنظیم کنید تا در زمان مشخص به صورت خودکار پیام‌هایتان ارسال شود. در ویدئو زیر به تمام کاربردهای مهم پنل اشاره کردیم:

ملی پیامک، باسابقه‌ترین مجموعه تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پنل اس ام اس فیروزآباد با ده سال سابقه است که در طول این سال‌ها به مشاغل مختلفی در سراسر کشور مشاوره داده و در مسیر برندسازی و بازاریابی پیامکی همراهی‌شان کرده است. تیم پشتیبانی ملی پیامک همه روزه، حتی روزهای تعطیل و جمعه‌ها هم به صورت تلفنی و ارسال تیکت در حال پاسخگویی به کاربران است. البته خدمات محموعه به همین موارد ختم نشده و شامل کاربردهای مهم دیگری هم می‌شود که در ادامه برایتان آوردیم:

  • تعرفه و هزینه مناسب ارسال پیامک
  • قابلیت ارسال پیامک بر اساس پترن
  • امکان دانلود فایل گزارش بعد ارسال پیام
  • ارائه API قدرتمند ارسال پیامک در کنسول ملی پیامک
  • امکان راه‌اندازی باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی
  • بازگشت هزینه پیام‌های نرسیده به مشتری و لیست سیاه مخابرات
  • ارائه دفترچه تلفن اختصاصی برای ذخیره شماره مشتریان در گروه‌های مختلف
  • آموزش بازاریابی پیامکی و ماژول‌های ارسال پیامک در آپارات و یوتیوب ملی پیامک

دسترسی راحت به بانک شماره‌های پنل اس ام اس فیروز آباد

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس فیروز آباد چندین بانک شماره مختلف در اختیار کاربرانش قرار داده تا به هدف اصلی بازاریابی پیامکی یعنی اجرای تبلیغات هدفمند دسترسی داشته باشند و به راحتی مشتریان بازار هدفشان را پیدا کنند. اما چطور؟

اولین بانک شماره به سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول دسترسی دارد و بعد ارسال انبوه فایل دانلود قابل گزارشی را به صورت اکسل در اختیارتان می‌گذارد تا ارسال‌هایتان را به راحتی تحلیل کرده و در جریان تعداد پیامک‌های رسیده به مشتری و اس ام اس‌های نرسیده به لیست سیاه قرار بگیرید.

اگر کارتان مشابه سالن زیبایی یا مزون لباس فقط مشتری زن یا مرد دارد، در قسمت بانک شماره ایرانسل می‌توانید به تفکیک جنسیت اس ام اس بفرستید و در واقع به مخاطبی که نیازی به کالا و خدمات شما ندارد، ارسال پیامک نداشته باشید.

بانک شماره اصناف و مشاغل شهر هم سومین بانک شماره برای شروع تبلیغات هدفمند است. با این بانک شماره می‌توانید برای آن دسته از مشاغلی که بیشتر مشتری شما هستند و به کالا و خدماتتان نیاز دارند، پیامک بفرستید و ارسال انبوه را با ارسال هدفمند جایگزین کنید. حالا یک سوال مهم، آیا پنل اس ام س فیروز آباد قابلیت ارسال پیامک به تفکیک منطقه را هم دارد؟ باید بگویم بله!

پنل اس ام اس فیروزآباد دو ماژول کدپستی و دکل BTS ایرانسل را در ختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به تفکیک محل زندگی هم پیامک بفرستید. ماژول کدپستی بر اساس رنج کدپستی قابلیت ارسال پیامک را فراهم کرده و این رنج کدپستی به راحتی از روی سامانه ملی پست قابل دسترسی است. دکل ایرانسل هم بر اساس آنتن‌دهی دکل در مناطق مختلف ارسال پیامک دارد و فقط شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود.

فیروز آباد، مرکز تمدنی استان فارس

فیروز آباد شهری در 110 کیلومتری جنوب شیراز و مرکز تمدنی استان فارس است که ۶۵٬۴۱۷ نفر جمعیت دارد. عمدۀ محصولات این شهر فرش، گلیم و قالی است اما سایت‌های تاریخی و باستانی شهر در کنار این محصولات، سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به این سمت فیروز آباد جذب می‌کند.

اگر به دنبال این هستید که بیشترین سهم از بازار شهر را نصیب خودتان کنید، باید بهترین برنامه تبلیغاتی را داشته باشید و به راحتی مشتریان بازار هدفتان را پیدا کنید. اما چطور؟ پنل اس ام اس فیروزآباد این مسیر را برایتان هموار کرده تا به راحتی می‌توانید با ارسال پیامک محصولات و خدماتتان را به مخاطب معرفی کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکپنل اس ام اس فیروز آباد همان برنامه تبلیغاتیست که به عنوان یک پکیج کامل بازاریابی و جذب مشتری شناخته شده و با بهترین هزینه و تعرفه، شرایط اجرای تبلیغات هدفمند را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید از داخل پنل برای ما تیکت بفرستید یا با 02163404 تماس بگیرید. مسیر بازاریابی پیامکی، مسیری مطمئن و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات هدفمند است که فقط یک کلیک با آن فاصله دارید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید