30% تخفیف بهاره خرید پنل پیامکی، فقط تا آخر هفته
مشاهده تخفیف‌ها
راهنمای اجرای تبلیغات مطمئن در فرخ شهر

راهنمای اجرای تبلیغات مطمئن در فرخ شهر

1

وقتش رسیده که مشاغل مختلف در شهرستان فرخ شهر روش‌های تبلیغاتی سنتی را کنار بگذارند و سراغ پنل اس ام اس فرخ شهر و دیگر روش‌های دیجیتال مارکتینگ مثل راه‌اندازی سایت، تبلیغات کلیکی و ... بروند. البته اگر هنوز آشنایی چندانی با پنل اس ام اس و روند بازاریابی پیامکی ندارید، قرار است در این مقاله به تمام سوالات مهم شما در این باره پاسخ دهیم. پس در ادامه با ما همراه شوید. در ضمن کد تخفیف سی درصدی زیر برای کاربرانی است که به تازگی می‌خواهند پنل پیامکی از شرکت ملی پیامک داشته باشند.

امروز قراره فروشت رو 2برابر کنی!

با ارسال پیامک تبلیغاتی می‌توانید دقیقا در همان شهرهایی که دوست دارید تبلیغ کنید و دیگر هزینه اضافی بابت تبلیغی که به دست مشتری نمی‌رسد، نپردازید
30% تخفیف
BKHR
کپی کد
برای ارسال پیامک تکی و انبوه همین الان ثبت نام کنید
ثبت نام و ارسال پیامک آنی

پنل پیامکی چیست؟

پنل اس ام اس فرخ شهر نرم افزار آنلاین ارسال و دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی است. خدمات وب‌سرویس قابلیت اتصال سایت به پنل را دارد و علاوه‌بر این اگر در ابتدای راه هستید و شماره زیادی از مشتریانتان ندارید، پنل بانک شماره کاملی از شماره‌های همراه اول و ایرانسل را در اختیارتان قرار می‌دهد تا به راحتی برای تعداد انبوهی از کاربران پیامک بفرستید.

در ویدئو زیر هم  بیشتر دربارۀ کاربردهای پنل صحبت کردیم:

ملی پیامک، خدمات ارسال تبلیغات پیامکی

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه دهندۀ پنل اس ام اس فرخ شهر است که در طی این سال‌ها به عنوان یکی از مجموعه‌های خوشنام تبلیغات پیامکی شناخته شده است. اگر آشنایی چندانی با خدمات ملی پیامک ندارید، این پاراگراف را با دقت مطالعه کنید تا با مهم‌ترین مزایای بازاریابی پیامکی آشنا شوید.

  • تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی
  • قابلیت ارسال پیامک صوتی
  • ارائه خدمات وب‌سرویس و افزونه‌های پیامکی
  • ارائۀ کنسول ملی پیامک به عنوان قدرتمندترین API ارسال پیامک
  • ارائۀ فایل گزارش قابل دانلود به صورت فایل اکسل بعد هر ارسال
  • بازگشت هزینۀ پیامک‌های نرسیده به لیست سیاه مخابرات
  • دسترسی به بانک شماره‌های به‌روز همراه اول و ایرانسل
  • پشتیبانی آنلاین از کاربران به صورت تلفنی و سیستم تیکتینگ

بانک شماره پنل اس ام اس فرخ شهر

بانک شماره پنل ملی پیامکپنل اس ام اس فرخ شهر بانک شماره‌های مختلفی را برای شروع تبلیغات انبوه پیامکی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اولین بانک شماره 7600 شماره اعتباری و 7432 سیمکارت دائمی همراه اول دارد که برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی به خصوص ارسال‌های اولیه توصیه می‌شود تا به تمام شهروندان دسترسی داشته باشید.

دومین بانک شماره که قابلیت ارسال پیامک به تفکیک جنسیت دارد، شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود. به این ترتیب بر اساس نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهید، اگر مشتریانتان فقط زنان یا مردان هستند به راحتی از این بانک شماره می‌توانید برای تبلیغات هدفمند استفاده کنید.

بانک شماره اصناف و مشاغل پنل اس ام اس فرخ شهر فرصتی را برایتان فراهم کرده تا بر حسب موقعیت شغلی برای شهروندان پیامک بفرستید. اگر یادتان باشد گفتیم که پنل اس ام اس قابلیت اجرای تبلیغات هدفمند را در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها بانک شماره اصناف استان است تا اگر نوع کارتان مشتری عمومی ندارد، فقط به مشاغل مرتبط تبلیغات ارسال کنید. البته داستان اجرای تبلیغات هدفمند به همین بانک شماره ختم نمی‌شود.

برای ارسال تبلیغات هدفمند بانک شماره دیگری هم دارید که به تفکیک محله و منطقه است. به این ترتیب می‌توانید بر حسب کدپستی مناطق شهر و آنتن‌دهی دکل BTS ایرانسل در محله‌های مختلف ارسال پیامک داشته باشید. گاهی اوقات کاربران می‌خواهند در منطقۀ خاصی تبلیغ کنند، فقط به محله‌های خاصی کد تخفیف بدهند یا مثلاً پیش از ارسال انبوه پیامکشان را به نقاط مشخصی از شهر بفرستند. همه این موارد با ماژول کدپستی و دکل ایرانسل به راحتی قابل اجراست.

فرخ شهر، شهری باستانی در چهارمحال و بختیاری

فرخ شهر در استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و ۳۱٬۷۳۹ نفر جمعیت دارد. این شهر یکی از نقاط مرتفع استان در کوه‌های زاگرس است و طبیعت زیبایی دارد. اگر شما هم به عنوان یکی از مشاغل شهر می‌خواهید از رقبای بازار سبقت بگیرید و به جای روش‌های سنتی وارد دنیای تبلیغات هدفمند دیجیتال شوید تا علاوه بر تبلیغات، با مشتری در تعامل باشید و بازخوردش را بسنجید، پنل پیامکی فرخ شهر دقیقاً همان چیزیست که به آن نیاز دارید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامکتا اینجای با دنیای تبلیغات پیامکی، مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس فرخ شهر و هزینه‌های کلی‌اش آشنا شدید. برای دریافت پنل با همان کد تخفیفی که اول مقاله در اختیارتان قرار دادیم، در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و برای دریافت سامانه راهنمایی‌تان کنند. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید 02163404 خط مستقیم ارتباط با تیم پشتیبانی است و البته برای آموزش‌های بیشتر می‌توانید از آپارات، اینستاگرام و یوتیوب ملی پیامک استفاده کنید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید! ارسال دیدگاه

تیم تحریریه ملی پیامک

هر آنچه در ملی پیامک می خوانید، حاصل یک کوشش تیمی است؛ کوششی در جهت یافتن درست‌ترین پاسخ به مسائل و انتقال آن به شما. ما امیدواریم تلاش‌های مجموعه ما بتواند تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت فضای دیجیتال ایران داشته باشد.
درباره تیم ما بیشتر بدانید
بدون دیدگاه
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه

ارسال پیامک از اینترنت

ارسال و دریافت پیامک تکی و انبوه با شماره های اینترنتی
مشاهده تعرفه ها فعالسازی در کمتر از 1 دقیقه

ثبت نام

در کمتر از 1 دقیقه ارسال پیامک را شروع کنید.
شرایط و قوانین را مطالعه کرده و قبول دارم.

پنل خود را انتخاب کنید