30% تخفیف خرید پنل پیامکی، فقط تا 13 فروردین 1403
مشاهده تخفیف‌ها
چرا تبلیغات پیامکی در فردوس برای کسب‌وکارها مهم است؟

چرا تبلیغات پیامکی در فردوس برای کسب‌وکارها مهم است؟

1

پنل اس ام اس فردوس یکی از ابزارهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که در سال‌های اخیر به متد اصلی تبلیغات بسیاری از برندهای معروف تبدیل شده است و حالا به مشاغل و کسب‌وکارهای این شهر معرفی می‌شود.

احتمالاً می‌خواهید بپرسید که پنل ارسال پیامک چیست و چه مزایایی دارد ؟! حداقل سرمایه برای شروع این روش تبلیغاتی چیست و از کجا باید سراغ پنل را تهیه کرد؟ در ادامه با ما همراه شوید تا به تمامی سوالات شما در حوزه اس ام اس مارکتینگ پاسخ دهیم و در انتهای مطلب بتوانید پنلتان را مدیریت کنید.

کسب‌وکارت رو متحول کن!

بازاریابی پیامکی ساده‌ترین و موثرترین راه تبلیغات هدفمند در سطح استان، شهر، محله است. با پیامک هم مشتریان جدید جذب کنید و هم مشتریان قدیمی را از پیشنهادات خود باخبر کنید.
30% تخفیف
KHJN
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل ارسال پیامک نرم افزار آنلاین ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. پنل روی هر مرورگری فعال می‌شود و از طریق موبایل و تبلت هم قابل دسترسی است، در نتیجه اگر صاحب و کسب‌وکاری هستید، حتی در سفر و بدون سیستم کامپیوتری می‌توانید تبلیغاتتان را مدیریت کنید. ارسال پیامک از طریق خطوط عمومی و اختصاصی انجام شده، پنل هم دسترسی کاملی به بانک شماره‌های مختلف شهر دارد.

در ویدئو زیر مهم‌ترین مزایا و کاربردهای پنل را خیلی خلاصه معرفی کردیم:

ملی پیامک، شرکت خوشنام حوزه تبلیغات پیامکی

یکی از شرکت‌های خوشنام در حوزۀ تبلیغات پیامکی و ارائۀ پنل اس ام اس فردوس مجموعه ملی پیامک است. تقریباً حدود ده سال است که مجموعۀ ما خدمات پنل اس ام اس، وب‌سرویس، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی را در اختیار کسب‌وکارها قرار داده است. بخشی از مهم‌ترین مزایای پنل‌های ارائه شده توسط شرکت ما به شرح زیر است:

  • امکان ارسال پیامک از طریق پترن
  • تعرفه و هزینه مناسب ارسال پیامک
  • راه‌اندازی باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی
  • ارائۀ خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های ارسال پیامک
  • پشتیبانی همه‌روزه از کاربران همراه با مشاوره رایگان
  • قابلیت دفترچه تلفن اختصاصی برای ذخیرۀ شماره مشتریان
  • ارائه کنسول ملی پیامک به عنوان API قدرتمند ارسال پیامک
  • قابلیت برگزاری نظرسنجی پیامکی و دریافت پیشنهادات مشتری
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز و جامع ایرانسل و همراه اول

بانک شماره پنل اس ام اس فردوس

پنل اس ام اس فردوس بانک شماره همراه اول و ایرانسل را برای ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران ملی پیامک قرار می‌دهد. بانک شماره همراه اول شامل سیمکارت‌های دائمی و اعتباری است و بانک شماره ایرانسل قابلیت ارسال اس ام اس به تفکیک جنسیت را برای کاربران فراهم کرده است.

بانک شماره پنل ملی پیامکمی‌دانید که مدیریت سرمایه و هزینه تبلیغات برای هر کسب‌وکاری مهم است و کاربران ترجیح می‌دهند هزینۀ تبلیغاتشان به نتیجۀ مطلوب برسد. قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت این شرایط را برایتان فراهم کرده تا به راحتی تبلیغات ممطئنی را شروع کنید و اگر مشتریان شما فقط زنان یا مردان هستند، تنها به جامعه هدفتان اس ام اس ارسال کنید. همین مورد در بانک شماره مشاغل و اصناف شهر فردوس هم در دسترس کاربران قرار گرفته است. به این ترتیب می‌توانید برای هر گروه شغلی که مدنظرتان است، مثلاً جامعه مهندسان، وکلا، معلمان و ... پیامک بفرستید. به زبان ساده، اگر فروشگاه فرش یا لوازم خانگی دارید و می‌خواهید تسهیلات خاص یا کد تخفیف مشخصی در اختیار برخی مشاغل مثلاً پرستاران بگذارید، می‌توانید متن پیامکتان را نوشته و از طریق بانک شماره اصناف، فقط برای پرستان اس ام اس بفرستید.

سومین بانک شماره پنل اس ام اس فردوس که تاثیر خوبی در میزان فروش و جذب مشتری دارد، بانک شماره منطقه‌ای است. کاربران بر حسب آنتن‌دهی دکل bts ایرانسل و بر اساس 5 رنج رقم اول کدپستی می‌توانند برای هر محله از شهر که دوست دارند، اس ام اس بفرستند. با این ماژول‌ها، به بیرجند و دیگر شهرهای خراسان جنوبی هم برای ارسال پیامک منطقه‌ای دسترسی دارند.

فردوس، تولیدکننده زعفران در استان

فردوس یکی از شهرهای تولیدکنندۀ زعفران در استان خراسان جنوبی با ۲۸٬۶۹۵ نفر جمعیت است که در 345 کیلومتری جنوب مشهد واقع شده است. اگرجه نام فردوس بیشتر با تولید زعفران شناخته می‌شود، اما این شهر در تولید انار هم پیشگام است و برای تمام کشور ارسال محصول باکیفیت و لوکس دارد.

در این موقعیت اگر می‌خواهید برندسازی کنید، در بازار پیش بروید و سهم بیشتری از فروش داشته باشید، بهتر است که پنل اس ام اس فردوس برای تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری ابزار اصلی کارتان باشد تا بتوانید مشتریانی از سراسر کشور پیدا کنید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکبعد از آشنایی با پنل اس ام اس فردوس نوبت دریافت پنل اختصاصی است، البته برای مشاوره رایگان هر زمان خواستید می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا سوال‌هایتان را در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

ملی پیامک روی هر پنل تعدادی پیامک هدیه همراه با خطوط عمومی و اختصاصی هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا با اطمینان بیشتری وارد دنیای بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی شوند. تمامی ویدئوهای آموزشی در مورد نحوه ارسال پیامک، کارکردن با پنل، نوشتن متن جذاب و ترفندهای فروش پیامکی هم در آپارات، اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک در دسترس شما قرار دارد. برای شروع یک برنامه تبلیغاتی مطمئن در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید، ما هم در تمام مسیر همراهتان هستیم.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها 3 روز تست رایگان

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.

پنل خود را انتخاب کنید